מאמרים
מאמרים
maker.co.il מאמרים שלום אורח
יום חמישי 20 פברואר 2020 מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים דף הבית מאמרים מאמרים מאמרים כותבי מאמרים מאמרים פרסם מאמר מאמרים צור קשר מאמרים
מאמרים כניסה | הרשמה מאמרים
מאמרים
מאמרים
פרסום מאמרים חינם > מאמרים > עסקים ושיווק > פרסום, שיווק ומיתוג > שיווק . מהו שיווק? מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים
כל הקטגוריות
זוגיות ואהבה
אהבה
דייטנינג והיכרויות
ייעוץ וטיפול זוגי
זוגיות ואהבה - אחר
מאמרים
אוכל ומתכונים
אוכל אורגני
אוכל חגיגי
אירוח, אירועים וסדנאות
בשר ודגים
יין ומשקאות
ירקות וסלטים
מאכלי חלב
מאפים ופסטות
מנות אחרונות
מנות עיקריות ותוספות
מנות ראשונות ומרקים
מסעדות, קייטרינג ומשלוחים
אוכל ומתכונים - אחר
מאמרים
אומנות,בידור ופנאי
אמנות פלסטית
טלוויזיה וקולנוע
מוזיאונים וגלריות
מוסיקה ובידור באירועים
מוסיקה וריקוד
ספרות שירה וכתיבה יוצרת
פנאי ומשחקים
צילום
תחביבים
תיאטרון
אומנות, בידור ופנאי - אחר
מאמרים
אופנה, יופי וטיפוח
אופנה
איפור
ביגוד ואיפור לחתונה ואירועים
הסרת שיער
טיפול בעור
עיצוב שיער
קוסמטיקה
אופנה טיפוח ויופי - אחר
מאמרים
אימון אישי - Coaching
NLP
אימון ביחסים בין אישיים
אימון בקבלת החלטות
אימון ליצירת שינוי
אימון משפחה וזוגיות
אימון קריירה ועסקים
על אימון ומאמנים
אימון אישי- coaching - אחר
מאמרים
ביטוח
ביטוח בריאות וביטוח סיעודי
ביטוח חיים
ביטוח כללי
ביטוח לאומי
ביטוח משכנתא
ביטוח פנסיוני
ביטוח רכב ורכוש
ביטוח אחר
מאמרים
בית, שיפוצים ובנייה
אביזרים, ריהוט ומוצרי חשמל
אדריכלות
בנייה ושיפוץ
בריכות שחייה ונוי
גינון
הדברת מזיקים
הובלה ומעבר דירה
מיזוג וחימום
עיצוב פנג שואי
עיצוב פנים
רכישת ומכירת דירה
תחזוקה נכונה ושימור
בית , שיפוצים ובנייה - אחר
מאמרים
בריאות ורפואה
אורתופדיה ופיזיותרפיה
ארומתרפיה פרחי באך
בריאות גברים
בריאות הנפש
בריאות העור
בריאות העין
בריאות הפה והלסת
בריאות ורפואה-אחר
בריאות תינוקות, ילדים ומתבגרים
דיאטה ותזונה
הפרעות קשב וריכוז
מחלות והתמודדות
מניעה וטיפולים
ניתוחים פלסטיים וטיפולי יופי
נשים, הריון ולידה
נשירת שיער
סרטן
רופאים ומטפלים
רפואה
רפואה כללית
רפואה משלימה ואלטרנטיבית
רפואה סינית
שינה
מאמרים
הודעות לעיתונות
אינטרנט ומחשבים
עסקים, מימון וכספים
צבא וביטחון
הודעות לעיתונות - אחר
מאמרים
חברה ומדינה
איכות הסביבה
אקטואליה
דמוקרטיה, שלטון ופוליטיקה
דת ומדינה
זהות וזכויות הפרט
כלכלה וחברה
מגדר ומעמד האישה
צבא וביטחון
צדק חברתי
שואה ותקומה
תקשורת המונים
חברה ומדינה - אחר
מאמרים
חוק ומשפט
אזרחי
גירושין
דיני בנקאות
דיני חברות
דיני ירושה
דיני מיסים
דיני משפחה
דיני עבודה
דיני רשת
דיני תיירות
דיני תעבורה
הגירה ואשרות
החוק וחוקי התורה
הליכים משפטיים
חוק ומשפט -אחר
חקירות פרטיות
מקרקעין
נזיקין ורשלנות רפואית
עורך הדין והלקוח
פלילי
קניין רוחני וזכויות יוצרים
מאמרים
חינוך, לימודים וידע כללי
בתי ספר ומוסדות לימוד
הפרעות קשב וריכוז
חינוך ולימודים -אחר
חינוך ילדים ומתבגרים
חקר החלל
ידע כללי
לימוד עצמי
לימודים אקדמאיים
ליקויי למידה
