מאמרים
מאמרים
maker.co.il מאמרים שלום אורח
יום שני 18 נובמבר 2019 מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים דף הבית מאמרים מאמרים מאמרים כותבי מאמרים מאמרים פרסם מאמר מאמרים צור קשר מאמרים
מאמרים כניסה | הרשמה מאמרים
מאמרים
מאמרים
פרסום מאמרים חינם > מאמרים > מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים > קופירייטינג > מיתוסים של מלל שיווקי -- מה היא ההתאמה המושלמת ללקוח שלך מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים
כל הקטגוריות
זוגיות ואהבה
אהבה
דייטנינג והיכרויות
ייעוץ וטיפול זוגי
זוגיות ואהבה - אחר
מאמרים
אוכל ומתכונים
אוכל אורגני
אוכל חגיגי
אירוח, אירועים וסדנאות
בשר ודגים
יין ומשקאות
ירקות וסלטים
מאכלי חלב
מאפים ופסטות
מנות אחרונות
מנות עיקריות ותוספות
מנות ראשונות ומרקים
מסעדות, קייטרינג ומשלוחים
אוכל ומתכונים - אחר
מאמרים
אומנות,בידור ופנאי
אמנות פלסטית
טלוויזיה וקולנוע
מוזיאונים וגלריות
מוסיקה ובידור באירועים
מוסיקה וריקוד
ספרות שירה וכתיבה יוצרת
פנאי ומשחקים
צילום
תחביבים
תיאטרון
אומנות, בידור ופנאי - אחר
מאמרים
אופנה, יופי וטיפוח
אופנה
איפור
ביגוד ואיפור לחתונה ואירועים
הסרת שיער
טיפול בעור
עיצוב שיער
קוסמטיקה
אופנה טיפוח ויופי - אחר
מאמרים
אימון אישי - Coaching
NLP
אימון ביחסים בין אישיים
אימון בקבלת החלטות
אימון ליצירת שינוי
אימון משפחה וזוגיות
אימון קריירה ועסקים
על אימון ומאמנים
אימון אישי- coaching - אחר
מאמרים
ביטוח
ביטוח בריאות וביטוח סיעודי
ביטוח חיים
ביטוח כללי
ביטוח לאומי
ביטוח משכנתא
ביטוח פנסיוני
ביטוח רכב ורכוש
ביטוח אחר
מאמרים
בית, שיפוצים ובנייה
אביזרים, ריהוט ומוצרי חשמל
אדריכלות
בנייה ושיפוץ
בריכות שחייה ונוי
גינון
הדברת מזיקים
הובלה ומעבר דירה
מיזוג וחימום
עיצוב פנג שואי
עיצוב פנים
רכישת ומכירת דירה
תחזוקה נכונה ושימור
בית , שיפוצים ובנייה - אחר
מאמרים
בריאות ורפואה
אורתופדיה ופיזיותרפיה
ארומתרפיה פרחי באך
בריאות גברים
בריאות הנפש
בריאות העור
בריאות העין
בריאות הפה והלסת
בריאות ורפואה-אחר
בריאות תינוקות, ילדים ומתבגרים
דיאטה ותזונה
הפרעות קשב וריכוז
מחלות והתמודדות
מניעה וטיפולים
ניתוחים פלסטיים וטיפולי יופי
נשים, הריון ולידה
נשירת שיער
סרטן
רופאים ומטפלים
רפואה
רפואה כללית
רפואה משלימה ואלטרנטיבית
רפואה סינית
שינה
מאמרים
הודעות לעיתונות
אינטרנט ומחשבים
עסקים, מימון וכספים
צבא וביטחון
הודעות לעיתונות - אחר
מאמרים
חברה ומדינה
איכות הסביבה
אקטואליה
דמוקרטיה, שלטון ופוליטיקה
דת ומדינה
זהות וזכויות הפרט
כלכלה וחברה
מגדר ומעמד האישה
צבא וביטחון
צדק חברתי
שואה ותקומה
תקשורת המונים
חברה ומדינה - אחר
מאמרים
חוק ומשפט
אזרחי
גירושין
דיני בנקאות
דיני חברות
דיני ירושה
דיני מיסים
דיני משפחה
דיני עבודה
דיני רשת
דיני תיירות
דיני תעבורה
הגירה ואשרות
החוק וחוקי התורה
הליכים משפטיים
חוק ומשפט -אחר
חקירות פרטיות
מקרקעין
נזיקין ורשלנות רפואית
עורך הדין והלקוח
פלילי
קניין רוחני וזכויות יוצרים
מאמרים
חינוך, לימודים וידע כללי
בתי ספר ומוסדות לימוד
הפרעות קשב וריכוז
חינוך ולימודים -אחר
חינוך ילדים ומתבגרים
חקר החלל
ידע כללי
