מאמרים
מאמרים
maker.co.il מאמרים שלום אורח
יום רביעי 22 נובמבר 2017 מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים דף הבית מאמרים מאמרים מאמרים כותבי מאמרים מאמרים פרסם מאמר מאמרים צור קשר מאמרים
מאמרים כניסה | הרשמה מאמרים
מאמרים
מאמרים
פרסום מאמרים חינם > מאמרים > עסקים ושיווק > שרות ושימור לקוחות מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים
כל הקטגוריות
זוגיות ואהבה
אהבה
דייטנינג והיכרויות
ייעוץ וטיפול זוגי
זוגיות ואהבה - אחר
מאמרים
אוכל ומתכונים
אוכל אורגני
אוכל חגיגי
אירוח, אירועים וסדנאות
בשר ודגים
יין ומשקאות
ירקות וסלטים
מאכלי חלב
מאפים ופסטות
מנות אחרונות
מנות עיקריות ותוספות
מנות ראשונות ומרקים
מסעדות, קייטרינג ומשלוחים
אוכל ומתכונים - אחר
מאמרים
אומנות,בידור ופנאי
אמנות פלסטית
טלוויזיה וקולנוע
מוזיאונים וגלריות
מוסיקה ובידור באירועים
מוסיקה וריקוד
ספרות שירה וכתיבה יוצרת
פנאי ומשחקים
צילום
תחביבים
תיאטרון
אומנות, בידור ופנאי - אחר
מאמרים
אופנה, יופי וטיפוח
אופנה
איפור
ביגוד ואיפור לחתונה ואירועים
הסרת שיער
טיפול בעור
עיצוב שיער
קוסמטיקה
אופנה טיפוח ויופי - אחר
מאמרים
אימון אישי - Coaching
NLP
אימון ביחסים בין אישיים
אימון בקבלת החלטות
אימון ליצירת שינוי
אימון משפחה וזוגיות
אימון קריירה ועסקים
על אימון ומאמנים
אימון אישי- coaching - אחר
מאמרים
ביטוח
ביטוח בריאות וביטוח סיעודי
ביטוח חיים
ביטוח כללי
ביטוח לאומי
ביטוח משכנתא
ביטוח פנסיוני
ביטוח רכב ורכוש
ביטוח אחר
מאמרים
בית, שיפוצים ובנייה
אביזרים, ריהוט ומוצרי חשמל
אדריכלות
בנייה ושיפוץ
בריכות שחייה ונוי
גינון
הדברת מזיקים
הובלה ומעבר דירה
מיזוג וחימום
עיצוב פנג שואי
עיצוב פנים
רכישת ומכירת דירה
תחזוקה נכונה ושימור
בית , שיפוצים ובנייה - אחר
מאמרים
בריאות ורפואה
אורתופדיה ופיזיותרפיה
ארומתרפיה פרחי באך
בריאות גברים
בריאות הנפש
בריאות העור
בריאות העין
בריאות הפה והלסת
בריאות ורפואה-אחר
בריאות תינוקות, ילדים ומתבגרים
דיאטה ותזונה
הפרעות קשב וריכוז
מחלות והתמודדות
מניעה וטיפולים
ניתוחים פלסטיים וטיפולי יופי
נשים, הריון ולידה
נשירת שיער
סרטן
רופאים ומטפלים
רפואה
רפואה כללית
רפואה משלימה ואלטרנטיבית
רפואה סינית
שינה
מאמרים
הודעות לעיתונות
אינטרנט ומחשבים
עסקים, מימון וכספים
צבא וביטחון
הודעות לעיתונות - אחר
מאמרים
חברה ומדינה
איכות הסביבה
אקטואליה
דמוקרטיה, שלטון ופוליטיקה
דת ומדינה
זהות וזכויות הפרט
כלכלה וחברה
מגדר ומעמד האישה
צבא וביטחון
צדק חברתי
שואה ותקומה
תקשורת המונים
חברה ומדינה - אחר
מאמרים
חוק ומשפט
אזרחי
גירושין
דיני בנקאות
דיני חברות
דיני ירושה
דיני מיסים
דיני משפחה
דיני עבודה
דיני רשת
דיני תיירות
דיני תעבורה
הגירה ואשרות
החוק וחוקי התורה
הליכים משפטיים
חוק ומשפט -אחר
חקירות פרטיות
מקרקעין
נזיקין ורשלנות רפואית
עורך הדין והלקוח
פלילי
קניין רוחני וזכויות יוצרים
מאמרים
חינוך, לימודים וידע כללי
בתי ספר ומוסדות לימוד
הפרעות קשב וריכוז
חינוך ולימודים -אחר
חינוך ילדים ומתבגרים
חקר החלל
ידע כללי
לימוד עצמי
לימודים אקדמאיים
ליקויי למידה
