מאמרים
מאמרים
maker.co.il מאמרים שלום אורח
יום שני 20 ינואר 2020 מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים דף הבית מאמרים מאמרים מאמרים כותבי מאמרים מאמרים פרסם מאמר מאמרים צור קשר מאמרים
מאמרים כניסה | הרשמה מאמרים
מאמרים
מאמרים
פרסום מאמרים חינם > מאמרים > עסקים ושיווק > מכירות > שיטות חינם להגדל מכירות מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים
כל הקטגוריות
זוגיות ואהבה
אהבה
דייטנינג והיכרויות
ייעוץ וטיפול זוגי
זוגיות ואהבה - אחר
מאמרים
אוכל ומתכונים
אוכל אורגני
אוכל חגיגי
אירוח, אירועים וסדנאות
בשר ודגים
יין ומשקאות
ירקות וסלטים
מאכלי חלב
מאפים ופסטות
מנות אחרונות
מנות עיקריות ותוספות
מנות ראשונות ומרקים
מסעדות, קייטרינג ומשלוחים
אוכל ומתכונים - אחר
מאמרים
אומנות,בידור ופנאי
אמנות פלסטית
טלוויזיה וקולנוע
מוזיאונים וגלריות
מוסיקה ובידור באירועים
מוסיקה וריקוד
ספרות שירה וכתיבה יוצרת
פנאי ומשחקים
צילום
תחביבים
תיאטרון
אומנות, בידור ופנאי - אחר
מאמרים
אופנה, יופי וטיפוח
אופנה
איפור
ביגוד ואיפור לחתונה ואירועים
הסרת שיער
טיפול בעור
עיצוב שיער
קוסמטיקה
אופנה טיפוח ויופי - אחר
מאמרים
אימון אישי - Coaching
NLP
אימון ביחסים בין אישיים
אימון בקבלת החלטות
אימון ליצירת שינוי
אימון משפחה וזוגיות
אימון קריירה ועסקים
על אימון ומאמנים
אימון אישי- coaching - אחר
מאמרים
ביטוח
ביטוח בריאות וביטוח סיעודי
ביטוח חיים
ביטוח כללי
ביטוח לאומי
ביטוח משכנתא
ביטוח פנסיוני
ביטוח רכב ורכוש
ביטוח אחר
מאמרים
בית, שיפוצים ובנייה
אביזרים, ריהוט ומוצרי חשמל
אדריכלות
בנייה ושיפוץ
בריכות שחייה ונוי
גינון
הדברת מזיקים
הובלה ומעבר דירה
מיזוג וחימום
עיצוב פנג שואי
עיצוב פנים
רכישת ומכירת דירה
תחזוקה נכונה ושימור
בית , שיפוצים ובנייה - אחר
מאמרים
בריאות ורפואה
אורתופדיה ופיזיותרפיה
ארומתרפיה פרחי באך
בריאות גברים
בריאות הנפש
בריאות העור
בריאות העין
בריאות הפה והלסת
בריאות ורפואה-אחר
בריאות תינוקות, ילדים ומתבגרים
דיאטה ותזונה
הפרעות קשב וריכוז
מחלות והתמודדות
מניעה וטיפולים
ניתוחים פלסטיים וטיפולי יופי
נשים, הריון ולידה
נשירת שיער
סרטן
רופאים ומטפלים
רפואה
רפואה כללית
רפואה משלימה ואלטרנטיבית
רפואה סינית
שינה
מאמרים
הודעות לעיתונות
אינטרנט ומחשבים
עסקים, מימון וכספים
צבא וביטחון
הודעות לעיתונות - אחר
מאמרים
חברה ומדינה
איכות הסביבה
אקטואליה
דמוקרטיה, שלטון ופוליטיקה
דת ומדינה
זהות וזכויות הפרט
כלכלה וחברה
מגדר ומעמד האישה
צבא וביטחון
צדק חברתי
שואה ותקומה
תקשורת המונים
חברה ומדינה - אחר
מאמרים
חוק ומשפט
אזרחי
גירושין
דיני בנקאות
דיני חברות
דיני ירושה
דיני מיסים
דיני משפחה
