מאמרים
מאמרים
maker.co.il מאמרים שלום אורח
יום שני 24 פברואר 2020 מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים דף הבית מאמרים מאמרים מאמרים כותבי מאמרים מאמרים פרסם מאמר מאמרים צור קשר מאמרים
מאמרים כניסה | הרשמה מאמרים
מאמרים
מאמרים
פרסום מאמרים חינם > מאמרים > עסקים ושיווק > אסטרטגיה > גם עורכי דין זקוקים למיתוג עסקי - מאת יורי גנקין מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים
כל הקטגוריות
זוגיות ואהבה
אהבה
דייטנינג והיכרויות
ייעוץ וטיפול זוגי
זוגיות ואהבה - אחר
מאמרים
אוכל ומתכונים
אוכל אורגני
אוכל חגיגי
אירוח, אירועים וסדנאות
בשר ודגים
יין ומשקאות
ירקות וסלטים
מאכלי חלב
מאפים ופסטות
מנות אחרונות
מנות עיקריות ותוספות
מנות ראשונות ומרקים
מסעדות, קייטרינג ומשלוחים
אוכל ומתכונים - אחר
מאמרים
אומנות,בידור ופנאי
אמנות פלסטית
טלוויזיה וקולנוע
מוזיאונים וגלריות
מוסיקה ובידור באירועים
מוסיקה וריקוד
ספרות שירה וכתיבה יוצרת
פנאי ומשחקים
צילום
תחביבים
תיאטרון
אומנות, בידור ופנאי - אחר
מאמרים
אופנה, יופי וטיפוח
אופנה
איפור
ביגוד ואיפור לחתונה ואירועים
הסרת שיער
טיפול בעור
עיצוב שיער
קוסמטיקה
אופנה טיפוח ויופי - אחר
מאמרים
אימון אישי - Coaching
NLP
אימון ביחסים בין אישיים
אימון בקבלת החלטות
אימון ליצירת שינוי
אימון משפחה וזוגיות
אימון קריירה ועסקים
על אימון ומאמנים
אימון אישי- coaching - אחר
מאמרים
ביטוח
ביטוח בריאות וביטוח סיעודי
ביטוח חיים
ביטוח כללי
ביטוח לאומי
ביטוח משכנתא
ביטוח פנסיוני
ביטוח רכב ורכוש
ביטוח אחר
מאמרים
בית, שיפוצים ובנייה
אביזרים, ריהוט ומוצרי חשמל
אדריכלות
בנייה ושיפוץ
בריכות שחייה ונוי
גינון
הדברת מזיקים
הובלה ומעבר דירה
מיזוג וחימום
עיצוב פנג שואי
עיצוב פנים
רכישת ומכירת דירה
תחזוקה נכונה ושימור
בית , שיפוצים ובנייה - אחר
מאמרים
בריאות ורפואה
אורתופדיה ופיזיותרפיה
ארומתרפיה פרחי באך
בריאות גברים
בריאות הנפש
בריאות העור
בריאות העין
בריאות הפה והלסת
בריאות ורפואה-אחר
בריאות תינוקות, ילדים ומתבגרים
דיאטה ותזונה
הפרעות קשב וריכוז
מחלות והתמודדות
מניעה וטיפולים
ניתוחים פלסטיים וטיפולי יופי
נשים, הריון ולידה
נשירת שיער
סרטן
רופאים ומטפלים
רפואה
רפואה כללית
רפואה משלימה ואלטרנטיבית
רפואה סינית
שינה
מאמרים
הודעות לעיתונות
אינטרנט ומחשבים
עסקים, מימון וכספים
צבא וביטחון
הודעות לעיתונות - אחר
מאמרים
חברה ומדינה
איכות הסביבה
אקטואליה
דמוקרטיה, שלטון ופוליטיקה
דת ומדינה
זהות וזכויות הפרט
כלכלה וחברה
מגדר ומעמד האישה
צבא וביטחון
צדק חברתי
שואה ותקומה
תקשורת המונים
חברה ומדינה - אחר
מאמרים
חוק ומשפט
אזרחי
גירושין
דיני בנקאות
דיני חברות
דיני ירושה
דיני מיסים
דיני משפחה
דיני עבודה
דיני רשת
דיני תיירות
דיני תעבורה
הגירה ואשרות
החוק וחוקי התורה
הליכים משפטיים
חוק ומשפט -אחר
חקירות פרטיות
מקרקעין
נזיקין ורשלנות רפואית
עורך הדין והלקוח
פלילי
קניין רוחני וזכויות יוצרים
מאמרים
חינוך, לימודים וידע כללי
בתי ספר ומוסדות לימוד
הפרעות קשב וריכוז
חינוך ולימודים -אחר
חינוך ילדים ומתבגרים
חקר החלל
ידע כללי
לימוד עצמי
לימודים אקדמאיים