מדע פופולרי
מדעי הרוח והחברה
מדעים מדוייקים
סדנאות ולימודי תעודה
מאמרים
כלי רכב
טיפולים ואחזקה
טרקטורונים
ליסינג השכרת רכב
מכוניות ורכבים כבדים
נהיגה ותאונות דרכים
רכב דו-גלגלי
שמאות ומוסכים
כלי רכב - אחר
מאמרים
כספים, מימון ומיסוי
אנשי מקצוע
בנקאות
הלוואות ומשכנתא
השקעות
כלכלת משק בית
כספים, מימון ומיסוי -אחר
מיסוי בינלאומי
מיסוי מקרקעין
מיסוי שוק ההון
מיסים כלליים
מס בולים
מס הכנסה
מס ערך מוסף
נדלן
ניהול חשבונות וביקורת
סיוע וקצבאות
פנסיה
מאמרים
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים
אבטחת מידע
איחסון אתרים
אתרי משחקים
בניית אתרים
דיוור אלקטרוני
מחשבים
מיחשוב ארגוני
מסחר אלקטרוני
ניהול תוכן
עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
עסקים מקוונים
פרסום ושיווק באינטרנט
ציוד טכנולוגי ואביזרים
קופירייטינג
קידום אתרים
שיווק באינטרנט
תוכנה
תרבות דיגיטלית
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים - אחר
מאמרים
משפחה
אירועים וחתונות
אלימות במשפחה
גיל הזהב
גירושין
חיות מחמד
ילדים והורות
לידה ואמהות
משפחה - אחר
מאמרים
ספורט וכושר גופני
אומנויות לחימה
אימונים וכושר
הרפייה וטיפולים
חדרי כושר ומאמנים
יוגה
כדורגל וכדורסל
ספורט אתגרי
ספורט תחרותי
שחייה וספורט ימי
ספורט וכושר גופני - אחר
מאמרים
עבודה וקריירה
בטיחות בעבודה
השמה
יחסי עובד מעביד
מציאת תעסוקה ומקצוע
ניהול כוח אדם ומשאבי אנוש
נשים וקריירה
עבודה בחו"ל
עבודה מהבית
קורות חיים
ראיונות ומבחני קבלה
עבודה וקריירה - אחר
מאמרים
עסקים ושיווק
אירועים עסקיים
אסטרטגיה
יבוא - יצוא
יזמות עסקית
יחסי ציבור
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
מחקרי שוק
מכירות
נותני שירותים לעסקים
ניהול
ניהול ידע
עיצוב ואחזקת העסק
עסקים בינלאומיים
עסקים והחוק
עסקים קטנים ובינוניים
פרסום, שיווק ומיתוג
רעיונות לעסקים
שרות ושימור לקוחות
תעסוקה (דרושים)
תקשורת
עסקים ושיווק - אחר
מאמרים
קניות וצרכנות
השוואת מחירים
מוצרים ואביזרים
מתנות
נותני שירותים
צרכנות וביקורת מוצרים
רהיטים
קניות וצרכנות - אחר
מאמרים
רוחניות ושפור עצמי
אסטרולוגיה ונומרולוגיה
גלגול נשמות
גרפולוגיה
העצמה נשית
התמודדות עם מצבי לחץ
חלומות
יהדות
יועצים רוחניים
יופי ורוחניות
מאגיה ומיסטיקה
מדיטציה ויוגה
מימוש עצמי והעצמה
מסע רוחני
נומרולוגיה
פנג שואי
קבלה
קלפי טארוט
רייקי והילינג
תקשור וטלפתיה
תראפיה
רוחניות ושפור עצמי - אחר
מאמרים
שוק ההון
מסחר במניות
מאמרים
תיירות, נופש וטיולים
בתי מלון וצימרים
טיולים בארץ
טיולים בחו"ל
משרדי נסיעות
ספא ונופש
תיירות, נופש וטיולים - אחר
מאמרים
מאמרים
קישורים מומלצים
משכנתא
קבלת הצעה למשכנתא
א-ב במשכנתאות
קבלת הצעה למשכנתא
סדנת משכנתא חינם
מאמרים
משכנתא
משכנתא
יועץ משכנתא
מאמרים
משכנתא
מחשבון עמלת פרעון מוקדם
מחשבון משכנתא קרן שווה
מחשבון משכנתא לעומת שכירות
מחשבון ריבית אפקטיבית לנומינלית
מחשבון ריבית נומינלית לאפקטיבית
מחשבון משכנתא פריים
מחשבון משכנתא גרייס
מחשבון רגישות משכנתא
מאמרים
האחים שי
האחים שי
זיו שי
054-2664662
האחים שי שיפוצים - זיו שי נוכל!!!