דיני עבודה
דיני רשת
דיני תיירות
דיני תעבורה
הגירה ואשרות
החוק וחוקי התורה
הליכים משפטיים
חוק ומשפט -אחר
חקירות פרטיות
מקרקעין
נזיקין ורשלנות רפואית
עורך הדין והלקוח
פלילי
קניין רוחני וזכויות יוצרים
מאמרים
חינוך, לימודים וידע כללי
בתי ספר ומוסדות לימוד
הפרעות קשב וריכוז
חינוך ולימודים -אחר
חינוך ילדים ומתבגרים
חקר החלל
ידע כללי
לימוד עצמי
לימודים אקדמאיים
ליקויי למידה
מדע פופולרי
מדעי הרוח והחברה
מדעים מדוייקים
סדנאות ולימודי תעודה
מאמרים
כלי רכב
טיפולים ואחזקה
טרקטורונים
ליסינג השכרת רכב
מכוניות ורכבים כבדים
נהיגה ותאונות דרכים
רכב דו-גלגלי
שמאות ומוסכים
כלי רכב - אחר
מאמרים
כספים, מימון ומיסוי
אנשי מקצוע
בנקאות
הלוואות ומשכנתא
השקעות
כלכלת משק בית
כספים, מימון ומיסוי -אחר
מיסוי בינלאומי
מיסוי מקרקעין
מיסוי שוק ההון
מיסים כלליים
מס בולים
מס הכנסה
מס ערך מוסף
נדלן
ניהול חשבונות וביקורת
סיוע וקצבאות
פנסיה
מאמרים
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים
אבטחת מידע
איחסון אתרים
אתרי משחקים
בניית אתרים
דיוור אלקטרוני
מחשבים
מיחשוב ארגוני
מסחר אלקטרוני
ניהול תוכן
עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
עסקים מקוונים
פרסום ושיווק באינטרנט
ציוד טכנולוגי ואביזרים
קופירייטינג
קידום אתרים
שיווק באינטרנט
תוכנה
תרבות דיגיטלית
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים - אחר
מאמרים
משפחה
אירועים וחתונות
אלימות במשפחה
גיל הזהב
גירושין
חיות מחמד
ילדים והורות
לידה ואמהות
משפחה - אחר
מאמרים
ספורט וכושר גופני
אומנויות לחימה
אימונים וכושר
הרפייה וטיפולים
חדרי כושר ומאמנים
יוגה
כדורגל וכדורסל
ספורט אתגרי
ספורט תחרותי
שחייה וספורט ימי
ספורט וכושר גופני - אחר
מאמרים
עבודה וקריירה
בטיחות בעבודה
השמה
יחסי עובד מעביד
מציאת תעסוקה ומקצוע
ניהול כוח אדם ומשאבי אנוש
נשים וקריירה
עבודה בחו"ל
עבודה מהבית
קורות חיים
ראיונות ומבחני קבלה
עבודה וקריירה - אחר
מאמרים
עסקים ושיווק
אירועים עסקיים
אסטרטגיה
יבוא - יצוא
יזמות עסקית
יחסי ציבור
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
מחקרי שוק
מכירות
נותני שירותים לעסקים
ניהול
ניהול ידע
עיצוב ואחזקת העסק
עסקים בינלאומיים
עסקים והחוק
עסקים קטנים ובינוניים
פרסום, שיווק ומיתוג
רעיונות לעסקים
שרות ושימור לקוחות
תעסוקה (דרושים)
תקשורת
עסקים ושיווק - אחר
מאמרים
קניות וצרכנות
השוואת מחירים
מוצרים ואביזרים
מתנות
נותני שירותים
צרכנות וביקורת מוצרים
רהיטים
קניות וצרכנות - אחר
מאמרים
רוחניות ושפור עצמי
אסטרולוגיה ונומרולוגיה
גלגול נשמות
גרפולוגיה
העצמה נשית
התמודדות עם מצבי לחץ
חלומות
יהדות
יועצים רוחניים
יופי ורוחניות