ליקויי למידה
מדע פופולרי
מדעי הרוח והחברה
מדעים מדוייקים
סדנאות ולימודי תעודה
מאמרים
כלי רכב
טיפולים ואחזקה
טרקטורונים
ליסינג השכרת רכב
מכוניות ורכבים כבדים
נהיגה ותאונות דרכים
רכב דו-גלגלי
שמאות ומוסכים
כלי רכב - אחר
מאמרים
כספים, מימון ומיסוי
אנשי מקצוע
בנקאות
הלוואות ומשכנתא
השקעות
כלכלת משק בית
כספים, מימון ומיסוי -אחר
מיסוי בינלאומי
מיסוי מקרקעין
מיסוי שוק ההון
מיסים כלליים
מס בולים
מס הכנסה
מס ערך מוסף
נדלן
ניהול חשבונות וביקורת
סיוע וקצבאות
פנסיה
מאמרים
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים
אבטחת מידע
איחסון אתרים
אתרי משחקים
בניית אתרים
דיוור אלקטרוני
מחשבים
מיחשוב ארגוני
מסחר אלקטרוני
ניהול תוכן
עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
עסקים מקוונים
פרסום ושיווק באינטרנט
ציוד טכנולוגי ואביזרים
קופירייטינג
קידום אתרים
שיווק באינטרנט
תוכנה
תרבות דיגיטלית
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים - אחר
מאמרים
משפחה
אירועים וחתונות
אלימות במשפחה
גיל הזהב
גירושין
חיות מחמד
ילדים והורות
לידה ואמהות
משפחה - אחר
מאמרים
ספורט וכושר גופני
אומנויות לחימה
אימונים וכושר
הרפייה וטיפולים
חדרי כושר ומאמנים
יוגה
כדורגל וכדורסל
ספורט אתגרי
ספורט תחרותי
שחייה וספורט ימי
ספורט וכושר גופני - אחר
מאמרים
עבודה וקריירה
בטיחות בעבודה
השמה
יחסי עובד מעביד
מציאת תעסוקה ומקצוע
ניהול כוח אדם ומשאבי אנוש
נשים וקריירה
עבודה בחו"ל
עבודה מהבית
קורות חיים
ראיונות ומבחני קבלה
עבודה וקריירה - אחר
מאמרים
עסקים ושיווק
אירועים עסקיים
אסטרטגיה
יבוא - יצוא
יזמות עסקית
יחסי ציבור
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
מחקרי שוק
מכירות
נותני שירותים לעסקים
ניהול
ניהול ידע
עיצוב ואחזקת העסק
עסקים בינלאומיים
עסקים והחוק
עסקים קטנים ובינוניים
פרסום, שיווק ומיתוג
רעיונות לעסקים
שרות ושימור לקוחות
תעסוקה (דרושים)
תקשורת
עסקים ושיווק - אחר
מאמרים
קניות וצרכנות
השוואת מחירים
מוצרים ואביזרים
מתנות
נותני שירותים
צרכנות וביקורת מוצרים
רהיטים
קניות וצרכנות - אחר
מאמרים
רוחניות ושפור עצמי
אסטרולוגיה ונומרולוגיה
גלגול נשמות
גרפולוגיה
העצמה נשית
התמודדות עם מצבי לחץ
חלומות
יהדות
יועצים רוחניים
יופי ורוחניות
מאגיה ומיסטיקה
מדיטציה ויוגה
מימוש עצמי והעצמה
מסע רוחני
נומרולוגיה
פנג שואי
קבלה
קלפי טארוט
רייקי והילינג
תקשור וטלפתיה
תראפיה
רוחניות ושפור עצמי - אחר
מאמרים
שוק ההון
מסחר במניות
מאמרים
תיירות, נופש וטיולים
בתי מלון וצימרים
טיולים בארץ
טיולים בחו"ל
משרדי נסיעות
ספא ונופש
תיירות, נופש וטיולים - אחר
מאמרים
מאמרים
קישורים מומלצים
משכנתא
קבלת הצעה למשכנתא
א-ב במשכנתאות
קבלת הצעה למשכנתא
סדנת משכנתא חינם
מאמרים
משכנתא
משכנתא
יועץ משכנתא
מאמרים
משכנתא
מחשבון עמלת פרעון מוקדם
מחשבון משכנתא קרן שווה
מחשבון משכנתא לעומת שכירות
מחשבון ריבית אפקטיבית לנומינלית
מחשבון ריבית נומינלית לאפקטיבית
מחשבון משכנתא פריים
מחשבון משכנתא גרייס
מחשבון רגישות משכנתא
מאמרים
האחים שי
האחים שי
זיו שי
054-2664662
האחים שי שיפוצים - זיו שי נוכל!!!
מאמרים
מאמרים

