מאמרים
מאמרים
maker.co.il מאמרים שלום אורח
יום שני 24 פברואר 2020 מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים דף הבית מאמרים מאמרים מאמרים כותבי מאמרים מאמרים פרסם מאמר מאמרים צור קשר מאמרים
מאמרים כניסה | הרשמה מאמרים
מאמרים
מאמרים
פרסום מאמרים חינם > מאמרים > עסקים ושיווק > שרות ושימור לקוחות > סיפורי שירות ספטמבר מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים
כל הקטגוריות
זוגיות ואהבה
אהבה
דייטנינג והיכרויות
ייעוץ וטיפול זוגי
זוגיות ואהבה - אחר
מאמרים
אוכל ומתכונים
אוכל אורגני
אוכל חגיגי
אירוח, אירועים וסדנאות
בשר ודגים
יין ומשקאות
ירקות וסלטים
מאכלי חלב
מאפים ופסטות
מנות אחרונות
מנות עיקריות ותוספות
מנות ראשונות ומרקים
מסעדות, קייטרינג ומשלוחים
אוכל ומתכונים - אחר
מאמרים
אומנות,בידור ופנאי
אמנות פלסטית
טלוויזיה וקולנוע
מוזיאונים וגלריות
מוסיקה ובידור באירועים
מוסיקה וריקוד
ספרות שירה וכתיבה יוצרת
פנאי ומשחקים
צילום
תחביבים
תיאטרון
אומנות, בידור ופנאי - אחר
מאמרים
אופנה, יופי וטיפוח
אופנה
איפור
ביגוד ואיפור לחתונה ואירועים
הסרת שיער
טיפול בעור
עיצוב שיער
קוסמטיקה
אופנה טיפוח ויופי - אחר
מאמרים
אימון אישי - Coaching
NLP
אימון ביחסים בין אישיים
אימון בקבלת החלטות
אימון ליצירת שינוי
אימון משפחה וזוגיות
אימון קריירה ועסקים
על אימון ומאמנים
אימון אישי- coaching - אחר
מאמרים
ביטוח
ביטוח בריאות וביטוח סיעודי
ביטוח חיים
ביטוח כללי
ביטוח לאומי
ביטוח משכנתא
ביטוח פנסיוני
ביטוח רכב ורכוש
ביטוח אחר
מאמרים
בית, שיפוצים ובנייה
אביזרים, ריהוט ומוצרי חשמל
אדריכלות
בנייה ושיפוץ
בריכות שחייה ונוי
גינון
הדברת מזיקים
הובלה ומעבר דירה
מיזוג וחימום
עיצוב פנג שואי
עיצוב פנים
רכישת ומכירת דירה
תחזוקה נכונה ושימור
בית , שיפוצים ובנייה - אחר
מאמרים
בריאות ורפואה
אורתופדיה ופיזיותרפיה
ארומתרפיה פרחי באך
בריאות גברים
בריאות הנפש
בריאות העור
בריאות העין
בריאות הפה והלסת
בריאות ורפואה-אחר
בריאות תינוקות, ילדים ומתבגרים
דיאטה ותזונה
הפרעות קשב וריכוז
מחלות והתמודדות
מניעה וטיפולים
ניתוחים פלסטיים וטיפולי יופי
נשים, הריון ולידה
נשירת שיער
סרטן
רופאים ומטפלים
רפואה
רפואה כללית
רפואה משלימה ואלטרנטיבית
רפואה סינית
שינה
מאמרים
הודעות לעיתונות
אינטרנט ומחשבים
עסקים, מימון וכספים
צבא וביטחון
הודעות לעיתונות - אחר
מאמרים
חברה ומדינה
איכות הסביבה
אקטואליה
דמוקרטיה, שלטון ופוליטיקה
דת ומדינה
זהות וזכויות הפרט
כלכלה וחברה
מגדר ומעמד האישה
צבא וביטחון
צדק חברתי
שואה ותקומה
תקשורת המונים
חברה ומדינה - אחר
מאמרים
חוק ומשפט
אזרחי
גירושין
דיני בנקאות
דיני חברות
דיני ירושה
דיני מיסים
דיני משפחה
דיני עבודה
דיני רשת
דיני תיירות
דיני תעבורה
הגירה ואשרות
החוק וחוקי התורה
הליכים משפטיים
חוק ומשפט -אחר
חקירות פרטיות
מקרקעין
נזיקין ורשלנות רפואית
עורך הדין והלקוח
פלילי
קניין רוחני וזכויות יוצרים
מאמרים
חינוך, לימודים וידע כללי
בתי ספר ומוסדות לימוד
הפרעות קשב וריכוז
חינוך ולימודים -אחר
חינוך ילדים ומתבגרים
חקר החלל
ידע כללי
לימוד עצמי
לימודים אקדמאיים
ליקויי למידה