מאגיה ומיסטיקה
מדיטציה ויוגה
מימוש עצמי והעצמה
מסע רוחני
נומרולוגיה
פנג שואי
קבלה
קלפי טארוט
רייקי והילינג
תקשור וטלפתיה
תראפיה
רוחניות ושפור עצמי - אחר
מאמרים
שוק ההון
מסחר במניות
מאמרים
תיירות, נופש וטיולים
בתי מלון וצימרים
טיולים בארץ
טיולים בחו"ל
משרדי נסיעות
ספא ונופש
תיירות, נופש וטיולים - אחר
מאמרים
מאמרים
קישורים מומלצים
משכנתא
קבלת הצעה למשכנתא
א-ב במשכנתאות
קבלת הצעה למשכנתא
סדנת משכנתא חינם
מאמרים
משכנתא
משכנתא
יועץ משכנתא
מאמרים
משכנתא
מחשבון עמלת פרעון מוקדם
מחשבון משכנתא קרן שווה
מחשבון משכנתא לעומת שכירות
מחשבון ריבית אפקטיבית לנומינלית
מחשבון ריבית נומינלית לאפקטיבית
מחשבון משכנתא פריים
מחשבון משכנתא גרייס
מחשבון רגישות משכנתא
מאמרים
האחים שי
האחים שי
זיו שי
054-2664662
האחים שי שיפוצים - זיו שי נוכל!!!
מאמרים
מאמרים

שיטות חינם להגדל מכירות

דני קרני
מאת: דני קרני
פורסם ב: 26/12/2010
קטגוריה: מכירות
צפיות: 1856


מאמרים

כשאנו מבקשים להגדיל את המכירות, יש רק שלשה מקורות אותם ניתן לזהות. לא יאומן, אבל זה נכון. ויתרה מזו, ניתן לעשות זאת ללא השקעה כספית. נראה מעניין, אך גם ידוע ומוכר:

מקור ראשון: הגדלת הקניה של הלקוח בעת הקניה:
דוגמה א: לקוח נכנס לחנות ירקות, מגיע לקופה, והירקן שואל אותו בנימוס – מה, אתה לא לוקח היום גזר? ושכחת את הסלרי?
דוגמה ב: לקוח קונה מכנסיים בחנות בגדים. לאחר הבחירה, המוכר פונה אליו: המכנסיים האלה ממש נראים נהדר עליך. יש לי חולצה המתאימה לזה בול. בוא תמדוד בבקשה…
דוגמה ג: לקוח התקין מערכת אזעקה לרכב. תוך כדי התקנה, המוכר/מתקין מקשיב לרדיו ושם לב שבשיא העוצמה הרדיו מרעיש, והרי מדובר בלקוח צעיר: תשמע, הוא אומר לו, מערכת האזעקה פועלת פיקס. אבל שמתי לב שבעוצמה רצינית, הרמקולים שלך נשמעים לא טוב. יש לנו רמקולים נהדרים במחיר מבצע…
וכך גם בכל מצב שבו מתקיים תהליך קניה, ובכל שוק. מומלץ ללמד את אנשי המכירות את המיומנות לבצע פעילות זו בצורה נחמדה, כך שהלקוח ירגיש שהמוכר פועל אך ורק לטובתו, ללא כוונה "זדונית להגדלת המכירה".
מקור שני: הגדלת תדירות הקניה של הלקוח.
לקוח מגיע לרכישה אחת לחודש. אם נביא אותו לקניה של פעמיים בחודש, גם אם מדובר באותה קניה חד פעמים מחולקת לשניים, סביר להניח שיחד הוא ירכוש יותר. (כמו לקנות מנת פלאפל שלמה לעומת שני חצאים. איפה אוכלים יותר??)
איך גורמים לתדירות קניה גבוהה יותר?
פיתוי לקוחות באמצעות מבצעים מתחלפים – כל חודש מבצע אחר המאלץ אותו להכנס או ליצור קשר.
הוראות קבע למיניהם כשהוא מבקר, הוא מקבל שובר הנחה לפעם הבאה בדרך כלל מומלץ להגביל את תקופת המבצעים ולתת מועד סופי לסיום, על מנת לעודד רכישה בתקופה הנדונה.