לימוד עצמי
לימודים אקדמאיים
ליקויי למידה
מדע פופולרי
מדעי הרוח והחברה
מדעים מדוייקים
סדנאות ולימודי תעודה
מאמרים
כלי רכב
טיפולים ואחזקה
טרקטורונים
ליסינג השכרת רכב
מכוניות ורכבים כבדים
נהיגה ותאונות דרכים
רכב דו-גלגלי
שמאות ומוסכים
כלי רכב - אחר
מאמרים
כספים, מימון ומיסוי
אנשי מקצוע
בנקאות
הלוואות ומשכנתא
השקעות
כלכלת משק בית
כספים, מימון ומיסוי -אחר
מיסוי בינלאומי
מיסוי מקרקעין
מיסוי שוק ההון
מיסים כלליים
מס בולים
מס הכנסה
מס ערך מוסף
נדלן
ניהול חשבונות וביקורת
סיוע וקצבאות
פנסיה
מאמרים
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים
אבטחת מידע
איחסון אתרים
אתרי משחקים
בניית אתרים
דיוור אלקטרוני
מחשבים
מיחשוב ארגוני
מסחר אלקטרוני
ניהול תוכן
עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
עסקים מקוונים
פרסום ושיווק באינטרנט
ציוד טכנולוגי ואביזרים
קופירייטינג
קידום אתרים
שיווק באינטרנט
תוכנה
תרבות דיגיטלית
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים - אחר
מאמרים
משפחה
אירועים וחתונות
אלימות במשפחה
גיל הזהב
גירושין
חיות מחמד
ילדים והורות
לידה ואמהות
משפחה - אחר
מאמרים
ספורט וכושר גופני
אומנויות לחימה
אימונים וכושר
הרפייה וטיפולים
חדרי כושר ומאמנים
יוגה
כדורגל וכדורסל
ספורט אתגרי
ספורט תחרותי
שחייה וספורט ימי
ספורט וכושר גופני - אחר
מאמרים
עבודה וקריירה
בטיחות בעבודה
השמה
יחסי עובד מעביד
מציאת תעסוקה ומקצוע
ניהול כוח אדם ומשאבי אנוש
נשים וקריירה
עבודה בחו"ל
עבודה מהבית
קורות חיים
ראיונות ומבחני קבלה
עבודה וקריירה - אחר
מאמרים
עסקים ושיווק
אירועים עסקיים
אסטרטגיה
יבוא - יצוא
יזמות עסקית
יחסי ציבור
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
מחקרי שוק
מכירות
נותני שירותים לעסקים
ניהול
ניהול ידע
עיצוב ואחזקת העסק
עסקים בינלאומיים
עסקים והחוק
עסקים קטנים ובינוניים
פרסום, שיווק ומיתוג
רעיונות לעסקים
שרות ושימור לקוחות
תעסוקה (דרושים)
תקשורת
עסקים ושיווק - אחר
מאמרים
קניות וצרכנות
השוואת מחירים
מוצרים ואביזרים
מתנות
נותני שירותים
צרכנות וביקורת מוצרים
רהיטים
קניות וצרכנות - אחר
מאמרים
רוחניות ושפור עצמי
אסטרולוגיה ונומרולוגיה
גלגול נשמות
גרפולוגיה
העצמה נשית
התמודדות עם מצבי לחץ
חלומות
יהדות
יועצים רוחניים
יופי ורוחניות
מאגיה ומיסטיקה
מדיטציה ויוגה
מימוש עצמי והעצמה
מסע רוחני
נומרולוגיה
פנג שואי
קבלה
קלפי טארוט
רייקי והילינג
תקשור וטלפתיה
תראפיה
רוחניות ושפור עצמי - אחר
מאמרים
שוק ההון
מסחר במניות
מאמרים
תיירות, נופש וטיולים
בתי מלון וצימרים
טיולים בארץ
טיולים בחו"ל
משרדי נסיעות
ספא ונופש
תיירות, נופש וטיולים - אחר
מאמרים
מאמרים
קישורים מומלצים
משכנתא
קבלת הצעה למשכנתא
א-ב במשכנתאות
קבלת הצעה למשכנתא
סדנת משכנתא חינם
מאמרים
משכנתא
משכנתא
יועץ משכנתא
מאמרים
משכנתא
מחשבון עמלת פרעון מוקדם
מחשבון משכנתא קרן שווה
מחשבון משכנתא לעומת שכירות
מחשבון ריבית אפקטיבית לנומינלית
מחשבון ריבית נומינלית לאפקטיבית
מחשבון משכנתא פריים
מחשבון משכנתא גרייס
מחשבון רגישות משכנתא
מאמרים
האחים שי
האחים שי
זיו שי
054-2664662
האחים שי שיפוצים - זיו שי נוכל!!!
מאמרים
מאמרים