גם עורכי דין זקוקים למיתוג עסקי - מאת יורי גנקין

יורי גנקין
מאת: יורי גנקין
פורסם ב: 06/01/2012
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 399


מאמרים
גם עורכי דין זקוקים למיתוג עסקי - מאת יורי גנקין

המיתוג האישי והעסקי כבר מזמן אינם מנת חלקם הבלעדית של חברות השירותים והמסחר. יותר ויותר בעלי מקצועות חופשיים מבקשים להתניע ולקדם את תהליך המיתוג האישי והמקצועי שלהם – החל מרואי חשבון ואדריכלים וכלה בבעלי מרפאות פרטיות. חיוניותו של המיתוג האישי והעסקי מתחדדת איפוא ככל שמדובר בעורכי דין, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעורכי דין הפועלים בתחומי מדינת ישראל. רק כדי לסבר את האוזן ראוי לציין כי מספר נכון לרגע כתיבת הדברים מונה לשכת עורכי הדין בישראל קרוב ל-50,000 עורכי דין פעילים והמספר אף צפוי להמשיך ולגדול בשנים הקרובות.

על רקע המספרים יוצאי הדופן (בישראל ישנו עורך דין על כל 157 תושבים לערך) מקבלת אם כן מלאכת המיתוג של המשרדים משנה תוקף. משרדי עורכי דין זקוקים למנהל מיתוג ופיתוח עסקי משום שהם זקוקים לאסטרטגית מיתוג שתבדיל אותם מהמתחרים תוך הבלטתו של המשרד והפיכתו למוביל בתחומו.

מיתוגו של משרד עורכי הדין עשויה לבוא לידי ביטוי במגוון רחב ביותר של אפיקים – בניית אתר אינטרנט ייצוגי ומלא בתכנים רלוונטיים, הפצתם של סיפורי ההצלחה של המשרד לכלי התקשורת, ניהול תשתית המדיה החברתית של המשרד והרחבת מפת שיתופי הפעולה של המשרד הם רק חלק מאפיקי המיתוג הפוטנציאליים.

למען הסר ספק, גם משרדים גדולים ומוכרים זקוקים למיתוג שכן בסופו של יום רק השמיים הם הגבול ובשום פנים ואופן אין לקפוא על השמרים ולנוח על זרי הדפנה. במילים אחרות, השאלה שצריכה לעלות במוחו של כל עורך דין באשר הוא, בכיר כזוטר, היא מהו היעד הבא ומהם האמצעים להגשמתו. באופן טבעי כמובן, המיתוג למשרדים הגדולים ביותר מתמקד באפיקים יותר נקודתיים דוגמת חשיפת המשרד והרחבת שיתוף הפעולה שלו עם לקוחות ומשרדים נוספים מחוץ לישראל. אנחנו חיים כיום בכפר גלובלי חובק עולם ואין שום סיבה להפסיד את המסיבה.  

חשוב להבין כי המיתוג הוא לא עוד מונח חופף, מילה נרדפת אם תרצו ליחסי ציבור. מדובר על תהליך אסטרטגי רחב היקף שמטרותיו הן בן היתר להגדיל את הכנסות המשרד, לחשוף אותו בפני קהלי יעד חדשים, לבסס את מעמדו של המשרד בתחומים בהם יש לו יתרון יחסי, לטפח שגרירי מותג חיצוניים ופנימיים וכיוצא באלה.    