מקור שלישי: לקוחות חדשים
זה כבר סיפור ידוע. גיוס לקוחות חדשים עם כל המשתמע . דרך אגב, זו הפעילות אליה רצים מרבית המשווקים בשווק ישיר. לכאורה שם בחוץ יש עולם שלם של לקוחות פוטנציאלים שיש לנו מה להציע להם.
אך ידוע גם ידוע שקשה שבעתיים לגייס לקוח חדש מאשר למכור יותר ללקוח קיים.
איך מגיעים ביתר קלות ללקוחות חדשים??

ד ר ך  ה ל ק ו ח ו ת  ה ק י י מ י ם
בונים מנגנון של הפניות, מובנה או ספונטני. מבקשים מלקוחות להפנות אלינו חברים או קולגות, ופונים אליהם.
הרווח כפול ומכופל: גם מקבלים שמות בחינם (ללא מאמץ פרסומי), וגם מקבלים שמות "חצי חמים". הפניה הטלפונית קלה יותר. תמיד שווה קודם כל למצות שיטה זו, לפני השקעה בפרסום וקידום מכירות לגיוס לקוחות לא מוכרים לגמרי.

אז מתי אפשר לנצל את המקורות?
המקור הראשון תלוי מאד בחינוך אנשי המכירות והמודעות לנסיון למכירה נוספת ללקוח כל עוד הוא תחת היד. בשליטה. בדרך כלל, ובעיקר בקמעונאות, זהו הגורם המבחין בין מוכר טוב למוכר פחות טוב. היכולת להוציא יותר מן הלקוח.
המקור השני תלוי ביוזמת העסק. איזה פעילות מתבצעת על רשימת הלקוחות? מבצעים, קידום, כל פעולה להשגת ביקורים או תקשורת בתדירות גבוהה יותר עם הלקוח .
המקור השלישי של הפניות ניתן להפעלה בד"כ רק אם יש פעילות יזומה של העסק, בשילוב חינוך אנשי המכירות לדעת לבקש הפניות. כמובן שהשגת לקוחות חדשים תמיד ניתנת לביצוע בהשקעה כספית בכל הדרכים המקובלות והלא מקובלות. נושא גדול בפני עצמו.

דני קרני יועץ שיווק
למען הכפלת הכנסתכם 
www.marketingclub.co.il



תגיות של המאמר:


מאמרים
אודות כותב המאמר
מאמרים
מאמרים

כשאני עובד איתכם, אני משתדל לתת את כל כולי. לכן כתבתי תוספת לסלוגן - קבלו את כל  הראש מכל הלב.


מאמרים
מאמרים אחרונים בנושא מכירות מאמרים נוספים של דני קרני מאמרים נצפים ביותר בנושא מכירות  
מאמרים בכמה נמכרה דירת 5 חדרים בפתח תקווה מאמרים
נתן לי לפני כחודשיים נמכרה ברחוב משה סנה בשכונת אם המושבות החדשה בפתח תקווה דירת חמישה חדרים בשטח של 130 מ"ר תמורת 2.315 מיליון שקל. המחיר המבוקש בתחילת השיווק עמד על 2.35 מיליון שקל. הדירה נמצאת בקומה 15 מתוך 19 קומות במגדל מגורים עם מרפסת בשטח של 14 מ"ר, שתי חניות ומחסן. האם העסקה אטרקטיבית? ובכן, מדובר בשכונה חדשה יחסית, שהוקמה לפני כעשור ובנויה ברובה ממגדלי מגורים בני 9-23 קומות, ולכן הפערים בין מחירי דירות חדשות בשכונה לבין מחירי דירות יד שנייה, כפי שמפורסמים בלוח אתר מדלן, הם קטנים יחסית.