מדע פופולרי
מדעי הרוח והחברה
מדעים מדוייקים
סדנאות ולימודי תעודה
מאמרים
כלי רכב
טיפולים ואחזקה
טרקטורונים
ליסינג השכרת רכב
מכוניות ורכבים כבדים
נהיגה ותאונות דרכים
רכב דו-גלגלי
שמאות ומוסכים
כלי רכב - אחר
מאמרים
כספים, מימון ומיסוי
אנשי מקצוע
בנקאות
הלוואות ומשכנתא
השקעות
כלכלת משק בית
כספים, מימון ומיסוי -אחר
מיסוי בינלאומי
מיסוי מקרקעין
מיסוי שוק ההון
מיסים כלליים
מס בולים
מס הכנסה
מס ערך מוסף
נדלן
ניהול חשבונות וביקורת
סיוע וקצבאות
פנסיה
מאמרים
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים
אבטחת מידע
איחסון אתרים
אתרי משחקים
בניית אתרים
דיוור אלקטרוני
מחשבים
מיחשוב ארגוני
מסחר אלקטרוני
ניהול תוכן
עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
עסקים מקוונים
פרסום ושיווק באינטרנט
ציוד טכנולוגי ואביזרים
קופירייטינג
קידום אתרים
שיווק באינטרנט
תוכנה
תרבות דיגיטלית
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים - אחר
מאמרים
משפחה
אירועים וחתונות
אלימות במשפחה
גיל הזהב
גירושין
חיות מחמד
ילדים והורות
לידה ואמהות
משפחה - אחר
מאמרים
ספורט וכושר גופני
אומנויות לחימה
אימונים וכושר
הרפייה וטיפולים
חדרי כושר ומאמנים
יוגה
כדורגל וכדורסל
ספורט אתגרי
ספורט תחרותי
שחייה וספורט ימי
ספורט וכושר גופני - אחר
מאמרים
עבודה וקריירה
בטיחות בעבודה
השמה
יחסי עובד מעביד
מציאת תעסוקה ומקצוע
ניהול כוח אדם ומשאבי אנוש
נשים וקריירה
עבודה בחו"ל
עבודה מהבית
קורות חיים
ראיונות ומבחני קבלה
עבודה וקריירה - אחר
מאמרים
עסקים ושיווק
אירועים עסקיים
אסטרטגיה
יבוא - יצוא
יזמות עסקית
יחסי ציבור
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
מחקרי שוק
מכירות
נותני שירותים לעסקים
ניהול
ניהול ידע
עיצוב ואחזקת העסק
עסקים בינלאומיים
עסקים והחוק
עסקים קטנים ובינוניים
פרסום, שיווק ומיתוג
רעיונות לעסקים
שרות ושימור לקוחות
תעסוקה (דרושים)
תקשורת
עסקים ושיווק - אחר
מאמרים
קניות וצרכנות
השוואת מחירים
מוצרים ואביזרים
מתנות
נותני שירותים
צרכנות וביקורת מוצרים
רהיטים
קניות וצרכנות - אחר
מאמרים
רוחניות ושפור עצמי
אסטרולוגיה ונומרולוגיה
גלגול נשמות
גרפולוגיה
העצמה נשית
התמודדות עם מצבי לחץ
חלומות
יהדות
יועצים רוחניים
יופי ורוחניות
מאגיה ומיסטיקה
מדיטציה ויוגה
מימוש עצמי והעצמה
מסע רוחני
נומרולוגיה
פנג שואי
קבלה
קלפי טארוט
רייקי והילינג
תקשור וטלפתיה
תראפיה
רוחניות ושפור עצמי - אחר
מאמרים
שוק ההון
מסחר במניות
מאמרים
תיירות, נופש וטיולים
בתי מלון וצימרים
טיולים בארץ
טיולים בחו"ל
משרדי נסיעות
ספא ונופש
תיירות, נופש וטיולים - אחר
מאמרים
מאמרים
קישורים מומלצים
משכנתא
קבלת הצעה למשכנתא
א-ב במשכנתאות
קבלת הצעה למשכנתא
סדנת משכנתא חינם
מאמרים
משכנתא
משכנתא
יועץ משכנתא
מאמרים
משכנתא
מחשבון עמלת פרעון מוקדם
מחשבון משכנתא קרן שווה
מחשבון משכנתא לעומת שכירות
מחשבון ריבית אפקטיבית לנומינלית
מחשבון ריבית נומינלית לאפקטיבית
מחשבון משכנתא פריים
מחשבון משכנתא גרייס
מחשבון רגישות משכנתא
מאמרים
האחים שי
האחים שי
זיו שי
054-2664662
האחים שי שיפוצים - זיו שי נוכל!!!
מאמרים
מאמרים