מיתוסים של מלל שיווקי -- מה היא ההתאמה המושלמת ללקוח שלך

איציק עומרי
מאת: איציק עומרי
פורסם ב: 03/10/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 261


מאמרים

מיתוסים של מלל שיווקי - מה היא ההתאמה המושלמת ללקוח שלך

אני מניע את הראש שלי כול פעם מחדש כשאני קורא אחת מהסיסמאות חסרות הייחוד שקופירייטרים מטמיעים בדפי שיווק באתר הלקוח, כנראה הם חושבים שכולם עושים מאותו חומר.  אני תמיד מופתע מכך שכול כך הרבה אנשים חושבים שסוג אחד של כתיבה מתאים לכולם זה פשוט לא נכון.

קחו דוגמה. לא מזמן קראתי מאמר מערכת שאומר "שלקוחות פוטנציאלים שונאים שמפציצים אותם עם דפים מרובי טקסט במיוחד בדפי נחיתה". אני מצטער אבל אני ממש לא מסכים.

רק בגלל שאתר אינטרנט מייעד את עצמו לשוק הלקוחות העסקים לא אומר בהכרח שכול אחד מהאנשים שמבקרים באתר ישנא את זה. יש המון פקטורים שבאים לידי ביטוי כמה אפקטיבי המוצר או השרות עצמו, כמה מוכר השרות או המוצר לשוק הייעודי שלו, העדפות התקשורות של קהל הלקוחות העתידי ועוד אלף ואחת פקטורים אחרים שתורמים ומשפיעים על ההחלטה האם הלקוחות יעדיפו דף עם מלל קצר או מלל ארוך.

אם תשאל קופירייטרים שמתעסקים בשיווק ישיר הם ישבעו שלך שהמלל הארוך שמהול בהייפ מכירתי ושיווקי הוא אמת המידה לפיה נמדדת כתיבה שיווקית נכונה. שוב אני חוזר ואומר שום דבר לא יכול להיות רחוק מדי יותר מהאמת. אותו גישה בדיוק יכולה להיאמר על קופירייטרים שמעדיפים מלל קצר שכשם שאחרים מעדיפים מלל ארוך.