מאת: נתן לי
פורסם ב: 01/08/2017
קטגוריה: מכירות
צפיות: 132
מאמרים סקר: מהו האתגר הגדול ביותר לאנשי מכירות ב-2017 וכיצד טלמיטינג פותר זאת? מאמרים
יאיר אבני מהו האתגר הגדול ביותר של אנשי מכירות בשנת 2017?כיצד טלמיטינג לעסקים פותר ומסייע לאתגר הגדול של אנשי המכירות? טלמיטינג: תיאום פגישות לעסקים מייעל עבודת הסוכנים ומגביר מכירותיהם
מאת: יאיר אבני
פורסם ב: 05/05/2017
קטגוריה: מכירות
צפיות: 114
מאמרים מוצרי פרסום ממותגים לכנסים ולאירועים מאמרים
ישראל רף מדי שנה עסקים בישראל משקיעים למעלה מ-100 מיליון ₪ במוצרי פרסום, מהי באמת החשיבות של המוצר הפרסומי וכיצד ניתן לקנות מוצר פרסומי שיחזיר את ההשקעה? כל מה שצריך לדעת על היערכות לכנס הבא שלכם
מאת: ישראל רף
פורסם ב: 06/12/2016
קטגוריה: מכירות
צפיות: 149
מאמרים משלוחי פרחים תל אביב – מתי כדאי להיעזר בשירות? מאמרים
דורון פרחים הם מתנה נפלאה לאירועים שונים והם מסמלים לא מעט עבור רבים. אפשר למצוא בחנויות הפרחים השונות בתל אביב ובמקומות נוספים מבחר נהדר של פרחים, שיחד יוצרים זר או סידור פרחים משגע שהוא מתנה מושלמת לאנשים שאוהבים.
מאת: דורון
פורסם ב: 13/10/2016
קטגוריה: מכירות
צפיות: 258
מאמרים דגכדגכ מאמרים
דורון פרחים משמחים אל לבנו וצובעים את ביתנו בשלל של צבעים. בכל חנות פרחים בתל אביב אפשר למצוא כיום שלל נהדר של פרחים צבעוניים ממינים שונים וכמובן גם צמחים נהדרים, המשמשים גם הם כקישוט מושלם לכל מרחב.
מאת: דורון
פורסם ב: 13/10/2016
קטגוריה: מכירות
צפיות: 266
מאמרים כעדגכעדגכ מאמרים
דורון מחפשים זרי פרחים תל אביב? רוצים להפתיע מישהו קרוב עם זר מסוגנן ומושקע אבל לא יודעים איך למצוא את הזר המתאים, ובכלל – מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחנים את הזרים השונים המוצעים? אם כן, ובמיוחד אם אתם פחות מנוסים בתחום, הנה כמה נקודות חשובות, שכדאי להתייחס אליהן כשמגיעים לחנות זרי פרחים ובוחנים את הזרים הקיימים
מאת: דורון
פורסם ב: 13/10/2016
קטגוריה: מכירות
צפיות: 221
מאמרים רוצים להזמין משלוחי פרחים בכפר סבא? כך תמצאו את המקום המתאים מאמרים
דורון החברה הכי טובה שלכן ילדה תינוק או תינוקת לפני כמה ימים? בת הזוג שלכם חוגגת יום הולדת מחר? רוצים להפתיע את האנשים שאתם אוהבים עם זר פרחים גדול וצבעוני ומחפשים חנות שמציעה משלוחי פרחים בכפר סבא? אם כן, חשוב שתחפשו במקומות הנכונים.
מאת: דורון
פורסם ב: 13/10/2016
קטגוריה: מכירות
צפיות: 172
מאמרים היתרונות בהזמנת משלוחי פרחים בפרקי זמן קצובים מאמרים
דנית לעיתים לקוחות, על פי רוב עסקיים, זקוקים לאספקת זרי פרחים בפרקי זמן קצובים. מאמר זה מפרט את היתרונות בהתקשרות חוזית עם חנות פרחים לאספקת משלוחי פרחים במועדים קבועים.
מאת: דנית
פורסם ב: 18/09/2016
קטגוריה: מכירות
צפיות: 154
מאמרים ההבדל בין לקוחות קבועים למזדמנים שמזמינים משלוחי פרחים מאמרים
דנית ניתן לאפיין מזמיני משלוחי פרחים על פי מאפיינים שונים כגון, גברים מול נשים, לקוחות פרטיים מול לקוחות עסקיים, לקוחות מישראל מול לקוחות מחו"ל וכו'. מאמר זה דן בהבדלים שבין לקוח קבוע ללקוח מזדמן שמזמין משלוח פרחים.