לבסוף, מיתוג למשרד עורכי דין אינו מתחיל ונגמר אך ורק במשרד עצמו שכן מלאכת המיתוג יכולה ואף צריכה לחול גם על כל אחד מהשותפים הבכירים במשרד באופן אישי כברי סמכא מקצועיים בתחומם. אמחיש באמצעות דוגמה – דמיינו לעצמכם שמשרד אשר מתמחה בדיני הקניין הרוחני שכר את שירותיו של מנהל מיתוג מקצועי. טוב יעשה מנהל המיתוג אם יברר אילו כנסים מקצועיים הנוגעים לתחום הפעילות של המשרד צפויים להיערך בטווח החודשיים הקרובים. לאחר שגיבש את הרשימה יעשה ככל יכולתו על מנת להביא לשיבוצו של אחד מהשותפים הבכירים במשרד כדובר בכנס. כמה פשוט – ככה נכון         

בחלק הבא של סדרת הפוסטים שיוקדשו למיתוג המשפטי אתייחס בהרחבה לאחד מאפיקי המיתוג החשובים ביותר לכל משרד קיים – אתר המשרד – החל מהלוגו, דרך המבנה וכלה בתכנים – הכל למען המיתוג.

כותב הפוסט הוא יורי גנקין יועץ אסטרטגי המתמחה בתחום המיתוג האישי והעסקי ובכלל זה במיתוג למשרדי עורכי דין -  מייסד ומנהל הבלוג The Brand



תגיות של המאמר:


מאמרים
אודות כותב המאמר
מאמרים
מאמרים יורי גנקין - מתמחה במתן ייעוץ בתחום המיתוג האישי והעסקי ומרצה באוניברסיטת תל-אביב. עוסק גם במתן ייעוץ פוליטי תקשורתי. 