שיווק . מהו שיווק?

דני קרני
מאת: דני קרני
פורסם ב: 22/12/2010
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 4709


מאמרים
תהליך המשלים לתהליך של שיווק הוא תהליך מכירה שבו סוגרים עסקה עם הלקוח הפוטנציאל, המועמד. הוא נתן כסף וקבל מוצר.
לפעילות השיווקית שני מאפיינים עיקריים :
המאפיין הראשון של שיווק הוא שהפעילות השיווקית מתבצעת למספר רב של מועמדים בעת ובעונה אחת. הזרוע הביצועית של הפעילות השיווקית הוא הפרסום.  פרסמנו מודעה – הרבה קוראים נחשפו. פרסמנו אתר, העברנו דואר אלקטרוני, הצבנו שלט, חלקנו עלון ועוד.
המאפיין השני של שיווק הוא שהפעילות השיווקית הוא שהפעילות היא תקשורת חד כיוונית. אין עם מי לדבר. שפת השיווק היא השפה הכתובה, שפת התמונות, האודיו, הוידאו – האמצעים להעברת מסר שלא באמצעות שיחה דו כיוונית. ולכן החשיבות העצומה למילה הכתובה , ולמעשה למסר השיווקי כולו. הרי אם לקוח פוטנציאל קורא את מה שפרסמתם, התגובה שלו – לפנות אליכם או לעבור הלאה – תלויה במסר עצמו.
המכירה היא בעלת המאפיינים ההפוכים. המכירה מתבצעת מול מועמד בודד, שניים או שלשה לכל היותר, ויש בה תקשורת דו כיוונית. מדברים.

שיווק בנוי משני חלקים : חלק תכנוני וחלק ביצועי, כאשר הזרוע הביצועית העיקרית היא פעילות הפרסום.