מאת: דנית
פורסם ב: 18/09/2016
קטגוריה: מכירות
צפיות: 203
מאמרים איך לטפל בכל התנגדות בשיחת מכירה? 4 שלבים לטיפול בכל התנגדות מאמרים
רועי ברק במרבית שיחות המכירה אנו נתקל בהתנגדות. עבור חלק מאנשי המכירות התנגדות היא קיר שמאוד קשה לטפס מעליו. כאשר ההתנגדות היא קלה ויש לנו תשובה זה מאוד פשוט. אך מה קורה כאשר אנחנו לא יודעים איך לענות?
מאת: רועי ברק
פורסם ב: 22/02/2016
קטגוריה: מכירות
צפיות: 793
עמוד ראשון עמוד קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 עמוד הבא עמוד אחרון
מאמרים חשיבות הסלוגן מאמרים
קופירייטינג מי מכם שהיה בקורס שיווק שלי, או בסדנת קופירייטינג ודאי יודע איך אני נהנה לשלוף סלוגנים מול הקהל, ודווקא סלוגנים מוצלחים. אבל גם אתם יכולים. חשיבה נכונה וקצת יצירתיות.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 15/05/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 1497
מאמרים המצב הפוליטי ושיווק מאמרים
עסקים ושיווק - אחר והנה התמונה הכוללת לקראת בחירות 2013: גוש ימין מרכז – הליכוד גוש שמאל מרכז – העבודה כנף ימנית – ישראל ביתינו וכנף שמאלית מרץ, והמפלגות הדתיות. זוהי המגמה, וכל דרך אחרת של השארות במפלגות קטנות ומפוצלות לא מביאה לטוב לאף אחד.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 10/05/2012
קטגוריה: עסקים ושיווק - אחר
צפיות: 1016
מאמרים הפלייר שמעולם לא פורסם לבני ישראל מאמרים
קופירייטינג לא קל לאדם מן הישוב לפנות אל שכנו הטוב המצרי ולבקש כלי כסף וכלי זהב. מסתבר שכנראה שמשה הפיץ פלייר שבו הנחיות – איך לשכנע את השכנים המצרים. וזהו השחזור:
מאת: דני קרני
פורסם ב: 03/04/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 1040
מאמרים אוי, למה אין לכם כותרת מאמרים
קופירייטינג מאחר והשפה העברית היא השפה היחידה בעולם שבה למילים יש משמעות, שימו לב מה מקור המילה כותרת = כתר ! (מתאים לפורים) אנו מלבישים כתר על הטקסט של המודעה. הכותרת היא מלכת המודעה.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 28/02/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 589
מאמרים השנה נמכרו 10,000 מכוניות סקודה מאמרים
קופירייטינג כשמסר חייב להיות קצר, ממש סלוגן, ממציא הסלוגן "מקווה" שהקריאה תביא את הקורא לכוון אסוציאטיבי מסוים ומכאן להשפעה על החלטות קניה. לדוגמה, מה לדעתכם רצו בעלי סקודה שתחשבו לאחר קריאת הפרסומת?