מדע פופולרי
מדעי הרוח והחברה
מדעים מדוייקים
סדנאות ולימודי תעודה
מאמרים
כלי רכב
טיפולים ואחזקה
טרקטורונים
ליסינג השכרת רכב
מכוניות ורכבים כבדים
נהיגה ותאונות דרכים
רכב דו-גלגלי
שמאות ומוסכים
כלי רכב - אחר
מאמרים
כספים, מימון ומיסוי
אנשי מקצוע
בנקאות
הלוואות ומשכנתא
השקעות
כלכלת משק בית
כספים, מימון ומיסוי -אחר
מיסוי בינלאומי
מיסוי מקרקעין
מיסוי שוק ההון
מיסים כלליים
מס בולים
מס הכנסה
מס ערך מוסף
נדלן
ניהול חשבונות וביקורת
סיוע וקצבאות
פנסיה
מאמרים
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים
אבטחת מידע
איחסון אתרים
אתרי משחקים
בניית אתרים
דיוור אלקטרוני
מחשבים
מיחשוב ארגוני
מסחר אלקטרוני
ניהול תוכן
עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
עסקים מקוונים
פרסום ושיווק באינטרנט
ציוד טכנולוגי ואביזרים
קופירייטינג
קידום אתרים
שיווק באינטרנט
תוכנה
תרבות דיגיטלית
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים - אחר
מאמרים
משפחה
אירועים וחתונות
אלימות במשפחה
גיל הזהב
גירושין
חיות מחמד
ילדים והורות
לידה ואמהות
משפחה - אחר
מאמרים
ספורט וכושר גופני
אומנויות לחימה
אימונים וכושר
הרפייה וטיפולים
חדרי כושר ומאמנים
יוגה
כדורגל וכדורסל
ספורט אתגרי
ספורט תחרותי
שחייה וספורט ימי
ספורט וכושר גופני - אחר
מאמרים
עבודה וקריירה
בטיחות בעבודה
השמה
יחסי עובד מעביד
מציאת תעסוקה ומקצוע
ניהול כוח אדם ומשאבי אנוש
נשים וקריירה
עבודה בחו"ל
עבודה מהבית
קורות חיים
ראיונות ומבחני קבלה
עבודה וקריירה - אחר
מאמרים
עסקים ושיווק
אירועים עסקיים
אסטרטגיה
יבוא - יצוא
יזמות עסקית
יחסי ציבור
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
מחקרי שוק
מכירות
נותני שירותים לעסקים
ניהול
ניהול ידע
עיצוב ואחזקת העסק
עסקים בינלאומיים
עסקים והחוק
עסקים קטנים ובינוניים
פרסום, שיווק ומיתוג
רעיונות לעסקים
שרות ושימור לקוחות
תעסוקה (דרושים)
תקשורת
עסקים ושיווק - אחר
מאמרים
קניות וצרכנות
השוואת מחירים
מוצרים ואביזרים
מתנות
נותני שירותים
צרכנות וביקורת מוצרים
רהיטים
קניות וצרכנות - אחר
מאמרים
רוחניות ושפור עצמי
אסטרולוגיה ונומרולוגיה
גלגול נשמות
גרפולוגיה
העצמה נשית
התמודדות עם מצבי לחץ
חלומות
יהדות
יועצים רוחניים
יופי ורוחניות
מאגיה ומיסטיקה
מדיטציה ויוגה
מימוש עצמי והעצמה
מסע רוחני
נומרולוגיה
פנג שואי
קבלה
קלפי טארוט
רייקי והילינג
תקשור וטלפתיה
תראפיה
רוחניות ושפור עצמי - אחר
מאמרים
שוק ההון
מסחר במניות
מאמרים
תיירות, נופש וטיולים
בתי מלון וצימרים
טיולים בארץ
טיולים בחו"ל
משרדי נסיעות
ספא ונופש
תיירות, נופש וטיולים - אחר
מאמרים
מאמרים
קישורים מומלצים
משכנתא
קבלת הצעה למשכנתא
א-ב במשכנתאות
קבלת הצעה למשכנתא
סדנת משכנתא חינם
מאמרים
משכנתא
משכנתא
יועץ משכנתא
מאמרים
משכנתא
מחשבון עמלת פרעון מוקדם
מחשבון משכנתא קרן שווה
מחשבון משכנתא לעומת שכירות
מחשבון ריבית אפקטיבית לנומינלית
מחשבון ריבית נומינלית לאפקטיבית
מחשבון משכנתא פריים
מחשבון משכנתא גרייס
מחשבון רגישות משכנתא
מאמרים
האחים שי
האחים שי
זיו שי
054-2664662
האחים שי שיפוצים - זיו שי נוכל!!!
מאמרים
מאמרים