מספר מרכיבים שניתן לאמר מרכיבים תשתיתיים מאפיינים את הפעילות של שיווק :
אחד, פעילות שיווקית היא פעילות אקטיבית. יזומה. יוצאים להתקפה, יוצאים לחפש לקוחות. שיווק יזום.
השני הוא שפעילות שיווקית היא למעשה תקשורת. העברת מסרים. וכדי שהלקוחות הפוטנציאלים יקלטו ויבינו את המסר, הוא חייב להיות ברור, פשוט וקליט. שיווק לכן בנוי מתקשורת ברורה.
מרכיב שלישי כרוך בהבנת הלקוחות. ככל שנבין אותם, את דרך קבלת ההחלטות שלהם, כך נוכל להתאים יותר את המוצר ואת המסר על המוצר. שיווק הוא פסיכולוגיה. הבנת הלקוח.
לסיכום - מרכיבי השיווק : פעילות יזומה, תקשורת ברורה והרבה פסיכולוגיה להבנת הלקוח.
מודל שיווק   
מודל שיווק  בנוי משלשה מרכיבים : שוק, מסר ומדיה.
היכולת לזהות את הלקוחות הפוטנציאלים, לבנות להם מסר שיווקי אשר ישכנע אותם להגיע אלינו, ואיתור צינורות התקשורת המתאימים ביותר לחשיפת המסר לאותם לקוחות פוטנציאלים. או במילים פשוטות יותר שיווק כולל: למי נמכור, מה נאמר או נכתוב כדי לשכנע, ואיך נגיע אליהם ברמה התקשורתית.
הפעילות השיווקית בנויה כפי שציינתי ממרכיב תשתיתי וממרכיב של פעילות. המרכיב התשתיתי הוא תכנית שיווק , שהיא הבסיס לעבודת השיווק כולה. כולנו גרים בבית שנבנה על פי תכנית של אדריכל. האדריכל כבר רואה את הבנין הסופי לפני תחילת הבניה. וזוהי גם המהות של תכנית השיווק. את שלב החשיבה, הניתוח וההכנה אנו עושים ורק אחר כך מוציאים לפועל בעשיה.
בתכנית שיווק שלשה חלקים עיקריים:
החלק הראשון הוא מבוא, הכולל תאור העסק, קביעת מטרות ויעדים ואסטרטגיה.
1 . הגדרת העסק, תאור העסק, התחום, המוצרים, המתחרים. ברגע שאנו כותבים דברים אלה למרות שאנו יודעים אותם, אנו גם חושבים, מרחיבים, ומגיעים לעיתים למסקנות שלא היו בידינו קודם לכן.
הגדרת העסק כוללת את שם העסק ותאור עסקי, כשמומלץ להוסיף גם סלוגן, עליו אדבר בהמשך.
2. קביעת מטרות ויעדים. לפני שאנו מכינים תכנית שיווק , טוב שנבהיר לעצמנו מה אנו רוצים להשיג. מטרה מוגדרת כהישג רצוי. לדוגמה, להוביל את השוק, להכנס לשוק מסוים, להגיע לסוג מסוים של לקוחות. יעד לעומת זאת, הוא מטרה ספציפית אשר מוגדרת במונחים מדידים של כמות ולוח זמנים. לדוגמה, יעד מכירות לחודש נובמבר הוא 100,000 שקלים. יש כמות ותאריך יעד – 30 לנובמבר. יעד יכול להיות גם במונחי אחוזים, כמות לקוחות, פגישה עם מישהו מסוים ועוד.
3. המרכיב השלישי הוא האסטרטגיה. אסטרטגיה מוגדרת כדרך הכללית שבה אנו בוחרים להשגת היעדים. בדרך כלל ניתן להשיג מטרה או יעד ביותר מאסטרטגיה אחת. ואתן דוגמה. פתחתם עסק ויש לכם מאה אלף שקלים לפרסום לתקופה של חצי שנה. להלן שתי אסטרטגיות שונות לחלוטין לניצול תקציב זה (אסטרטגיה של שיווק ):
אסטרטגיה ראשונה היא להוציא את כל הכסף בחודש הראשון וליצור אפקט חזק בשוק.