מאת: דני קרני
פורסם ב: 28/02/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 854
מאמרים ראיון החודש עם צבי קרינסקי – טק השכרת מחשבים מאמרים
פרסום, שיווק ומיתוג התחלתי לסחור במחשבים יד שניה, ולמדתי שזה פשוט מסבך אותי עם בעיות תפעול ובעיות טכניות. כיום אני משכיר ומוכר מחשבים רק לאחר ביקורת קפדנית של הטכנאי שלי. בשלב הבא התחלתי לפרסם על לוחות המודעות של האזורים הדתיים, ואנשים החלו לשכור.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 03/10/2011
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 1536
מאמרים איך עוברים את חודש אוקטובר בשלום? מאמרים
רעיונות לעסקים קחו פסק זמן, תכננו את הרבעון האחרון של השנה, והקדישו מאמצים פנימה, לפגישות צוות, לשיפור תהליכים, כל הקשור ביעול העבודה הפנימית תפעולית. הרפו מן הלקוחות. גם באותם ימי עבודה מועטים, לקוחות אינם מעוניינים לשמוע מספקים שלהם
מאת: דני קרני
פורסם ב: 03/10/2011
קטגוריה: רעיונות לעסקים
צפיות: 794
מאמרים הצעת מחיר עסקית מאמרים
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי הצעת מחיר צריכה לכלול בנוסף לשרות/מוצר ומחיר את הערכים המוספים שלנו – של המוצר או של החברה כחברה. במתן מחיר בלבד אנו מחמיצים הזדמנות להגן על המחיר.זו מטרתה של פגישת המכירות – לשדר ערכים מוספים וערך אישי על מנת להגן על המחיר ולזכות ביתרון על פני מתחרים.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 26/09/2011
קטגוריה: ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
צפיות: 805
מאמרים סיפורי שירות ספטמבר מאמרים
שרות ושימור לקוחות נכנסתי לקונדיטוריה לאחר שראיתי עוגיות קינמון מתוקות בחלון הראווה. שאלתי את המוכר כמה הם עולות הוא ענה לי: "אלו מאד משמינים, ולא יזיק לך להוריד כמה ק"ג....
מאת: דני קרני
פורסם ב: 26/09/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1746
מאמרים איך תגדילו מכירות ללא השקעה כספית? מאמרים
שרות ושימור לקוחות יש לכם לקוחות פעילים, אותם תגדירו לפי תדירות הקניה, ויש לכם לקוחות שמוגדרים כלקוחות שאינם פעילים - למעשה לקוחות נוטשים. מה היה קורה אם היתה לכם מערכת ממוחשבת, נכון - CRM שיכולה בעצמה, עם הכוונה שלכם כמובן
מאת: דני קרני
פורסם ב: 07/09/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1286
עמוד ראשון עמוד קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 עמוד הבא עמוד אחרון
מאמרים מכירת תכשיטים באינטרנט מאמרים
מרטין בוקסדורף הראשון בתור מוכר תכשיטים, אנחנו נתקלים היום בהרבה מאוד בעיות אמיתיות שלא ניתן לבטל אותן בכלל. בתור מוכר תכשיטים ותיק אני בהחלט יכול להגיד שבשנים האחרונות העבודה שלי הולכת ונעשית הרבה יותר מורכבת ומסובכת. הסיבות לכך הן רבות מאוד, החל מתחרות רבה מאוד ומחירים שיורדים כל הזמן בגלל המתחרים הרבים מאוד ועד נטישה של הלקוחות את החנויות הממוקמות ברחוב ונהירה לקניונים.
מאת: מרטין בוקסדורף הראשון
פורסם ב: 30/05/2011
קטגוריה: מכירות
צפיות: 4456
מאמרים מצלמות ניקון - היכן מתחילים מאמרים
קידום אתרים - SEO Israel חברת ניקון היא מהמובילות בתחום הצילום והאופטיקה, והיא המייצרת של מצלמות ה- nikon d60 וה- nikon d90 האיכותיות והפופולאריות. ניקו היפנית היא חברה בעלת ותק של למעלה משמונים שנים בתחום הצילום. כיום החברה ומוצריה נמכרים בעולם כולו, כמו גם בישראל
מאת: קידום אתרים - SEO Israel
פורסם ב: 02/08/2009
קטגוריה: מכירות
צפיות: 3204
מאמרים קידום מכירות – שבירת מיתוסים מאמרים
קידום אתרים - SEO Israel מה הוא קידום מכירות? למי הוא מסייע, ולמה? מאמר קצת זה ידגים מספר נקודות בתחום של קידום מכירות ואת השקתן אחת לשנייה. שלא כבעבר, קידום מכירות כיום תופס צורות וסגנונות שונים.
מאת: קידום אתרים - SEO Israel
פורסם ב: 15/09/2009
קטגוריה: מכירות
צפיות: 2703
מאמרים שוק הצעצועים הישראל- האם מתנהג כמו בשאר העולם ? מאמרים
יובל לובנשטיין שוק הצעצועים בישראל הינו שוק הפועל בעיקר באמצעות חנויות מתמחות. בארה"ב מרבית המכירות והפעילות מתבצעת דווקא ברשתות המזון הגדולות כמו וולמארט ורשת טארגט. האם אנו עומדים בפני שינוי ?