איך לעזאזל סגנון אחד יכול בכלל להתאים לכולם ? זה ממש לא. אין באמת דף אחד שמתאים לכולם. לא משנה אם אתה חברה שהלקוחות שלה הם עסקים או לקוחות פרטים אתה תמיד צריך לדעת מי הוא קהל היעד שלך ולתקשר איתם בצורה בה יהיו הכי פתוחים ומוכנים לקלוט את התכנים שלך.

לדוגמה אנשים עם אופי עקבי מעדיפים מלל ארוך ואסור לשכוח שאנשים עם אופי עקבי הם כמעט מחצית מאוכלוסיית ישראל. אלה שרוצים לרצות אנשים משוועים למידע הם גם כן ירצו מלל ארוך. הדומיננטיים רוצים את השורה התחתונה קודם ואפשרות לעוד פרטים בהמשך אם הם יחשבו שזה מועיל ורלוונטי למטרות שלהם. נשארנו עם המושפעים ? אלה נעים במהירות האור ומבצעים החלטות במהירות ובאינסטינקט, גם הם לא כול כך בעניין של פרטים.  

שלב את ארבעת סוגי האנשים יחד עם החשיבה השונה של גברים ושונים והידיים שלך יהיו לגמרי מלאות. רוצה להגיע לחתך סופר מדויק ? שלב אלמנטים של הפרסונה/הפרופיל שמתעסקים עם איכות חיים, כול זה מספיק כדי לגרום לראש לך להסתובב ולהיות מבולבל.

הדבר הכי חשוב הוא להשתמש בכושר השיפוט שלך בין אם זה לכתוב עותק של מלל, לקבוע מחירים – השתמש בכושר השיפוט שלך. האם מה שמוצע באמת נשמע הגיוני לקהל היעד ?האם יכול להיות שאנשים ברחבי העולם מגיבים בצורה דומה לאותו גירוי מוחשי ? ממש לא. כולנו מתקשרים בצורה שונה, קונים בצורה שונה. אנו מקבלים החלטות שמבוססות על קריטריונים שונים. אנו מגיבים בצורה שונה לגירוים שונים, אם כבר יש מכנה משותף הוא שכולנו שונים.



תגיות של המאמר:


מאמרים
אודות כותב המאמר
מאמרים
מאמרים חברת Creative Brilliance בראשות היזם והמייסד איציק עומרי ,היא השם המוביל בתחום יצירת התוכן השיווקי הממותג לעסקים.