אסטרטגיה שניה היא לחלק את התקציב שווה בשווה בין החודשים ולפרסם במהלך כל התקופה. איזו אסטרטגיה אפקטיבית יותר? אינני נותן את התשובה, אבל חשוב היה לי להבהיר באמצעות הדוגמה את ההבדל בין שתי חלופות אסטרטגיות.
החלק המשלים של אסטרטגיה היא הטקטיקה. טקטיקה היא תכנית הפעולה המפורטת של האסטרטגיה. לדוגמה – באילו מדיות נפרסם , באיזו תדירות, כמה כסף נקציב לכל מדיה, ואפילו מה יהיה כתוב במודעות.     
בזה סיימנו את מרכיבי המבוא לתכנית השיווק. 

הפסיכולוגיה של הלקוח בתהליך קבלת ההחלטה לקניה (כאמור שיווק זה פסיכולוגיה)
ומכאן לפסיכולוגיה של הלקוח. הלקוח הרי צריך לקבל החלטה. הוא צריך להחליט אם הוא קונה מכם או מספק אחר, הוא צריך להסכים למחיר ולתנאי העסקה שלכם. נסקור את שלשת המרכיבים הפסיכולוגים של הלקוח בדרכו לקבלת החלטות.
מרכיב פסיכולוגי ראשון נוגע במה שהלקוח מחפש. הלקוח מחפש תועלת. לא קונים  מוצרים בשביל המוצר עצמו. כל מוצר מעניק תועלת מסויימת. הלקוח מעונין בפתרון לבעיה, במענה לצרכים, במימוש חלום – וכל תחת כותרת של תועלת. ולכן עלינו גם להדגיש במסר השיווקי את התועלת מרכישת המוצר הרבה יותר מאשר את המוצר עצמו.
אנחנו כבני אדם פועלים בשני מישורים – המישור השכלי, הגיוני, והמישור הרגשי. ומכאן שישנם גם שני סוגי תועלות. האחת הגיונית והשינה ריגשית. מדוע אני מדגיש זאת? מפני שבעולם המכירות ידוע שחלק ניכר מהחלטות הקניה וההעדפה של הלקוחות מבוצע על מסיבות רגשיות, גם כאשר אלה אינן גלויות ומוצהרות, ולא מסיבות הגיוניות.
מרכיב פסיכולוגי שני מלמד שלקוחות מחפשים את העסקה הכדאית ביותר ולא את העסקה הזולה ביותר. הדרך הפשוטה למכור היא פשוט לתת הנחות כאשר לקוח מבקש. אבל אז לאן נגיע? כשעומד מולכם לקוח, סיפרתם לו על המוצר, אמרתם לו את המחיר – במוחו מתחולל תהליך מהיר שבו הוא עורך השוואה בין המחיר לבין הערכים שהוא מקבל בעבור המחיר. זו הכדאיות. ערכים קשורים לתועלת. ולכן ערכים הם ערכים הגיוניים וערכים רגשיים כאחד.
אם הלקוח מסכים מיד לעסקה, סימן שסך הערכים גדול או שווה מבחינתו למחיר. אם הוא מביע התנגדות למחיר, סימן שבתפיסה שלו הערכים אינם משתווים למחיר, אלא אם מדובר בנסיון להורדת מחיר לשם הורדת המחיר כמיקוח בלבד. אבל זה כבר נושא להרצאה אחרת על תהליך המכירה.
אז זיכרו, תבנו כמה שיותר ערך – וכך תוכלו גם לגבות מחיר גבוה יותר. את הערך בונים בהכנת החומר השיווקי הכתוב, ובשיחת המכירה.
המרכיב הפסיכולוגי השלישי הוא החשדנות הטבעית של המועמד, והשאיפה לצמצם את הסיכון. מרכיב זה גדל בחשיבותו ככל שהסיכון הנתפש גבוה יותר לדוגמה מחיר X גבוה או התקשרות ארוכת טווח, וככל שאתם כספק או המוצר שלכם פחות מוכר. זהו למעשה אחד הערכים החיוניים המאפיינים מותגים. מותג הוא מוצר מוכר, מוצר שאין חשש מקנייתו, בנוסף כמובן לכך שעל מותג משלמים יותר.
ולכן, עלינו לקחת בחשבון מראש שהלקוח חשדן, להכיר את טיעוני החשדנות והסיכון ולבנות את התשובות כבר בחומר השיווקי ובשיחת המכירה, ולא להמתין לקשיים שמערים עלינו המועמד.
   