סיפורי שירות ספטמבר

דני קרני
מאת: דני קרני
פורסם ב: 26/09/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1758


מאמרים
סיפורים על איכות השירות – זה אנחנו

עצוב מכדי לבכות  

התקשרתי לחברת הכבלים כדי שיסבירו לי משהו טכני שלא הצלחתי בשום אופן להפעיל לבד. יועצת
השירות ניסתה להסביר לי איך ומה לעשות די בשטף ועדין לא הבנתי. אמרתי לה... "אני עדין לא מבינה.
את מוכנה להעביר אותי למישהו אחר שיסביר לי" ?

"חתיכת מטומטם" היתה התשובה עם ניתוק השיחה.  

חינוך נאה ללקוח

נכנסתי לקונדיטוריה לאחר שראיתי עוגיות קינמון מתוקות בחלון הראווה. שאלתי את המוכר כמה הם
עולות הוא ענה לי: "אלו מאד משמינים, ולא יזיק לך להוריד כמה ק"ג....

איזו אינטלגנציה

פניתי לחברת המחשבים ואמרתי לנציג השירות: "קניתי מכם 12 מחשבים זהים, ואף אחד מהם לא
נדלק. מה לעשות?"

תשובת נציג השירות: "מה אתה רוצה שאעשה בנדון?" אמרתי. "סליחה" ? הוא הבהיר :

"אם הם לא נדלקים איך אתה רוצה שאתקן אותם, ואם הם לא נדלקים כנראה שקלקלת אותם"...

לא תמיד אינטרנט   

"כדי לתקן את המכשיר תצטרכי להכנס לאתר שלנו" – תשובה של נציג שירות. "אתה בטח צוחק "?
עניתי .. "אני מקבל שירות מאדם חי, ממשי, ואתה שולח אותי לאינטרנט ?" "כן גבירתי". שאלתי – "אז
מה בדיוק התפקיד שלך?"...שתיקה

מי אשם?

זו לא אשמתנו שיש לך את הבעיה הזו – זו רק אשמתך ...  

בשביל מה יש ממונה ?