מאמרים
מאמרים אחרונים בנושא קופירייטינג מאמרים נוספים של איציק עומרי מאמרים נצפים ביותר בנושא קופירייטינג  
מאמרים פרופיל עסק למאמנים מאמרים
פרופיל און ליין אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.
מאת: פרופיל און ליין
פורסם ב: 07/04/2014
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 260
מאמרים HARDWELL מופיע בישראל ? הכרטיסים נחטפים כמו לחמניות חמות! מאמרים
Megatickets הארדוול מגיע לישראל להופעה מטורפת במסגרת מסע ההופעות I AM HARDWELL , כרטיסים להופעה הזו ניתן להשיג דרך משרדי הכרטיסים המוכרים או דרך היחצנים המורשים בישראל.
מאת: Megatickets
פורסם ב: 26/09/2013
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 478
מאמרים כתיבת תוכן לאתרים מאמרים
מילות מדוע חשוב להקפיד על כתיבת תוכן לאתרים ומי הוא כותב התוכן המושלם עבור האתר שלך. האם אכן כתיבה שמורה רק לכותבים מומחים או שמא כל אחד יכול ללמוד לכתוב? היכנסו כדי לקרוא
מאת: מילות
פורסם ב: 21/08/2013
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 300
מאמרים יצירת סרטי תדמית מאמרים
עידן אברהם העולם המערבי עשה ועדיין עושה צעדי ענק בכל מה שקשור למודרניזציה וטכנולוגיה מתקדמת. אם בעבר נושא הפרסום והשיווק היה מוגבל למדיות כגון עיתונות, רדיו וטלוויזיה, פרסום חוצות וכדומה, הרי שכיום, האמצעים השתכללו והפכו לאפקטיביים ויעילים יותר, היות שהם מאפשרים להרחיב את קהל היעד באופן חסר תקדים. סרט תדמית הוא שם המשחק היום.
מאת: עידן אברהם
פורסם ב: 27/02/2013
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 502
מאמרים עלות עבודה של קופירייטינג מאמרים
אבי לאורך שנים שאפתי להיות עצמאי. אי לזאת למדתי רבות וכיוונתי עצמי ע''מ להתקדם. אבל אם בעבר הייתה תחרות מול יריבים מעטים, בעידן המודרני, ניתן למצוא הרבה מתחרים בשוק. לכן, בכדי לנכס הצלחה, ישנו הכרח לשווק לקליינטים שירותים בעלי טיב, ועם זאת לנכס תוית מובילה בענף.
מאת: אבי
פורסם ב: 09/01/2013
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 714
מאמרים עושים תרגום מקצועי לכל מסמך מאמרים
אבי אם צרכתם שרותי תירגום לפני שנה, אז כמובן אתם יודעים שהתחום הזה הוא עניין מסובך. ההבנה המבוקשת בניבים ושפות היא כמובן לא דבר ברור. השירות מושתת על כל מיני קטגוריות חשובות:
מאת: אבי
פורסם ב: 06/01/2013
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 699
מאמרים יצירת לידים לאתר מאמרים
אבי החל מילדות פיללתי להיות אדון לעצמי. עקב כך עבדתי קשה וחסכתי ממון לפתיחת עסק. אבל בעוד שפעם הייתה תחרות לצד קצת עסקים, בעת הנוכחית, קיימים אינספור יריבים. על כן, כדי להתפרסם, אנו חייבים להציע מוצרים איכותיים, ועם זאת לנסות ולייצר אימאג' חיובי בענף.
מאת: אבי
פורסם ב: 06/01/2013
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 731
מאמרים מי מכיר מישהו שעושה תרגום מצרפתית לעברית מאמרים
יניב פרץ12 אם שכרתם מתורגמנים מזמן, בטח הפנמתם שמתורגמנות היא לא דבר פשוט. השליטה הנחוצה בניבים ובתחבירים היא בלי ספק אנה נושא מובן. התחום שלנו נחלק ל מספר נקודות:
מאת: יניב פרץ12
פורסם ב: 01/01/2013