מאמרים
מאמרים אחרונים בנושא אסטרטגיה מאמרים נוספים של יורי גנקין מאמרים נצפים ביותר בנושא אסטרטגיה  
מאמרים מערכת SMS – להגיע לכל יעד בצורה הקלה ביותר מאמרים
מילי ש העברת מסרים בודדים, זה כבר עניין אחד, מאידך, כאשר מדובר בהעברת מידע אודות קורס חדש, ישיבה חשובה או אפילו מוצר חדש, צריך לעלות שלב וכאן, אנחנו ב019 יודעים את הצורך ועושים זאת באמצעות מערכת SMS שעושה את ההבדל.
מאת: מילי ש
פורסם ב: 26/09/2019
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 76
מאמרים אסטרטגיה שיווקית 2 מאמרים
יוסף קאלימי מהו פרסום מותגי ואיך הוא גורם לך להפסיד כסף רוב החברות עוסקות רוב הזמן בפרסום מותגי. מה זה אומר? זה אומר שאתה מנסה להישאר בתודעה של הקהל שלך כל הזמן, ע"י פרסום שחוזר על עצמו. בדרך הזו, כך אומרים כולם, אתה "נצרב" בתודעה של הלקוח והוא זוכר אותך.
מאת: יוסף קאלימי
פורסם ב: 04/05/2016
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 243
מאמרים "מבצע סבתא" או כיצד לכתוב תכנית עבודה שתעזור לך להתמקד ולהוביל את העסק להצלחה? מאמרים
אביבית שלומוביץ בניית תכנית עבודה אפקטיבית לעסק שלך תמקד אותך בתחומים המרכזיים שיש להם השפעה על הגדלת הכנסות העסק, תתעדף מה חשוב ומה דחוף בעסק ותסייע לך להצמד למטרות והיעדים שהגדרת בעסק.
מאת: אביבית שלומוביץ
פורסם ב: 01/11/2015
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 907
מאמרים הגדרת אסטרטגיה שיווקית מאמרים
SeoMan מודל חמשת הכוחות של פורטר שעוזר בקביעת האסטרטגיה השיווקית של העסק. המודל נחשב לאחד המפורסמים בהיסטוריה של עולם השיווק ועליו מתבססות תוכניות עסקיות ושיווקיות לאורך השנים.
מאת: SeoMan
פורסם ב: 05/02/2015
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 629
מאמרים כמה פסקאות על סוויץ שרות חדשני למכירה ורכישה של מכונית משומשת מאמרים
דידי לין של מכירת רכבים באמצעות לוחות במשותף עם כל היתרונות שמביאה עמה מכירת רכבים באמצעות מגרש טרייד אין. כל זאת מבלי לסבול כמעט מהחסרונות שבשתי הדרכים האלו. אכן גילוי אמתי כזה שכדאי לכם במיוחד ליהנות ממנו
מאת: דידי לין
פורסם ב: 02/02/2015
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 992
מאמרים תכנון לטווח ארוך בחברות משפחתיות מאמרים
SMC אסטרטגיה וליווי עסקי קיים קונפליקט מוּבְנֶה בין המשפחה, רצונותיה ושאיפותיה, ובין העסק המשפחתי והצרכים שלו. בעסק משפחתי ותיק, מה שהתחיל בהתלהבות, יצירתיות ונאמנות, עשוי להפוך בסופו של יום לחובה טעונת רגשות . פעמים רבות נמצא כי החלטות הרות גורל תתקבלנה כשהן מבוססות על אמוציות, תחושות והעדפות במקום על שיקולים עיסקיים.
מאת: SMC אסטרטגיה וליווי עסקי
פורסם ב: 21/06/2014
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 235
מאמרים תוכניות עבודה חלום או מציאות הכרחית מאמרים
SMC אסטרטגיה וליווי עסקי אתם בטח שואלים את עצמכם האם בכלל שווה להשקיע מאמץ בתכנון ובניית תוכניות עבודה? והשנה עוד יותר מתמיד, במשק המזמן לנו אתגרים קשים ובתנאי אי הודאות גדולים מתמיד, האם בכלל נכון לתכנן? האם ניתן להציב יעדים רלוונטיים בימים של אי ודאות?
מאת: SMC אסטרטגיה וליווי עסקי
פורסם ב: 21/06/2014
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 279
מאמרים מהי אסטרטגיה ולמי זה מתאים מאמרים
SMC אסטרטגיה וליווי עסקי בתחרות של שחיקת מושגים המונח " אסטרטגיה" יזכה באחד המקומות הראשונים. המושג קיבל פרושים רבים, הושאל לתחומים ונשחק עד דק. ממתווך הנדל"ן שמגדיר את עיסוקו כאסטרטגיה ועד ליועצי התקשורת ואנשי יחסי ציבור שנקראים יועצים אסטרטגיים, התרחקנו מהפירוש הנכון של המושג.
מאת: SMC אסטרטגיה וליווי עסקי
פורסם ב: 21/06/2014
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 280
מאמרים ניהול שינויים בארגון- עדיף מאוחר מאשר אף פעם מאמרים