"אין שום דבר שאני יכול לעשות עבורך".עונה נציג השירות

"תן לי בבקשה את הממונה" אני אומר לו

"הוא יאמר לך אותו דבר" היתה התשובה

זו תשובה הגיונית

הכבלים לא פעלו במשך 3 ימים. פניתי להתלונן, והסתבר שהתקלה היתה בכל האזור ואלפי לקוחות
נותקו. כל מה שבקשתי מנציג השירות היה לזכות אותי על ימים אלו. התשובה שקבלתי- " איך אזכה אותך.
אתה יודע כמה זה יעלה לנו אם נצטרך לזכות את כל הלקוחות  עבור 3 ימים?"

יש מדיניות. מה אתה רוצה ממני?

מצטער, אבל זו המדיניות שלנו. גם אם נציג השירות אומר זאת בנעימות, אין דבר מרגיז מזה. זהו
הדבר האחרון שלקוח מתלונן מצפה לשמוע.  

נכון, אני לא אשמה

האם נציגי השירות יודעים את ההבדל בין התנהגות מקצועית לבין תגובה אישית?

פניתי לנציגת שירות והצגתי את הבעיה. בסוף גם הוספתי.. "את יודעת, זו לא האשמה האישית שלך".
"נכון", היא אמרה "אני יודעת. אני לא אשמה".

היכן האחריות שלה כנציגת חברה ??

אל תתפסו לתזרימי שיחה שבלוניים.

פניתי לחברת כרטיסי האשראי שלי בתלונה מסויימת. לאחר זמן המתנה רב, ונציג שירות די מרגיז,
פניתי וקבלתי את הממונה. אמרתי לו: "תשמע, אין לי כבר כוח. הנציג שלך לא הבין אותי, והתחיל
להקריא לי כל מיני משפטים כתובים. אין לי זמן, אני אדם עסוק. תעזור לי"  

ענה לי האחראי – "אדוני, אנחנו פתוחים 24 שעות. תתקשר כשתהיה פנוי"...

ולבסוף – מתוך סיינפלד – על האפרסק

קריימר נוגס באפרסק שנראה נפלא ויורק חלק נגוע . הוא מחליט מיד ללכת לחנות הפירות השכונתית
ולהתלונן. מה אתה רוצה, אומר לו הזבן... מי שמגדל את הפירות זה אלוהים. אני רק מוכר אותם...
זו תשובה...  


דני קרני יועץ שיווק



תגיות של המאמר:


מאמרים
אודות כותב המאמר
מאמרים
מאמרים

כשאני עובד איתכם, אני משתדל לתת את כל כולי. לכן כתבתי תוספת לסלוגן - קבלו את כל  הראש מכל הלב.