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 661
מאמרים תרגום יפנית ועוד שפות רבות מאמרים
יניב פרץ12 במקרה שהשתמשתם במומחה בתרגומים פעם, לבטח אתם מבינים שתירגום הוא אספקט מסובך. הבקיאות הנדרשת בשפות היא בלי ספק כלל לא ברורה. התחום מבוסס על כל מיני תחומים:
מאת: יניב פרץ12
פורסם ב: 25/12/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 820
מאמרים תרגום לבולגרית לכל העם מאמרים
יניב פרץ12 היה ונעזרתם במתורגמנים בשנים האחרונות, מובן שאתם יודעים שתרגום הינו נושא חשוב. השליטה הנחוצה בשפות שונות ודאי לא פשוטה. שירותינו מושתת על כל מיני מימדים:
מאת: יניב פרץ12
פורסם ב: 24/12/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 686
מאמרים מה אתה צריך לדעת על צילומי רנטגן דנטלים מאמרים
בריאות הפה והלסת בהתאם למצב השיניים שלך ובהתאם לראייה של רופא השיניים שלך אתה תעבור מדי פעם צילומי רנטגן לניטור מצב השיניים והחניכיים, צילום רנטגן יכול לזהות בעיות בזמן מוקדם וכך לטפל בהם בצורה טובה ואפקטיבית יותר.
מאת: איציק עומרי
פורסם ב: 25/03/2016
קטגוריה: בריאות הפה והלסת
צפיות: 884
מאמרים קמפיין פרסומי - הבנה אמוצינלית של צרכי הלקוח שלך בדרך לקמפיין מנצח מאמרים
קידום אתרים אבל איך לעזאזל הוא עושה זאת ? זו הייתה שאלה שנשאלתי על ידי לקוח פוטנציאלי לא מזמן. למרות שהלקוח הזה היה כותב מוכשר ביותר, הוא היה מתוסכל מכך שהוא לא הצליח ליישם את המידע שהוא עבד עבורו כה קשה ככלי להשגת כתיבה שתגרום לחיבור רגשי עם הלקוחות הפוטנציאלים שלו. אם אתה יודע היכן לחפש, אתה תוכל למצוא בקלות את הרמזים שמבטאים מה אנשים מרגישים. ברגע שעלית על זה, לייצור את החיבור זה עניין של מה בכך. לשם ההדגמה אנו ניקח את העניין של הורדת משקל ושיפור איכות החיים כנושא עליו נערוך את הקמפיין שלנו.
מאת: איציק עומרי
פורסם ב: 03/10/2012
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 173
מאמרים בניית לינקים במאמרים שיווקים - האם תם תור הזהב מאמרים
שיווק באינטרנט חייבים להודות שעדיין יש באזז בשיווק אינטרנטי אפילו לאחר כול כך הרבה שנים. בדרך כלל בשיווק אינטרנטי יש חדשות לבקרים איזה שטאנץ חדש ובמהרה כולם משתמשים בו והופכים אותו מייחודי למיושן. למרות זאת הפצת מאמרים ברשת האינטרנט שמרה על הגחלת ועל מעמדה כמדיום מוערך בגלל מספר גורמים ובזכות אולי הגורם החשוב מכולם היכולת לייצר לינקים ייחודים.
מאת: איציק עומרי
פורסם ב: 03/10/2012
קטגוריה: שיווק באינטרנט
צפיות: 255
מאמרים אופטימיזציה של האתר שלך – שלוש טיפים שיכולים לשגר אותך קדימה בגוגל מאמרים
קידום אתרים לאחר שבחרת את המילים שהתאימו כמו כפפה ליד באתר שלך, אתה צריך להתמקד במושג שנקרא אופטימיזציה של דף. אופטימיזציה של דף זה מה שאתה עושה באתר שלך במטרה לשפר את הדירוג האורגני שלך. החדשות הטובות הם שלאורך שנים של מחקר וניסויים זיהיתי את הפקטור החשוב ביותר על מנת לשפר הדירוג האורגני של האתר שלך.
מאת: איציק עומרי
פורסם ב: 03/10/2012
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 155
מאמרים קהל יעד הטרגוני - 4 דרכים להטמיע את המוצר שלך מאמרים