SMC אסטרטגיה וליווי עסקי אין שינוי בלי התנגדות. אין פשוט חיה כזאת וכלל שנקדים להפנים זאת כן ייטב. ולהפנים זה אומר להכין תוכנית לטיפול בהתנגדות. לשוחח עם "קיני" התנגדות ידועים ולגייס אותם לתהליך. להעניק "גזרים" במקומות שידוע שיתקשו "לבלוע" את השינוי ועוד. והכי חשוב לא להפסיק לשנן: התנגדות זאת הזדמנות. התנגדות זו הזדמנות. בדיוק כמו במכירה. והחדשות הטובות הן שבארגונים רבים בהם הובלנו תהליך שינוי גילינו כי דווקא מתנגדי השינוי (לאחר שקיבלו התייחסות נכונה) הפכו לתומכיו הגדולים ביותר
מאת: SMC אסטרטגיה וליווי עסקי
פורסם ב: 21/06/2014
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 234
מאמרים דילמת הצמיחה במידל מרקט מאמרים
SMC אסטרטגיה וליווי עסקי "אנחנו פעילים ומצליחים כבר כמעט שני עשורים, סיפרו שני השותפים והבעלים – א' וג' , בפגישה הראשונה שלנו, אבל למרות כל המאמצים, למרות שאנחנו עושים בדיוק את מה שעשינו ושעבד יפה כל השנים, בשנתיים האחרונות משהו לא "עובד". כולם בחברה עסוקים יותר ויותר, ישנה עלייה משמעותית במכירות אבל בסוף החודש לא נשאר כלום ממש "פול גז בניוטרל". למה זה קורה ומה אפשר לעשות?
מאת: SMC אסטרטגיה וליווי עסקי
פורסם ב: 21/06/2014
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 282
עמוד ראשון עמוד קודם 1 2 עמוד הבא עמוד אחרון
מאמרים נתניהו - פרדוקס ההתפטרות - יורי גנקין מאמרים
דמוקרטיה, שלטון ופוליטיקה כמה שזה נשמע מוזר – אני לא בטוח שהתפטרותו של ראש הממשלה בעת הזו תהיה הצעד הנכון ביותר מבחינתה של מדינת ישראל ואזרחיה. לכאורה, ההתפטרות של נתניהו עשויה להראות כדבר הנכון ואולי הטבעי ביותר נוכח המחאות הגוברות – אך בה בעת ברור כי התפטרות וכניסה למערכת בחירות סוערת – תרחיק את יישומם של הפתרונות ולא תקרב אותם.
מאת: יורי גנקין
פורסם ב: 05/02/2012
קטגוריה: דמוקרטיה, שלטון ופוליטיקה
צפיות: 549
מאמרים אתר האינטרנט של משרד עורכי הדין - כרטיס ביקור וירטואלי - יורי גנקין מאמרים
תקשורת הנוכחות האינטרנטית של כל משרד עורכי דין, גדול כקטן, ברשת האינטרנט הינה בבחינת הכרח – בין אם בתור אתר מתעדכן ומלא בתכנים ובין אם בתור כרטיס ביקור בלבד.
מאת: יורי גנקין
פורסם ב: 27/01/2012
קטגוריה: תקשורת
צפיות: 436
מאמרים יאיר לפיד - החיסרון והיתרון - יורי גנקין מאמרים
אקטואליה בכניסתו של יאיר לפיד לזירה הפוליטית אין שום דבר חדש – רבות דובר על המרענן הרשמי של הבחירות הקרובות ובתחילת השבוע הגיעה גם ההודעה הרשמית. אך אליה וקוץ בה, לטוב ולרע, יאיר לפיד הפך בין לילה ליתרון הגדול ביותר אך גם לחיסרון הגדול ביותר של מפלגתו העתידית. מעשיו ודבריו של לפיד עצמו, ולא הרשימה אותה יציג, הם אלו שיכריעו את גורלו הפוליטי.
מאת: יורי גנקין
פורסם ב: 15/01/2012
קטגוריה: אקטואליה
צפיות: 556
מאמרים כך ייראה עולם המיתוג בשנת 2012 - מאת יורי גנקין מאמרים
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי בעוד יומיים תיפתח שנת 2012 הבאה עלינו לטובה. על פי חלק מהתחזיות מדובר בסוף העולם אבל כל עוד לא התממש חזונם של בני המאיה, יהיה עלינו להתכונן לשנה מלאת התרחשויות בעולם המיתוג הגלובלי. חמישה טרנדים חשובים שיש לקחת בחשבון.
מאת: יורי גנקין
פורסם ב: 30/12/2011
קטגוריה: ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
צפיות: 332
מאמרים הקיסר: על צמיחתו ונפילתו של סילביו ברלוסקוני - יורי גנקין מאמרים
תקשורת המונים השבוע נפל דבר באיטליה. סילביו ברלוסקוני בן ה-75, ראש הממשלה ואחד האנשים העשירים ביותר ביותר במדינה, הודיע על התפטרותו, וזאת בכפוף להעברתן של רפורמות הצנע בפרלמנט האיטלקי. ברלוסקוני אף הכריז כי אין בכוונתו להתמודד בבחירות אשר ייערכו קרוב לוודאי בחודש פברואר. בכך הגיעו לסיומן קרוב ל-20 שנה של שליטה כמעט מוחלטת בפוליטיקה האיטלקית.
מאת: יורי גנקין
פורסם ב: 25/11/2011
קטגוריה: תקשורת המונים
צפיות: 472
מאמרים כיצד לבחור שם למותג שלכם - יורי גנקין מאמרים