מאמרים
מאמרים אחרונים בנושא שרות ושימור לקוחות מאמרים נוספים של דני קרני מאמרים נצפים ביותר בנושא שרות ושימור לקוחות  
מאמרים מיתוג עסקי עם שקיות בד מודפסות מאמרים
אבי רוזנבאום מידע שימושי על שקיות בד והסברים על סוגי הלקוחות להם כדאי לתת שקיות בד ולא שקיות ניילון. איך אפשר לייעל את התהליך ולהפיק מקסימום רווחים תוך מינימום השקעה כספית.
מאת: אבי רוזנבאום
פורסם ב: 10/02/2016
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 275
מאמרים מוקדי שירות מאמרים
איציק מוקדי שירות עושים שימוש במערכות ראש. ומה הן המערכות הללו? המערכות הללו הינן מערכות המשלבות אוזנייה ומיקרופון והן מונחות על הראש עם קשת מה שמאפשר להמשיך ולעבוד על המחשב בלי להחזיק שום שפופרת
מאת: איציק
פורסם ב: 31/07/2015
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 630
מאמרים מענה אנושי לעסקים מאמרים
Daronet היום צריך לדעת כיצד מנהלים עסק. יש לא מעט פרמטרים חשובים שעליהם צריך לשים דגש, אולם אחד החשובים ביותר הוא הקשר עם העולם החיצוני לעסק, בין אם מדובר על אנשי עסקים אחרים שמבקשים ליצור שיתופי פעולה ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על לקוחות.
מאת: Daronet
פורסם ב: 02/07/2014
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 450
מאמרים החשיבות של מתקני מים למוסדות מאמרים
אלי גולדמן אחד המוצרים הבסיסיים ביותר מזה שנים רבות בכל מוסד ציבורי המכבד את עצמו הוא זה של מתקן מים קרים וחמים לרווחת העובדים או הלקוחות המגיעים למקום. זהו שירות חשוב גם כאשר מדובר במוסד ממשלתי או ציבורי שאינו פרטי.
מאת: אלי גולדמן
פורסם ב: 25/02/2014
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1510
מאמרים איך "מפטרים" לקוח קשה? מאמרים
יפעת ברעם כמובן שאני תמיד ממליצה לעשות הכל כדי לשמור על הלקוחות שלך. אבל לפעמים, צריך לדעת גם "לפטר" לקוחות גוזלי אנרגיה. איך עושים את זה נכון, ומאילו טעויות להימנע- על כך, במאמר.
מאת: יפעת ברעם
פורסם ב: 01/04/2013
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 504
מאמרים שירות לקוחות הוא קטליזטור להביא לנו עוד ועוד לקוחות מאמרים
דורון עמית ע"פ הסטטיסטיקה למעלה מ-70% מהלקוחות שלנו מגיעים כתוצאה מלקוחות מרוצים אחרים. נתון זה מחייב אותנו להעניק שירות ושירות לקוחות שהוא מעבר לשירות רגיל ולו בלבד על מנת שנוכל לקלוט עוד לקוחות לעסקנו.
מאת: דורון עמית
פורסם ב: 05/01/2013
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1392
מאמרים קרן קורת – למען העסק שלכם מאמרים
גונן צור מהי קרן קורת? שמה המלא של הקרן: קרנות קורן ישראל – עמותה לפיתוח כלכלי. הקרן הוקמה כקרן פילנתרופית ב-1994 במטרה לסייע לעסקים קטנים ובינוניים על ידי יצירת מקומות עבודה במגזר הפרטי, דבר שיעזור לצמיחת המשק. מאז היווסדה, אישרה הקרן כ-9,200 הלוואות עם מינוף של יותר מ-194 מיליון דולר אשראי, למגוון עסקים בכל רחבי הארץ.
מאת: גונן צור
פורסם ב: 24/10/2012
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 481
מאמרים בנק מזרחי טפחות - גם לקוחות קיימים נהנים מהטבות מאמרים
מיכל דגן ברעם במציאות שלנו כיום, כולנו רוצים לשמר את הלקוחות. שימור לקוחות בא לידי ביטוי בדרכים שונות, גם בקמפיינים ובמאמצים שיווקיים. ראו, למשל, את הקמפיין של בנק מזרחי טפחות - גם לקוחות קיימים נהנים מהטבות
מאת: מיכל דגן ברעם
פורסם ב: 17/10/2012
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 379