מאמר זה הינו מבוא בלבד לעולם של שיווק מעשי. כל פרק, כל מרכיב ניתן להרחבה ועל כך תוכלו לקרוא בערכת "קסם השיווק".

 דני קרני יועץ שיווק
למען הכפלת הכנסתכם

www.marketingclub.co.il



תגיות של המאמר:


מאמרים
אודות כותב המאמר
מאמרים
מאמרים

כשאני עובד איתכם, אני משתדל לתת את כל כולי. לכן כתבתי תוספת לסלוגן - קבלו את כל  הראש מכל הלב.


מאמרים
מאמרים אחרונים בנושא פרסום, שיווק ומיתוג מאמרים נוספים של דני קרני מאמרים נצפים ביותר בנושא פרסום, שיווק ומיתוג  
מאמרים מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות מאמרים
ישראל רף מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.
מאת: ישראל רף
פורסם ב: 09/07/2019
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 146
מאמרים מתנות לכנסים, עציצים ממותגים, שישדרגו את המותג והעסק שלך בצורה המיטבית מאמרים
ישראל רף מסרים ממותגים בעציצים הם הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים, הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. אילו קבלתם עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית, המתנה שקיבלתם תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס.
מאת: ישראל רף
פורסם ב: 05/06/2019
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 133
מאמרים סרט תדמית לחברות ועסקים מאמרים
Linor.E הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.
מאת: Linor.E
פורסם ב: 22/10/2017
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 177
מאמרים גברים שהתשוקה ירדה משתמשים בויאגרה ומה עם הנשים? מאמרים
נתן לי גם אם תהיו נשואים למושא חלומותיכם ותחזיקו בעבודה השווה ביותר בשוק, בסופו של דבר, אחרי פרק זמן מסוים תתרגלו לכל הטוב שעוטף אתכם ותתחילו להשתעמם. זה טבע האדם, צערנו, והדבר היחיד שמאפשר להתגבר על זה הוא להיות מודעים לנטייה הזאת ולנסות למצוא כל הזמן דרכים חדשות להצית מחדש את ההתרגשות הראשונית.
מאת: נתן לי
פורסם ב: 03/10/2017
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 193
מאמרים סרט תדמית לחברות ועסקים מאמרים
Linor.E הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.
מאת: Linor.E
פורסם ב: 28/09/2017
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 186
מאמרים מיתוג עסקי מאמרים
creauto במשך השנים צברנו ניסיון רב וביצענו מאות פרויקטים של מיתוג לעסק, קריאוטו יודעת מה עושה פרויקט מיתוג לפרויקט מוצלח. פיתחנו שיטת עבודה שמפחיתה משמעותית את מורכבות הפרויקט, ממקסמת את הזדהות הלקוחות עם המותג, מבטיחה התאמה ליעדים העסקיים שלך – ומשיגה תוצאות. התהליך שלנו מכיל 3 שלבים עיקריים. ייעוץ והכוונה למותג, בניית מותג והוצאת המותג לאור
מאת: creauto
פורסם ב: 23/07/2017
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 132
מאמרים חבילת מיתוג לעסק מאמרים
creauto מציאות של היום כל עסק שיוצא לאור צריך לקבל מיתוג איכותי אשר ישאיר רושם שונה על פני המתחרים ויבדל אותו בצורה משמעותית. באמצעות עיצוב לוגו לעסק, עיצוב ניירת , עיצוב מעטפות שישקפו את חזון העסק. אנו מתמחים בעיצוב בוטיק שונה לעסקים שרוצים תדמית אחרת בעולם כל כך רווי.
מאת: creauto
פורסם ב: 23/07/2017
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 130
מאמרים פרסום בוויז מאמרים
creauto כפי שאתם יודעים בארץ ישראל אין כמעט נהגים שלא הורידו ואפליקציית וויז שנותנת מענה ומאפשרת הכוונה קלה ונוחה לנהג בדרכים. כיום הפרסום בוויז מאפשר לעסקים לפרסם ולהופיע על גבי המפה במודגש לנהגים שעוברים בקרבת מקום. העסק יופיע עם כל הפרטים הרלוונטים ללקוחות.
מאת: creauto
פורסם ב: 23/07/2017
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 122
מאמרים מתנות לכנסים, מוצרי פרסום ממותגים שיביאו להצלחה הגדולה בכנס שלכם מאמרים
ישראל רף מתנות לכנסים, מוצרי פרסום ממותגים שיביאו להצלחה הגדולה בכנס שלכם המטרה לשמר את המותג שלכם, שימור לקוחות, וחשיפה בפני לקוחות פוטנציאליים חדשים מסרים ממותגים בעציצים המוצר הפרסומי שאנו ממליצים לכל בעל עסק לחלק ללקוחותיו על מנת להישאר בתודעתם זמן רב
מאת: ישראל רף
פורסם ב: 12/07/2017
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 151
מאמרים תמהיל השיווק הנכון לעסק הקטן מאמרים
אקסלנט פיתוח עסקי בשיווק נכון, על שניהם לפעול זה לצד זה, אולם תמהיל השיווק לעסק הקטן נדרש להיות 80% מכירתי ו- 20% פרסומי על מנת שהעסק יוכל לשרוד. ההשקעה הכספית צריכה להיות מחולקת בהתאם.
מאת: אקסלנט פיתוח עסקי