קופירייטינג יש דבר שקורה בתדירות גבוה מאוד לקופירייטרים בתחילת דרכם, למעשה גם הרבה קופירייטרים עושים את אותה הטעות. לדוגמה לקבוע לגולשי האתר שלך מה אתה רוצה שיראו בניגוד למה שהם רוצים לראות הוא אף פעם לא רעיון טוב. אני פשוט מבולבל מהעובדה שזה קורה בתדירות מאוד גבוה וזאת מכיוון שכול יום אנו משנים את צורת התקשורת שלנו בהתאם לאדם איתו אנו מתקשרים. משום מה שאנו הולכים לכתוב קמפיין כלשהו אנחנו באים במחשבה שאנו יודעים בדיוק מה הלקוח רוצה וביהירות לא משתפים אותו.
מאת: איציק עומרי
פורסם ב: 03/10/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 280
מאמרים שיווק יצירתי וחמשת החושים שלך מאמרים
פרסום ושיווק באינטרנט בצורתו הבסיסית ביותר קופירייטינג הוא האמנות להפוך מלל כתוב בשביל המטרה לשכנע מישהו לעשות משהו.הדברים נכונים בעיקר בכתיבת טקסט של תיאור. אבל מדוע כך הם הדברים ? מכיוון שחמשת החושים של הלקוח יכולים להיות מושפעים רק שעובדים מולו ולא על הנייר. זאת הסיבה מדוע קופירייטרים חייבים לייצר חוויות תחושתיות בשביל הלקוחות שלהם, משהו שאפשר לגעת בו ולהרגיש והכול בעזרת המילים
מאת: איציק עומרי
פורסם ב: 03/10/2012
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 259
מאמרים תוכן שיווקי והפן הפסיכולוגי מאמרים
פרסום ושיווק באינטרנט ין אחד מאיתנו שלא כתב סוג של קמפיין פרסומי, כזה שחשבנו שיכול להיות מצוין ונכשל בצורה קולוסאלית ? מדוע זה קורה?. שכתבת את זה במקור זה נשמע מאוד משכנע, כללת הרבה הטבות ואפילו הבטחת כסף חזרה אם הלקוחות לא יהיו מרוצים מהמוצר, הרגשת לגמרי שאתה בכיוון הנכון אז למה הלקוחות הצביעו ברגלים ?.
מאת: איציק עומרי
פורסם ב: 03/10/2012
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 201
מאמרים תרגום טקסט בעברית מאמרים
קופירייטינג אנחנו חיים בעולם של מידע, וככזה אנחנו צריכים להעביר את המידע הזה לכמה שיותר גורמים אשר נמצאים בכל רחבי תבל. תרגום טקסט בעברית נועד לגשר על פערים תרבותיים ופערי שפה שכאלה, ולספק לנו את האמצעים להגיע אל כל הגופים והגורמים שאנחנו רוצים. תרגום טקסט בעברית נועד להפוך את הכפר הגלובאלי שאנחנו מתחילים להכיר למצומצם יותר, ומאפשר לנו לתקשר עם אנשים מכל רחבי תבל, ולהעביר להם את המסרים שיש בפינו.
מאת: קופירייטינג
פורסם ב: 24/01/2011
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 3114
מאמרים כתיבה שיווקית - הכתיבה של העידן החדש מאמרים
קופירייטינג בשנים האחרונות כולנו נתקלים במושג קופירייטינג יותר ויותר, אך האם עצרנו לרגע ושאלנו את עצמנו במה למעשה מדובר? מסתבר שכתיבת קופירייטינג היא צורת הכתיבה העדכנית ביותר וכל בעל אתר מתהדר בה.
מאת: קופירייטינג
פורסם ב: 20/02/2011
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 2691
מאמרים כתיבה שיווקית - שירותים מתקדמים מאמרים
קופירייטינג בימים אלה של אינטראקטיביות, ווידאו ורשתות חברתיות אי אפשר שלא לשים לב לעובדה הפשוטה שלמילה הכתובה יש השפעה אינסופית. כתיבה שיווקית יוצאת מנקודת ההנחה הזו. כתיבה שיווקית איכותית יכולה להוות תחליף לקמפיין פרסומי נרחב.
מאת: קופירייטינג
פורסם ב: 25/11/2010
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 2544