מאת: יובל לובנשטיין
פורסם ב: 28/01/2011
קטגוריה: מכירות
צפיות: 2462
מאמרים מוצרי פרסום ושוברי מתנה מאמרים
מרטין בוקסדורף הראשון פירמות רבות בשנים האחרונות משקיעות משאבים רבים ומחשבה לצרכים פרסומיים. פרסומות של חברה יכולות להופיע על שלטי חוצות, בעיתונים, בתחנות רדיו ובאתרי אינטרנט.
מאת: מרטין בוקסדורף הראשון
פורסם ב: 27/12/2010
קטגוריה: מכירות
צפיות: 2127
מאמרים ד"ר אורי עצמון-מעורבות ברכישת מוצרים - מבוא לצרכנות מאמרים
דוד דגן מעורבות מגדירה את רמת הנגיעה האישית שהפרט מייחס למוצר/למותג או להתנהגות ספציפית. המעורבות מוגדרת כ"גבוהה" או "נמוכה" (זה על ציר מגבוהה לנמוך). העלאת/ הורדת רמת המעורבות הנה פועל יוצא של רמת המעורבות בנק' המוצא
מאת: דוד דגן
פורסם ב: 22/08/2012
קטגוריה: מכירות
צפיות: 1854
מאמרים טלמרקטינג מאמרים
גיא אלון אי שם בשנות התשעים החלה לקבל אזרחי ישראל טלפונים בשעות הערב, על הקו היתה בחורה נעימה או בחור רציני ששאלו האם אפשר להציע להם מוצר מסוים, תוך שניות שיחה טלפון פשוטה הפכה לשיחת מכירה. כמעט היה אפשר לדמיין את הפעמון מצלצל ברגע שלקוח מרוצה נוסף הצטרף לחברה וקנה את שירותיה.
מאת: גיא אלון
פורסם ב: 14/01/2010
קטגוריה: מכירות
צפיות: 1764
מאמרים מיתוג מ א' ועד ת' מאמרים
מיכאל רומנסקי המטרה של תהליך המיתוג היא להפוך עסק , מוצר או שירות למותג. מותג חייב להכיל זהות ברורה המשתייכת לעולם הערכים של החברה המשווקת אותו. זהות זו תגרום לו להיבדל מעסקים אחרים הפועלים באותו תחום.
מאת: מיכאל רומנסקי
פורסם ב: 26/02/2013
קטגוריה: מכירות
צפיות: 1708
מאמרים בגדי עבודה מאמרים
גדי מושל הבגדים של כל אחד ואחד מאיתנו משמשים אותנו למטרות שונות. כמו שיש לנו בגדים המיועדים לערב ובגדים המיועדים לאירועים רשמיים, כך חשוב לשים לב שגם בגדי עבודה יהיו מתאימים למקום עבודתנו.
מאת: גדי מושל
פורסם ב: 02/11/2008
קטגוריה: מכירות
צפיות: 1648
מאמרים כרטיסי ביקור מאמרים
מרטין בוקסדורף הראשון העולם המערבי בשנים האחרונות מציע לנו מגוון רחב של פתרונות בכל תחום ולכל מטרה, אין זה אומר שאנו כבר נפסיק להשתמש באמצעים הישנים והמוכרים לנו ביותר. כרטיסי ביקור, פליירים ועלוני מידע תמיד יישארו איתנו וימשיכו לעשות את העבודה בצורה נאמנה
מאת: מרטין בוקסדורף הראשון
פורסם ב: 27/08/2011
קטגוריה: מכירות
צפיות: 1612
מאמרים

מאמרים
מאמרים
מאמרים
מעוניין לפרסם את מאמריך בחינם? מעוניין להגיע בקלות ללקוחות וקולגות פוטנציאליים? הרשם עכשיו ופרסם מאמרים.
כללי:
תנאי שימוש באתר
הנחיות העורכים
מדוע לפרסם מאמרים?
 
 
אתר נבנה על ידי סייטמאסטר בע"מ - בניית אתרים מקצועית וקידום אתרים במנועי חיפוש.