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי בעידן של כותרות זוהרות וחוסר היכולת והרצון להתמקד בפרטים הקטנים, הופך שם המותג שלכם למרכיב חשוב מאין כמוהו בחייו של המותג ובתעודת הזהות שלו. השם שאותו תבחרו חייב להיות קצר וברור או במילים אחרות - כזה שלקהל היעד לא תהיה בעיה לזכור.
מאת: יורי גנקין
פורסם ב: 23/10/2011
קטגוריה: ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
צפיות: 426
מאמרים ולדימיר פוטין: לא סחבק. מותג - יורי גנקין מאמרים
יחסי ציבור בשבוע שעבר הודיע ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין קבל עם ועדה כי הנשיא המכהן, דימטרי מדבדב, "ביקש" ממנו להתמודד על משרת הנשיא בבחירות שייערכו בשנה הבאה. מדבדב עצמו, כך סוכם, יחליף תפקידים עם חברו וישמש כראש ממשלה – כל זה ב-12 השנים הקרובות. עד כאן העדכון הפוליטי. והערה קטנה לכתבי חדשות החוץ בישראל שסיקרו את האירוע כ"דרמה פוליטית" – תעשו שיעורי בית.
מאת: יורי גנקין
פורסם ב: 14/10/2011
קטגוריה: יחסי ציבור
צפיות: 381
מאמרים מדינת רווחה? לא תודה - יורי גנקין מאמרים
צדק חברתי הפרדוקס הגדול ביותר בכל הנוגע למדינת הרווחה שאותה מקדמים מובילי המחאה היא שתחת המודל אותו הם מציעים, אותו מעמד ביניים שאיכלס את האוהלים והגיע להפגנות הגדולות בשם המחאה על יוקר המחיה – הוא הוא זה שיצטרך לשאת בנטל המשמעותי שטמון במדינת רווחה של ממש. לא מאמינים? תמשיכו לפסקה הבאה.
מאת: יורי גנקין
פורסם ב: 07/10/2011
קטגוריה: צדק חברתי
צפיות: 377
מאמרים חוויתם משבר במדיה חברתית? הנה הפתרונות - יורי גנקין מאמרים
תרבות דיגיטלית בנק לאומי, חברת אורנג' וחברת נסטלה העולמית הן רק שלוש דוגמאות בודדות לתאגידי ענק שנאלצו להתגבר על משבר תדמיתי לא פשוט שפרץ במדיה החברתית. בעולם שבו אנו חיים מדובר לפעמים על משבר חמור לא פחות מזה הכלכלי אשר עלול לפקוד את החברה בתקופה של אי-ודאות גלובלית. בעולם שבו אנו חיים הופכת התדמית המקוונת (והלא מקוונת) של העסק לחלק בלתי נפרד מהמהות שלו ועולם הרשתות החברתיות יכול להפוך את הקערה על פיה – לכאן או לכאן – בכל רגע נתון. ניהול משברים במדיה החברתית – איך עושים זאת נכון?
מאת: יורי גנקין
פורסם ב: 27/09/2011
קטגוריה: תרבות דיגיטלית
צפיות: 393
מאמרים גם העיתונאים צריכים לעשות חשבון נפש - יורי גנקין מאמרים
תקשורת המונים כולם מדברים בשבועות האחרונים על ההתנצלות של ערוץ 10 בפני שלדון אידלסון, מזכירים את סירובו של גיא זהר לקרוא את ההתנצלות ולא שוכחים גם את "האונס" שעבר אסף צ'רנילס כשהקריא את הדברים בפנים חתומות. אם תסלחו לי - זו לטעמי כלל לא מהות העניין.
מאת: יורי גנקין
פורסם ב: 20/09/2011
קטגוריה: תקשורת המונים
צפיות: 523
עמוד ראשון עמוד קודם 1 2 עמוד הבא עמוד אחרון
מאמרים תרגום לספרדית מאמרים
Loadseo בגלל דירוגה הגבוה של השפה הספרדית והשימוש בה על ידי אוכלוסיות רבות (יותר מ-400 מיליון אנשים ברחבי העולם), תרגום לספרדית הפך להיות עם השנים, ובעיקר בעידן האינטרנט, למצרך מבוקש ביותר.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 21/10/2010
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 4971
מאמרים איך למכור בקלות מאמרים
אוריה דובינסקי אפשר למכור לכוווולם ואפשר למכור נכון, האחת מצריכה להגיע לכוווווווווווולם והשניה רק אל אלה שקונים. את מי תעדיפו ? מה זה שוק מטרה ? איך מגדירים אותו, מה עושים איתו ?
מאת: אוריה דובינסקי
פורסם ב: 06/12/2008
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 2887
מאמרים פיתוח עסקי- ההבדל בין הצלחה לכישלון מאמרים
מרטין בוקסדורף הראשון אחד הרכיבים החשובים ביותר של פיתוח עסקי זה היכולת לחזות אירועים עתידיים עוד לפני שהם קרו בפועל. הרי בעצם זו בדיוק המטרה של הפעילות הזו. הרי נניח שאנחנו רוצים לפתח פעילות במדינה זרה כל שהיא, הדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות זה להיזכר ברגע האחרון ששכחנו פרטים מסוימים וכל המאמץ האדיר שהשקענו לא נשא פרי.