מאמרים
מאמרים בנושא שרות ושימור לקוחות
עמוד ראשון עמוד קודם 1 2 3 עמוד הבא עמוד אחרון
מאמרים מיתוג עסקי עם שקיות בד מודפסות מאמרים
אבי רוזנבאום מידע שימושי על שקיות בד והסברים על סוגי הלקוחות להם כדאי לתת שקיות בד ולא שקיות ניילון. איך אפשר לייעל את התהליך ולהפיק מקסימום רווחים תוך מינימום השקעה כספית.
מאת: אבי רוזנבאום
פורסם ב: 10/02/2016
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 138
מאמרים מוקדי שירות מאמרים
איציק מוקדי שירות עושים שימוש במערכות ראש. ומה הן המערכות הללו? המערכות הללו הינן מערכות המשלבות אוזנייה ומיקרופון והן מונחות על הראש עם קשת מה שמאפשר להמשיך ולעבוד על המחשב בלי להחזיק שום שפופרת
מאת: איציק
פורסם ב: 31/07/2015
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 405
מאמרים מענה אנושי לעסקים מאמרים
Daronet היום צריך לדעת כיצד מנהלים עסק. יש לא מעט פרמטרים חשובים שעליהם צריך לשים דגש, אולם אחד החשובים ביותר הוא הקשר עם העולם החיצוני לעסק, בין אם מדובר על אנשי עסקים אחרים שמבקשים ליצור שיתופי פעולה ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על לקוחות.
מאת: Daronet
פורסם ב: 02/07/2014
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 285
מאמרים החשיבות של מתקני מים למוסדות מאמרים
אלי גולדמן אחד המוצרים הבסיסיים ביותר מזה שנים רבות בכל מוסד ציבורי המכבד את עצמו הוא זה של מתקן מים קרים וחמים לרווחת העובדים או הלקוחות המגיעים למקום. זהו שירות חשוב גם כאשר מדובר במוסד ממשלתי או ציבורי שאינו פרטי.
מאת: אלי גולדמן
פורסם ב: 25/02/2014
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1163
מאמרים איך "מפטרים" לקוח קשה? מאמרים
יפעת ברעם כמובן שאני תמיד ממליצה לעשות הכל כדי לשמור על הלקוחות שלך. אבל לפעמים, צריך לדעת גם "לפטר" לקוחות גוזלי אנרגיה. איך עושים את זה נכון, ומאילו טעויות להימנע- על כך, במאמר.
מאת: יפעת ברעם
פורסם ב: 01/04/2013
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 417
מאמרים שירות לקוחות הוא קטליזטור להביא לנו עוד ועוד לקוחות מאמרים
דורון עמית ע"פ הסטטיסטיקה למעלה מ-70% מהלקוחות שלנו מגיעים כתוצאה מלקוחות מרוצים אחרים. נתון זה מחייב אותנו להעניק שירות ושירות לקוחות שהוא מעבר לשירות רגיל ולו בלבד על מנת שנוכל לקלוט עוד לקוחות לעסקנו.
מאת: דורון עמית
פורסם ב: 05/01/2013
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 902
מאמרים קרן קורת – למען העסק שלכם מאמרים
גונן צור מהי קרן קורת? שמה המלא של הקרן: קרנות קורן ישראל – עמותה לפיתוח כלכלי. הקרן הוקמה כקרן פילנתרופית ב-1994 במטרה לסייע לעסקים קטנים ובינוניים על ידי יצירת מקומות עבודה במגזר הפרטי, דבר שיעזור לצמיחת המשק. מאז היווסדה, אישרה הקרן כ-9,200 הלוואות עם מינוף של יותר מ-194 מיליון דולר אשראי, למגוון עסקים בכל רחבי הארץ.