מאמרים מדידת שביעות רצון הלקוחות כדי להגדיל מכירות מאמרים
אפי להב להשיג לקוח חדש עולה פי 5-8 יותר מאשר לשמר לקוח קיים. רק הנתון הזה לבד צריך לעורר בכל אחד מאיתנו את הרצון לבדוק ולוודא מהי שביעות רצונם של לקוחותיו בכדי להבטיח את החיסכון הנובע ממכירה חוזרת למי שכבר קנה מאיתנו בעבר.
מאת: אפי להב
פורסם ב: 23/08/2012
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 683
מאמרים תום עידן ההתחייבויות מאמרים
מיכל דגן ברעם לאט ובעקביות, הופכים המסלולים והמבצעים של החברות השונות לפחות ופחות מחייבים. אם בעבר על מנת לקבל מחיר אטרקטיבי מספק כלשהו, היינו צריכים להתחייב לתקופה ארוכה, כיום,כמעט ולא נתקלים יותר בהתחייבות.
מאת: מיכל דגן ברעם
פורסם ב: 15/08/2012
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 621
עמוד ראשון עמוד קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 עמוד הבא עמוד אחרון
מאמרים חשיבות הסלוגן מאמרים
קופירייטינג מי מכם שהיה בקורס שיווק שלי, או בסדנת קופירייטינג ודאי יודע איך אני נהנה לשלוף סלוגנים מול הקהל, ודווקא סלוגנים מוצלחים. אבל גם אתם יכולים. חשיבה נכונה וקצת יצירתיות.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 15/05/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 1510
מאמרים המצב הפוליטי ושיווק מאמרים
עסקים ושיווק - אחר והנה התמונה הכוללת לקראת בחירות 2013: גוש ימין מרכז – הליכוד גוש שמאל מרכז – העבודה כנף ימנית – ישראל ביתינו וכנף שמאלית מרץ, והמפלגות הדתיות. זוהי המגמה, וכל דרך אחרת של השארות במפלגות קטנות ומפוצלות לא מביאה לטוב לאף אחד.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 10/05/2012
קטגוריה: עסקים ושיווק - אחר
צפיות: 1020
מאמרים הפלייר שמעולם לא פורסם לבני ישראל מאמרים
קופירייטינג לא קל לאדם מן הישוב לפנות אל שכנו הטוב המצרי ולבקש כלי כסף וכלי זהב. מסתבר שכנראה שמשה הפיץ פלייר שבו הנחיות – איך לשכנע את השכנים המצרים. וזהו השחזור:
מאת: דני קרני
פורסם ב: 03/04/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 1058
מאמרים אוי, למה אין לכם כותרת מאמרים
קופירייטינג מאחר והשפה העברית היא השפה היחידה בעולם שבה למילים יש משמעות, שימו לב מה מקור המילה כותרת = כתר ! (מתאים לפורים) אנו מלבישים כתר על הטקסט של המודעה. הכותרת היא מלכת המודעה.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 28/02/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 604
מאמרים השנה נמכרו 10,000 מכוניות סקודה מאמרים
קופירייטינג כשמסר חייב להיות קצר, ממש סלוגן, ממציא הסלוגן "מקווה" שהקריאה תביא את הקורא לכוון אסוציאטיבי מסוים ומכאן להשפעה על החלטות קניה. לדוגמה, מה לדעתכם רצו בעלי סקודה שתחשבו לאחר קריאת הפרסומת?
מאת: דני קרני
פורסם ב: 28/02/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 874
מאמרים ראיון החודש עם צבי קרינסקי – טק השכרת מחשבים מאמרים
פרסום, שיווק ומיתוג התחלתי לסחור במחשבים יד שניה, ולמדתי שזה פשוט מסבך אותי עם בעיות תפעול ובעיות טכניות. כיום אני משכיר ומוכר מחשבים רק לאחר ביקורת קפדנית של הטכנאי שלי. בשלב הבא התחלתי לפרסם על לוחות המודעות של האזורים הדתיים, ואנשים החלו לשכור.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 03/10/2011
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 1546
מאמרים איך עוברים את חודש אוקטובר בשלום? מאמרים