מאת: מרטין בוקסדורף הראשון
פורסם ב: 30/05/2011
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 2457
מאמרים התהום השיווקית מאמרים
גיא פרי התהום השיווקית נובעת מכך, שקיים פער משמעותי בגישה למוצר חדשני בין המדרבנים לבין המיישמים. האחרונים מהססים ביותר ברכישת מוצר חדשני, והם אינם מוכנים לקבל המלצה ממי שנתפס בעיניהם כשייך למדרבנים. הם מחפשים מיישמים כמותם. זהו מצב היוצר מעגל שוטה, לפיו אינך יכול למכור בשוק העיקרי עד אשר המיישמים יקבלו אותך. מאידך, המיישמים אינם מוכנים לקבל אותך, עד שלא תוכיח להם שהצלחת למכור למישהו בשוק העיקרי.
מאת: גיא פרי
פורסם ב: 07/01/2011
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 1916
מאמרים טיפים לכתיבת תוכנית עסקית מצליחה מאמרים
כל הדפוס - פורטל בתי הדפוס של ישראל תיבת תוכנית עסקית מחייבת שער ויזואלי ומעניין, המציג תמונה של המוצר או לחילופין המוצר אותו מציעה החברה, על מנת ליצור רושם ראשוני חיובי אצל קוראי התוכנית. שער תוכנית עסקית כולל: שם החברה, תאריך היווסדות החברה, מספר העותק ואיש קשר רלוונטי
מאת: כל הדפוס - פורטל בתי הדפוס של ישראל
פורסם ב: 04/04/2010
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 1913
מאמרים ייעוץ אגרוני - איזו חברה לא צריכה את זה? מאמרים
SEONeto ייעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, אימון עסקי, פיתוח עסקי... זה לא נגמר. איך אפשר בכלל להבדיל בין כולם ויותר מזה – איך תדעו מה מתאים לעסק שלכם? אז ראשית, כמה שיותר עצות זה יותר טוב ואף פעם לא יזיק. אבל אפשר להגיד, באופן כללי, כי הייעוץ הארגוני הוא השירות שמבצע את כל הפעולות הללו ביחד, ועוד קצת.
מאת: SEONeto
פורסם ב: 13/09/2010
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 1838
מאמרים פליירים בתל אביב מאמרים
מרטין בוקסדורף הראשון תל אביב היא מטרופולין העסקים,התרבות והתקשורת של מדינת ישראל. בתןך העיר הלבנה שאינה נחה לרגע נמצאים אלפי בתי עסק שנפתחים ונסגרים מדי יום ומתנהלת בינהם תחרות בלתי נפסקת על תשומת הלב של הלקוחות. זאת אחת הסיבות שבתי דפוס בתל אביב הם עסקים שאינם נחים לרגע. הצורך בפרסום בתל אביב הוא גדול מאוד, וכל בית עסק צריך לצור תמריצים לתושבי העיר להגיע ולרכוש את הסחורה שלו.
מאת: מרטין בוקסדורף הראשון
פורסם ב: 08/11/2011
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 1782
מאמרים 144 שלום מאמרים
עקבית מג'ר מהו מודיעין עבורכם? 144 כיום הוא יותר ממודיעין טלפוני, כיום זה מוקד לאיתור שמות פרטיים, שמות משפחה ואף טלפונים סלולאריים. נפלאות הקדמה הטכנולוגית, ברוכים הבאים.
מאת: עקבית מג'ר
פורסם ב: 21/04/2010
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 1642
מאמרים ניהול רכש בארגון – מי צריך את זה? מאמרים
בני מסתבר שיותר ויותר ארגונים מבינים את החשיבות של ניהול רכש באירגון. ניהול רכש נכון יכול להצעיד את הארגון שלכם קדימה אל הצלחה כבירה, בעוד שארגון כושל יכול להפיל גם הארגון היציב ביותר... בואו ותלמדו למה...
מאת: בני
פורסם ב: 03/06/2009
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 1641
מאמרים חקירה משטרתית מאמרים
דוד דגן בכל מקרה של חקירה, בייחוד אם מדובר בחקירה סמויה או חשש לחקירה שכזאת, ישנה חשיבות רבה ביותר להכנסת עורך דין פלילי לתמונה. בחקירות מורכבות, המידע אודות החקירה מגיע ממקור מודיעיני לרוב של המשטרה ונשאר חסוי , ורק עם סיום איסוף המידע, תהפוך החקירה לחקירה גלויה.
מאת: דוד דגן
פורסם ב: 09/07/2012
קטגוריה: אסטרטגיה
צפיות: 1543
מאמרים

מאמרים
מאמרים
מאמרים
מעוניין לפרסם את מאמריך בחינם? מעוניין להגיע בקלות ללקוחות וקולגות פוטנציאליים? הרשם עכשיו ופרסם מאמרים.
כללי:
תנאי שימוש באתר
הנחיות העורכים
מדוע לפרסם מאמרים?
 
 
אתר נבנה על ידי סייטמאסטר בע"מ - בניית אתרים מקצועית וקידום אתרים במנועי חיפוש.