פורסם ב: 19/06/2017
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 130
עמוד ראשון עמוד קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 עמוד הבא עמוד אחרון
מאמרים חשיבות הסלוגן מאמרים
קופירייטינג מי מכם שהיה בקורס שיווק שלי, או בסדנת קופירייטינג ודאי יודע איך אני נהנה לשלוף סלוגנים מול הקהל, ודווקא סלוגנים מוצלחים. אבל גם אתם יכולים. חשיבה נכונה וקצת יצירתיות.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 15/05/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 1510
מאמרים המצב הפוליטי ושיווק מאמרים
עסקים ושיווק - אחר והנה התמונה הכוללת לקראת בחירות 2013: גוש ימין מרכז – הליכוד גוש שמאל מרכז – העבודה כנף ימנית – ישראל ביתינו וכנף שמאלית מרץ, והמפלגות הדתיות. זוהי המגמה, וכל דרך אחרת של השארות במפלגות קטנות ומפוצלות לא מביאה לטוב לאף אחד.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 10/05/2012
קטגוריה: עסקים ושיווק - אחר
צפיות: 1020
מאמרים הפלייר שמעולם לא פורסם לבני ישראל מאמרים
קופירייטינג לא קל לאדם מן הישוב לפנות אל שכנו הטוב המצרי ולבקש כלי כסף וכלי זהב. מסתבר שכנראה שמשה הפיץ פלייר שבו הנחיות – איך לשכנע את השכנים המצרים. וזהו השחזור:
מאת: דני קרני
פורסם ב: 03/04/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 1051
מאמרים אוי, למה אין לכם כותרת מאמרים
קופירייטינג מאחר והשפה העברית היא השפה היחידה בעולם שבה למילים יש משמעות, שימו לב מה מקור המילה כותרת = כתר ! (מתאים לפורים) אנו מלבישים כתר על הטקסט של המודעה. הכותרת היא מלכת המודעה.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 28/02/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 603
מאמרים השנה נמכרו 10,000 מכוניות סקודה מאמרים
קופירייטינג כשמסר חייב להיות קצר, ממש סלוגן, ממציא הסלוגן "מקווה" שהקריאה תביא את הקורא לכוון אסוציאטיבי מסוים ומכאן להשפעה על החלטות קניה. לדוגמה, מה לדעתכם רצו בעלי סקודה שתחשבו לאחר קריאת הפרסומת?
מאת: דני קרני
פורסם ב: 28/02/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 874
מאמרים ראיון החודש עם צבי קרינסקי – טק השכרת מחשבים מאמרים
פרסום, שיווק ומיתוג התחלתי לסחור במחשבים יד שניה, ולמדתי שזה פשוט מסבך אותי עם בעיות תפעול ובעיות טכניות. כיום אני משכיר ומוכר מחשבים רק לאחר ביקורת קפדנית של הטכנאי שלי. בשלב הבא התחלתי לפרסם על לוחות המודעות של האזורים הדתיים, ואנשים החלו לשכור.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 03/10/2011
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 1545
מאמרים איך עוברים את חודש אוקטובר בשלום? מאמרים
רעיונות לעסקים קחו פסק זמן, תכננו את הרבעון האחרון של השנה, והקדישו מאמצים פנימה, לפגישות צוות, לשיפור תהליכים, כל הקשור ביעול העבודה הפנימית תפעולית. הרפו מן הלקוחות. גם באותם ימי עבודה מועטים, לקוחות אינם מעוניינים לשמוע מספקים שלהם
מאת: דני קרני
פורסם ב: 03/10/2011
קטגוריה: רעיונות לעסקים
צפיות: 799
מאמרים הצעת מחיר עסקית מאמרים
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי הצעת מחיר צריכה לכלול בנוסף לשרות/מוצר ומחיר את הערכים המוספים שלנו – של המוצר או של החברה כחברה. במתן מחיר בלבד אנו מחמיצים הזדמנות להגן על המחיר.זו מטרתה של פגישת המכירות – לשדר ערכים מוספים וערך אישי על מנת להגן על המחיר ולזכות ביתרון על פני מתחרים.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 26/09/2011
קטגוריה: ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
צפיות: 813
מאמרים סיפורי שירות ספטמבר מאמרים
שרות ושימור לקוחות נכנסתי לקונדיטוריה לאחר שראיתי עוגיות קינמון מתוקות בחלון הראווה. שאלתי את המוכר כמה הם עולות הוא ענה לי: "אלו מאד משמינים, ולא יזיק לך להוריד כמה ק"ג....
מאת: דני קרני
פורסם ב: 26/09/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1756
מאמרים איך תגדילו מכירות ללא השקעה כספית? מאמרים
שרות ושימור לקוחות יש לכם לקוחות פעילים, אותם תגדירו לפי תדירות הקניה, ויש לכם לקוחות שמוגדרים כלקוחות שאינם פעילים - למעשה לקוחות נוטשים. מה היה קורה אם היתה לכם מערכת ממוחשבת, נכון - CRM שיכולה בעצמה, עם הכוונה שלכם כמובן
מאת: דני קרני
פורסם ב: 07/09/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1302
עמוד ראשון עמוד קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 עמוד הבא עמוד אחרון
מאמרים מוצרי פרסום מאמרים