רעיונות לעסקים קחו פסק זמן, תכננו את הרבעון האחרון של השנה, והקדישו מאמצים פנימה, לפגישות צוות, לשיפור תהליכים, כל הקשור ביעול העבודה הפנימית תפעולית. הרפו מן הלקוחות. גם באותם ימי עבודה מועטים, לקוחות אינם מעוניינים לשמוע מספקים שלהם
מאת: דני קרני
פורסם ב: 03/10/2011
קטגוריה: רעיונות לעסקים
צפיות: 799
מאמרים הצעת מחיר עסקית מאמרים
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי הצעת מחיר צריכה לכלול בנוסף לשרות/מוצר ומחיר את הערכים המוספים שלנו – של המוצר או של החברה כחברה. במתן מחיר בלבד אנו מחמיצים הזדמנות להגן על המחיר.זו מטרתה של פגישת המכירות – לשדר ערכים מוספים וערך אישי על מנת להגן על המחיר ולזכות ביתרון על פני מתחרים.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 26/09/2011
קטגוריה: ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
צפיות: 821
מאמרים איך תגדילו מכירות ללא השקעה כספית? מאמרים
שרות ושימור לקוחות יש לכם לקוחות פעילים, אותם תגדירו לפי תדירות הקניה, ויש לכם לקוחות שמוגדרים כלקוחות שאינם פעילים - למעשה לקוחות נוטשים. מה היה קורה אם היתה לכם מערכת ממוחשבת, נכון - CRM שיכולה בעצמה, עם הכוונה שלכם כמובן
מאת: דני קרני
פורסם ב: 07/09/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1305
מאמרים מה מטריד אותך?- מסר לחברות של 500,00 + לחודש מאמרים
נותני שירותים לעסקים אני מזמין אתכם להשקיע שעה וחצי בפגישה אחת איתי, ונתחיל להניע את הגלגלים בכיוון הנכון. מפגישה זו אני מעונין לצאת עם כיוון פעולה המותאם אליכם ואתם תוכלו להכיר אותי יותר לעומק, כדי לבדוק אפשרות לעבודה יחד.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 10/08/2011
קטגוריה: נותני שירותים לעסקים
צפיות: 717
עמוד ראשון עמוד קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 עמוד הבא עמוד אחרון
מאמרים טלמיטינג - כל המידע מאמרים
קידום אתרים - SEO Israel כבעל עסק, השאיפה העיקרית שלך היא בראש ובראשונה הגדלת רווחים. על מנת להשיג מקסימום רווחים אתה עושה מאמצים רבים כדי לייעל את העסק שלך. האם בין כלל השיטות שבהן אתה עושה שימוש, הוספת גם פעילות של מוקד טלמיטינג? במידה ופסחת על שירותי טלמיטינג, ייתכן שגרמת שלא במתכוון לנזק לא קטן לסיכויי הרווח של העסק שלך.
מאת: קידום אתרים - SEO Israel
פורסם ב: 02/01/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 3809
מאמרים הובלות קטנות מאמרים
רוני חרמון החלטתם לעבור דירה? אולי אתם רוצים להעביר פסנתר ישן? מיטה? קניתם סלון חדש ואת הישן אתם נותנים לחברים? אתם מחפשים הובלות קטנות. במה שונה הובלה קטנה מהובלה גדולה? תקראו את המאמר ותדעו בדיוק את כל הפרטים.
מאת: רוני חרמון
פורסם ב: 03/11/2009
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 2502
מאמרים כל מה שצריך לדעת על שירותי שליחויות מאמרים
SEONeto שליחויות היא מילה חדשה לפעילות שהתחילה ברגע שבני אדם התחילו להעביר מסרים וחבילות מאחד לשני וממקום למקום, החל משליחי המלוכה ועד שירותי הדואר השונים. האופציות כיום להעברת מסרים בין אנשים הן מגוונות באותה מידה כמו אמצעי התקשורת אך הצורך עליו עונים שירותי שליחויות הוא הצורך בדיוור מהיר ובטוח של חבילות בגדלים שונים וטיפול במשימות גוזלות זמן אחרות.
מאת: SEONeto
פורסם ב: 08/08/2010
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 2379
מאמרים לא נעים להמתין על הקו לשירות מאמרים