מאת: גונן צור
פורסם ב: 24/10/2012
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 378
מאמרים בנק מזרחי טפחות - גם לקוחות קיימים נהנים מהטבות מאמרים
מיכל דגן ברעם במציאות שלנו כיום, כולנו רוצים לשמר את הלקוחות. שימור לקוחות בא לידי ביטוי בדרכים שונות, גם בקמפיינים ובמאמצים שיווקיים. ראו, למשל, את הקמפיין של בנק מזרחי טפחות - גם לקוחות קיימים נהנים מהטבות
מאת: מיכל דגן ברעם
פורסם ב: 17/10/2012
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 292
מאמרים מדידת שביעות רצון הלקוחות כדי להגדיל מכירות מאמרים
אפי להב להשיג לקוח חדש עולה פי 5-8 יותר מאשר לשמר לקוח קיים. רק הנתון הזה לבד צריך לעורר בכל אחד מאיתנו את הרצון לבדוק ולוודא מהי שביעות רצונם של לקוחותיו בכדי להבטיח את החיסכון הנובע ממכירה חוזרת למי שכבר קנה מאיתנו בעבר.
מאת: אפי להב
פורסם ב: 23/08/2012
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 517
מאמרים תום עידן ההתחייבויות מאמרים
מיכל דגן ברעם לאט ובעקביות, הופכים המסלולים והמבצעים של החברות השונות לפחות ופחות מחייבים. אם בעבר על מנת לקבל מחיר אטרקטיבי מספק כלשהו, היינו צריכים להתחייב לתקופה ארוכה, כיום,כמעט ולא נתקלים יותר בהתחייבות.
מאת: מיכל דגן ברעם
פורסם ב: 15/08/2012
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 528
מאמרים נאמנות לקוחות+ נאמנות ללקוחות מאמרים
אפי להב נאמנות לקוחות מקלה אתעל המכירה הבאה ולכן היא כל כך חשובה, אבל את מה שרוצים לקבל צריך גם לתת. הלקוח החדש כבר הבין שהוא חשוב, הבין שיש מי שמקשיב לקולו ונענה למה שיש לו להגיד ולדעה שהוא מביע. רק "לשפוך" על הלקוח כסף באמצעות פרסום ממוקד המוגדר שימור (כמו אותם צ'ופרים שפורטו לעיל) כבר אינו מספק. הלקוח החדש חכם והאינטימיות שביקשנו ליצור איתו גרמה לכך שלא רק אנחנו מכירים אותו אלא גם הוא, מכיר אותנו.
מאת: אפי להב
פורסם ב: 20/07/2012
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 486
מאמרים בלש פרטי – הדרך הטובה ביותר לגלות את האמת מאמרים
orly.shamailov מי אוהב כשמסתירים ממנו דבר מה? מי אוהב לחיות באפלה בלי לדעת מה קורה מסביבו? רק המחשבה שמישהו אינו אמיתי איתנו עלולה לגרום לנו לצמרמורת נוראית בכל הגוף. מלבד ההשפלה והתסכול, השקר עלול לפגוע במשפחה, בכסף או ברכוש שלנו. שכירת בלש פרטי לא רק מטיבה עימנו ע"י גילוי האמת, אלא גם יכולה למנוע מאיתנו להפוך לקורבנות של מרמה.
מאת: orly.shamailov
פורסם ב: 14/02/2012
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 597
מאמרים צעדים לשימור לקוחות מאמרים
אפי להב שורת פעולות פשוטות כדי להפוך את לקוחותיכם ללקוחות מרוצים אשר גם חוזרים אליכם וגם משווקים אתכם ללקוחות פוטנציאליים נוספים! לשמר לקוח זה קל יותר מלמצוא לקוח חדש ובהרבה מקרים משתלם.
מאת: אפי להב
פורסם ב: 01/01/2012
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 678
מאמרים בחינת מקצועיותם של מובילים בצפון מאמרים
אלי לוי צפון הארץ של מדינת ישראל הוא לא רק שטח גדול ויפה לטייל בו אלא שיש בו פעילות עסקית רבה וכמובן גם לא מעט אנשים ממגזרים שונים גרים בישובים כמו ערים, קיבוצים, ומושבים, ועוד. לכן ניתן לראות כיצד הובלות באזורים מסוימים בצפון יכולות להיות מאוד מאתגרות עבור מי שמתכוון לספק שירותי הובלה שונים.