Loadseo מוצרי פרסום לקידום מכירות הינה אחת השיטות היעילות לפרסום מוצר או חברה. העברת מסר שיווקי הנעשית באופן אישי, גורמת ללקוח פוטנציאלי או ללקוח קיים להרגיש חשוב ומיוחד. הכנסת מוצרי פרסום אל הטריטוריה הפרטית של הלקוח, הבית או המשרד, שם הוא מרגיש הכי נוח מוכחת כיעילה יותר מפרסום המוני בסוגי המדיה השונים
מאת: Loadseo
פורסם ב: 28/01/2010
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 9114
מאמרים יחסי ציבור, שיווק ופרסום - מה ההבדל? מאמרים
קידום אתרים - SEO Israel יחסי ציבור הם כלי תקשורתי לעסקים בעל השפעה מרובה על ביצועי עסק, בכל תחום והיקף. נראה כי אנשי עסקים רבים מעולם לא הקדישו מחשבה רצינית ליחסי הציבור והסיבות לכך בודאי מגוונות.
מאת: קידום אתרים - SEO Israel
פורסם ב: 22/10/2008
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 6942
מאמרים הדפסה על חולצות רמת גן מאמרים
Loadseo ישנם מקומות רבים בהם תוכלו לעשות הדפסה על חולצות. רמת גן ידוע במבחר המקומות שהם ניתן לעשות זאת. חברות רבות בעיר מציעות לכם מגוון של חולצות מודפסות, במבחר של צבעים ואפשרויות במסגרת הדפסה על חולצות.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 06/07/2011
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 5755
מאמרים יבוא מוצרי פרסום מאמרים
Loadseo כל בעל עסק מחפש את הפתרון הקטן, החכם, הפשוט והיצירתי, זה שימתג את העסק במקום חיובי יותר, שיכניס לתדמית החברה אופי של חברה צעירה, דינאמית, יצירתית, כזו שיש לה פתרון לכל דבר. בדרך כלל, לאחר מחשבות כאלה מגיעה רק מסקנה אחת - מוצרי פרסום....
מאת: Loadseo
פורסם ב: 04/05/2011
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 5117
מאמרים ביגוד כמוצרי פרסום מאמרים
קידום אתרים - SEO Israel בעידן בו אנו חיים, מוצרי פרסום הם כל דבר שאנו רואים סביבנו: כמעט כל מוצר כיום נושא עליו לוגו המתנוסס למרחקים (לעתים של חברה נחשבת ויוקרתית ולעתים של חברה עלומת שם או כזו המחקה את המקור). חשבתם פעם שגם בגדים יכולים להוות זירה פרסומית? חשבתם נכון...
מאת: קידום אתרים - SEO Israel
פורסם ב: 26/11/2008
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 4971
מאמרים הפקת אירועים מקצועית מאמרים
Loadseo הפקת אירועים מקצועית היא לא דבר פשוט. במיוחד לא כשמדובר באירוע הפרטי שלכם ואתם רוצים שהכל יצא טיפ טופ. אירועים גדולים הם דבר שפוגש את רובנו רק פעמים בודדות בחיים.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 25/07/2010
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 4706
מאמרים הדפסה על חולצות חיפה מאמרים
Loadseo כל ארגון שרואה לנכון לעשות אקט שיווקי ומיתוגי יכול להשתמש במוצרי פרסום מסויימים ויחודיים כגון הדפסה על חולצות. חיפה היא מקום נהדר עם שפע בעלי עסקים מצליחים.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 11/07/2011
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 3753
מאמרים הדפסה על חולצות תל אביב מאמרים
Loadseo לכל ארגון ששוקל לעשות אירוע מומלץ לשקול שימוש במוצרי פרסום. אחד ממוצרי הפרסום הללו הוא הדפסה על חולצות. תל אביב, עיר שיש בה הכל מציעה מקומות רבים וטובים בהם נוכל לעשות הדפסה על חולצות
מאת: Loadseo
פורסם ב: 11/07/2011
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 3739
מאמרים שוקולד עם לוגו מאמרים
Loadseo הקמתם עסק בעמל רב, דיברתם, אמרתם, הזמנתם ו- אתם לא מקוריים, אז איך בכול זאת? שוקולד עם לוגו יספק את הסחורה ויתן הפתעה נעימה ובעיקר טעימה למוזמנים שלכם.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 11/07/2011
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 3718
מאמרים גזלן, אוטו גלידה, קיוסק ממונע להשכרה- כל מה שצריך לדעת על מיתוג והשכרה מאמרים
אלעד גאון כולנו זוכרים את צלילי ה- 'אוטו גלידה' המתקרב, החנייה הריקה הופכת ברגע למסעדה מפוארת ואטרקטיבית. הרכב עצמו ממותג וצבעוני, וחלון גדול נפער, חושף את המוכר החביב. גם את הקיוסק הנייד במשחקי הכדורגל ובטיולי השטח בטח תזכרו, באמצע שום מקום- סופרמרקט מוקטן. איפה מוצאים גזלן להשכרה וכיצד להשתמש בו?
מאת: אלעד גאון
פורסם ב: 28/07/2011
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 3712
מאמרים

מאמרים
מאמרים
מאמרים
מעוניין לפרסם את מאמריך בחינם? מעוניין להגיע בקלות ללקוחות וקולגות פוטנציאליים? הרשם עכשיו ופרסם מאמרים.
כללי:
תנאי שימוש באתר
הנחיות העורכים
מדוע לפרסם מאמרים?
 
 
אתר נבנה על ידי סייטמאסטר בע"מ - בניית אתרים מקצועית וקידום אתרים במנועי חיפוש.