מני צ'יקו מבדיקות מקצועיות שנערכו בשנים האחרונות שבדקו זמני המתנה, כמו גם בדיקה שנערכה לאחרונה על ידי גלובס, נמצא כי לרוב החברות הקטנות הן אילו המציגות זמני המתנה מרשימים בהיותם קצרים. החוכמה היא להמשיך לעמוד ברף השירותי גם כאשר גדל מספרם של הלקוחות. אז איך חברה קטנה, שאינה מתורגלת במענה למאגר עצום של לקוחות ונמצאת בתהליכי התרחבות, יכולה לתכנן את מערך שירותיה הטלפוניים, כך שאיכות השירות תתאים לכמות ההולכת והגדלה של הלקוחות?
מאת: מני צ'יקו
פורסם ב: 12/03/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 2119
מאמרים תרבות ארגונית בקמעונאות - "התבלין שבתבשיל המסטר שף" מאמרים
יובל לובנשטיין בקמעונאות מרבים לתת לפאר ולשבח את מיקום החנות כמרכיב מרכזי ודי בלעדי להצלחתה האם ישנם מרכיבים נוספים בנוסחת ההצלחה ? במאמר קצר זה ניתנת דוגמא מדהימה למשהוא נוסף...
מאת: יובל לובנשטיין
פורסם ב: 15/01/2011
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1801
מאמרים החשיבות של מתקני מים למוסדות מאמרים
אלי גולדמן אחד המוצרים הבסיסיים ביותר מזה שנים רבות בכל מוסד ציבורי המכבד את עצמו הוא זה של מתקן מים קרים וחמים לרווחת העובדים או הלקוחות המגיעים למקום. זהו שירות חשוב גם כאשר מדובר במוסד ממשלתי או ציבורי שאינו פרטי.
מאת: אלי גולדמן
פורסם ב: 25/02/2014
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1510
מאמרים שירות לקוחות הוא קטליזטור להביא לנו עוד ועוד לקוחות מאמרים
דורון עמית ע"פ הסטטיסטיקה למעלה מ-70% מהלקוחות שלנו מגיעים כתוצאה מלקוחות מרוצים אחרים. נתון זה מחייב אותנו להעניק שירות ושירות לקוחות שהוא מעבר לשירות רגיל ולו בלבד על מנת שנוכל לקלוט עוד לקוחות לעסקנו.
מאת: דורון עמית
פורסם ב: 05/01/2013
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1392
מאמרים בגדי עבודה ממותגים מאמרים
סתיו מוצרי פרסום מדי עבודה ממותגים הם דרך מצוינת לתרום להגברת השייכות של העובדים למקום העבודה ולהעלאת ערך המותג שלכם בו זמנית. אם יצרתם את בגדי העבודה באופן נכון הם ישמשו את העובדים גם בעבודה וגם מחוצה לה, והלוגו שלכם יתחיל להיחרט בזיכרונם שלך אנשים רבים נוספים מדי יום.
מאת: סתיו מוצרי פרסום
פורסם ב: 17/10/2009
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 1374
מאמרים טיפול אפקטיבי בלקוחות מאתגרים מאמרים
אורן אפל המבחן הגדול ביותר של כל עסק בתחום השירות הוא כיצד הוא מתמודד עם בעיות ועם לקוחות לא מרוצים. המאמר שלפניכם מציג מודל בן ארבעה שלבים לטיפול אפקטיבי בלקוחות מאתגרים, שיסייע לכם לפרק את הזעם, להעלות חיוך אצל הלקוח ולשמור אותו לעסקאות הבאות.
מאת: אורן אפל
פורסם ב: 17/08/2009
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 955
מאמרים תקשורת בין אישית ושפת גוף נכונה: ליצור קשר ב-90 שניות מאמרים
מרב רונן כולנו מודעים לחשיבותה של תקשורת בין-אישית מוצלחת בינינו לבין לקוחותינו, אך לא תמיד יודעים כיצד ליצור אותה. סרט ההדרכה "ליצור קשר ב-90 שניות" מספק כמה עצות שימושיות ליצירת קשר טוב כבר בשניות הראשונות של המפגש.
מאת: מרב רונן
פורסם ב: 11/03/2010
קטגוריה: שרות ושימור לקוחות
צפיות: 912
מאמרים

מאמרים
מאמרים
מאמרים
מעוניין לפרסם את מאמריך בחינם? מעוניין להגיע בקלות ללקוחות וקולגות פוטנציאליים? הרשם עכשיו ופרסם מאמרים.
כללי:
תנאי שימוש באתר
הנחיות העורכים
מדוע לפרסם מאמרים?
 
 
אתר נבנה על ידי סייטמאסטר בע"מ - בניית אתרים מקצועית וקידום אתרים במנועי חיפוש.