מאת: אלי לוי
פורסם ב: 23/11/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 556
מאמרים ארגון מוכוון שימור לקוחות מאמרים
מיכל דגן ברעם מהו ארגון מוכוון שימור לקוחות? ארגון "מדבר" שימור, או ארגון מוכוון שימור, הוא ארגון אשר כלל העובדים שבו, גם כאלה שאינם במגע ישיר עם הלקוחות, מודעים לחשיבות השירות ללקוחות הקיימים ושימורם, ופועלים על פי ערכים אילו.האם אגונך מוכוון שימור?
מאת: מיכל דגן ברעם
פורסם ב: 05/10/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 575
מאמרים סיפורי שירות ספטמבר מאמרים
דני קרני נכנסתי לקונדיטוריה לאחר שראיתי עוגיות קינמון מתוקות בחלון הראווה. שאלתי את המוכר כמה הם עולות הוא ענה לי: "אלו מאד משמינים, ולא יזיק לך להוריד כמה ק"ג....
מאת: דני קרני
פורסם ב: 26/09/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1519
מאמרים איך תגדילו מכירות ללא השקעה כספית? מאמרים
דני קרני יש לכם לקוחות פעילים, אותם תגדירו לפי תדירות הקניה, ויש לכם לקוחות שמוגדרים כלקוחות שאינם פעילים - למעשה לקוחות נוטשים. מה היה קורה אם היתה לכם מערכת ממוחשבת, נכון - CRM שיכולה בעצמה, עם הכוונה שלכם כמובן
מאת: דני קרני
פורסם ב: 07/09/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1112
מאמרים יש לכם לקוח מאוכזב ? ה ז ה ר ו מן התוצאות מאמרים
דני קרני חשף מספר נתונים מדהימים על אכזבה של לקוחות : - בממוצע 26 לקוחות מאוכזבים לא יתלוננו לעומת אחד שיעשה זאת. - לקוח מאוכזב יספר זאת לממוצע של 16 איש (על פני זמן)
מאת: דני קרני
פורסם ב: 27/03/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1461
מאמרים מקרה יפן קשרי תרבות תבל מאמרים
דני קרני הכל היה סגור לטיול, וכל 32 המשתתפים בצעו את התשלום המלא. כשבוע אחרי האסון החליט אודי לבטל את הטיול, וכך גם עשו כל החברות אשר היו סגורות על טיולים ליפן. אך החברה נשארה עם הוצאות אותן אין אפשרות להציל, בסכום מחושב של כ 200$ לנוסע, תוך התחשבות שתשלומים לספקים יוחזרו לחברה.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 27/03/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1267
מאמרים לא נעים להמתין על הקו לשירות מאמרים
מני צ'יקו מבדיקות מקצועיות שנערכו בשנים האחרונות שבדקו זמני המתנה, כמו גם בדיקה שנערכה לאחרונה על ידי גלובס, נמצא כי לרוב החברות הקטנות הן אילו המציגות זמני המתנה מרשימים בהיותם קצרים. החוכמה היא להמשיך לעמוד ברף השירותי גם כאשר גדל מספרם של הלקוחות. אז איך חברה קטנה, שאינה מתורגלת במענה למאגר עצום של לקוחות ונמצאת בתהליכי התרחבות, יכולה לתכנן את מערך שירותיה הטלפוניים, כך שאיכות השירות תתאים לכמות ההולכת והגדלה של הלקוחות?
מאת: מני צ'יקו
פורסם ב: 12/03/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 2001
עמוד ראשון עמוד קודם 1 2 3 עמוד הבא עמוד אחרון
מאמרים

מאמרים
מאמרים
מאמרים
מעוניין לפרסם את מאמריך בחינם? מעוניין להגיע בקלות ללקוחות וקולגות פוטנציאליים? הרשם עכשיו ופרסם מאמרים.
כללי:
תנאי שימוש באתר
הנחיות העורכים
מדוע לפרסם מאמרים?
 
 
אתר נבנה על ידי סייטמאסטר בע"מ - בניית אתרים מקצועית וקידום אתרים במנועי חיפוש.