מאמרים קופירייטינג - יצירתיות שיווקית מאמרים
קופירייטינג בתחום כמו קופירייטינג כשרון בכתיבה ויצירתיות יכולים להוביל אותך רחוק. אם יש לך רעיונות מקוריים, אתה יודע לכתוב בצורה מעניינת, ויש לך גם חוש שיווקי, אז יש לך סיכויים להצליח בתחום זה. חברות שונות שמנסות למכור את מוצריהן ולהציג אותם כמושכים.
מאת: קופירייטינג
פורסם ב: 30/01/2011
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 2529
מאמרים תרגום שפות לחברות ולעסקים חובקי עולם מאמרים
קופירייטינג תרגום שפות מועיל לחברות רבות ולאנשים רבים אשר עבודתם ותפקידם להעביר מסרים מעברית גם בשפות אחרות, כיום בעידן הגלובלי, חברות רבות עובדות אחת עם השנייה ופועלות ביחד בנושאים ובפרויקטים שונים, ללא שפה משותפת תרתי משמע ביניהן, לא תיתכן ולא תתקיים העבודה בסדרה.
מאת: קופירייטינג
פורסם ב: 22/02/2011
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 2520
מאמרים תרגום טקסט – אומנות התרגום מאמרים
קופירייטינג עצה ידידותית, אם אתם צריכים לעבוד על תרגום טקסט עבור העבודה או במסגרת הלימודים, אל תשתמשו בתרגומונים שברשת. אם אתם מתעקשים, נסו לעשות תרגום טקסט בעזרת אחד מהם, וזהו.
מאת: קופירייטינג
פורסם ב: 30/01/2011
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 2431
מאמרים סלוגן: איך לומר הכל בשלוש מילים מאמרים
סיגל דריאל טכניקות לכתיבת סלוגן מוצלח, עם דוגמאות. זיהיתם את יתרונות המוצר, הגדרתם ערכים. עכשיו כל מה שצריך זה להכניס את ה-כ-ל לשתיים שלוש מילים וליצור סלוגן. פשוט לא? זהו, שלא. איך עושים את זה?
מאת: סיגל דריאל
פורסם ב: 05/10/2010
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 2132
מאמרים כתיבה שיווקית – הצטרף לשורות הכותבים השיווקיים מאמרים
קופירייטינג כתיבה שיווקית, היא הדרך שלך לקדם את עסקך. ידוע וברור שכשמוצר הוא באמת טוב, אז אין לו תחרות, אבל אין ספק שמוצר טוב זה פשוט לא מספיק. כי איך ידע הציבור ששווה להיכנס ולקנות דווקא בעסק שלך אם לא יספרו לו על כך? התשובה היא שהוא לא ידע.
מאת: קופירייטינג
פורסם ב: 12/04/2011
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 2051
מאמרים חשיבות הסלוגן מאמרים
דני קרני מי מכם שהיה בקורס שיווק שלי, או בסדנת קופירייטינג ודאי יודע איך אני נהנה לשלוף סלוגנים מול הקהל, ודווקא סלוגנים מוצלחים. אבל גם אתם יכולים. חשיבה נכונה וקצת יצירתיות.
מאת: דני קרני
פורסם ב: 15/05/2012
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 1476
מאמרים איך מוכרים הארלי דיווידסון? מאמרים
דני קרני "אינני יכול לעזוב את הלול מאחר ואיני יודע ללכת " "אינני יכול להגמל מטיטולים בגלל שאינני שולט בצרכי..." "אינני יכול לתת נשיקה צרפתית בגלל שאינני יודע שום דבר על צרפת..."
מאת: דני קרני
פורסם ב: 02/01/2011
קטגוריה: קופירייטינג
צפיות: 1464
מאמרים

מאמרים
מאמרים
מאמרים
מעוניין לפרסם את מאמריך בחינם? מעוניין להגיע בקלות ללקוחות וקולגות פוטנציאליים? הרשם עכשיו ופרסם מאמרים.
כללי:
תנאי שימוש באתר
הנחיות העורכים
מדוע לפרסם מאמרים?
 
 
אתר נבנה על ידי סייטמאסטר בע"מ - בניית אתרים מקצועית וקידום אתרים במנועי חיפוש.