מאמרים
מאמרים
maker.co.il מאמרים שלום אורח
יום שני 18 נובמבר 2019 מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים דף הבית מאמרים מאמרים מאמרים כותבי מאמרים מאמרים פרסם מאמר מאמרים צור קשר מאמרים
מאמרים כניסה | הרשמה מאמרים
מאמרים
מאמרים
פרסום מאמרים חינם > מאמרים > מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים > קידום אתרים > אפשרויות מסע פרסום בגוגל אדוורדס מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים
כל הקטגוריות
זוגיות ואהבה
אהבה
דייטנינג והיכרויות
ייעוץ וטיפול זוגי
זוגיות ואהבה - אחר
מאמרים
אוכל ומתכונים
אוכל אורגני
אוכל חגיגי
אירוח, אירועים וסדנאות
בשר ודגים
יין ומשקאות
ירקות וסלטים
מאכלי חלב
מאפים ופסטות
מנות אחרונות
מנות עיקריות ותוספות
מנות ראשונות ומרקים
מסעדות, קייטרינג ומשלוחים
אוכל ומתכונים - אחר
מאמרים
אומנות,בידור ופנאי
אמנות פלסטית
טלוויזיה וקולנוע
מוזיאונים וגלריות
מוסיקה ובידור באירועים
מוסיקה וריקוד
ספרות שירה וכתיבה יוצרת
פנאי ומשחקים
צילום
תחביבים
תיאטרון
אומנות, בידור ופנאי - אחר
מאמרים
אופנה, יופי וטיפוח
אופנה
איפור
ביגוד ואיפור לחתונה ואירועים
הסרת שיער
טיפול בעור
עיצוב שיער
קוסמטיקה
אופנה טיפוח ויופי - אחר
מאמרים
אימון אישי - Coaching
NLP
אימון ביחסים בין אישיים
אימון בקבלת החלטות
אימון ליצירת שינוי
אימון משפחה וזוגיות
אימון קריירה ועסקים
על אימון ומאמנים
אימון אישי- coaching - אחר
מאמרים
ביטוח
ביטוח בריאות וביטוח סיעודי
ביטוח חיים
ביטוח כללי
ביטוח לאומי
ביטוח משכנתא
ביטוח פנסיוני
ביטוח רכב ורכוש
ביטוח אחר
מאמרים
בית, שיפוצים ובנייה
אביזרים, ריהוט ומוצרי חשמל
אדריכלות
בנייה ושיפוץ
בריכות שחייה ונוי
גינון
הדברת מזיקים
הובלה ומעבר דירה
מיזוג וחימום
עיצוב פנג שואי
עיצוב פנים
רכישת ומכירת דירה
תחזוקה נכונה ושימור
בית , שיפוצים ובנייה - אחר
מאמרים
בריאות ורפואה
אורתופדיה ופיזיותרפיה
ארומתרפיה פרחי באך
בריאות גברים
בריאות הנפש
בריאות העור
בריאות העין
בריאות הפה והלסת
בריאות ורפואה-אחר
בריאות תינוקות, ילדים ומתבגרים
דיאטה ותזונה
הפרעות קשב וריכוז
מחלות והתמודדות
מניעה וטיפולים
ניתוחים פלסטיים וטיפולי יופי
נשים, הריון ולידה
נשירת שיער
סרטן
רופאים ומטפלים
רפואה
רפואה כללית
רפואה משלימה ואלטרנטיבית
רפואה סינית
שינה
מאמרים
הודעות לעיתונות
אינטרנט ומחשבים
עסקים, מימון וכספים
צבא וביטחון
הודעות לעיתונות - אחר
מאמרים
חברה ומדינה
איכות הסביבה
אקטואליה
דמוקרטיה, שלטון ופוליטיקה
דת ומדינה
זהות וזכויות הפרט
כלכלה וחברה
מגדר ומעמד האישה
צבא וביטחון
צדק חברתי
שואה ותקומה
תקשורת המונים
חברה ומדינה - אחר
מאמרים
חוק ומשפט
אזרחי
גירושין
דיני בנקאות
דיני חברות
דיני ירושה
דיני מיסים
דיני משפחה
דיני עבודה
דיני רשת
דיני תיירות
דיני תעבורה
הגירה ואשרות
החוק וחוקי התורה
הליכים משפטיים
חוק ומשפט -אחר
חקירות פרטיות
מקרקעין
נזיקין ורשלנות רפואית
עורך הדין והלקוח
פלילי
קניין רוחני וזכויות יוצרים
מאמרים
חינוך, לימודים וידע כללי
בתי ספר ומוסדות לימוד
הפרעות קשב וריכוז
חינוך ולימודים -אחר
חינוך ילדים ומתבגרים
חקר החלל
ידע כללי
לימוד עצמי
לימודים אקדמאיים
ליקויי למידה
מדע פופולרי
מדעי הרוח והחברה
מדעים מדוייקים
סדנאות ולימודי תעודה
מאמרים
כלי רכב
טיפולים ואחזקה
טרקטורונים
ליסינג השכרת רכב
מכוניות ורכבים כבדים
נהיגה ותאונות דרכים
רכב דו-גלגלי
שמאות ומוסכים
כלי רכב - אחר
מאמרים
כספים, מימון ומיסוי
אנשי מקצוע
בנקאות
הלוואות ומשכנתא
השקעות
כלכלת משק בית
כספים, מימון ומיסוי -אחר
מיסוי בינלאומי
מיסוי מקרקעין
מיסוי שוק ההון
מיסים כלליים
מס בולים
מס הכנסה
מס ערך מוסף
נדלן
ניהול חשבונות וביקורת
סיוע וקצבאות
פנסיה
מאמרים
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים
אבטחת מידע
איחסון אתרים
אתרי משחקים
בניית אתרים
דיוור אלקטרוני
מחשבים
מיחשוב ארגוני
מסחר אלקטרוני
ניהול תוכן
עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
עסקים מקוונים
פרסום ושיווק באינטרנט
ציוד טכנולוגי ואביזרים
קופירייטינג
קידום אתרים
שיווק באינטרנט
תוכנה
תרבות דיגיטלית
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים - אחר
מאמרים
משפחה
אירועים וחתונות
אלימות במשפחה
גיל הזהב
גירושין
חיות מחמד
ילדים והורות
לידה ואמהות
משפחה - אחר
מאמרים
ספורט וכושר גופני
אומנויות לחימה
אימונים וכושר
הרפייה וטיפולים
חדרי כושר ומאמנים
יוגה
כדורגל וכדורסל
ספורט אתגרי
ספורט תחרותי
שחייה וספורט ימי
ספורט וכושר גופני - אחר
מאמרים
עבודה וקריירה
בטיחות בעבודה
השמה
יחסי עובד מעביד
מציאת תעסוקה ומקצוע
ניהול כוח אדם ומשאבי אנוש
נשים וקריירה
עבודה בחו"ל
עבודה מהבית
קורות חיים
ראיונות ומבחני קבלה
עבודה וקריירה - אחר
מאמרים
עסקים ושיווק
אירועים עסקיים
אסטרטגיה
יבוא - יצוא
יזמות עסקית
יחסי ציבור
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
מחקרי שוק
מכירות
נותני שירותים לעסקים
ניהול
ניהול ידע
עיצוב ואחזקת העסק
עסקים בינלאומיים
עסקים והחוק
עסקים קטנים ובינוניים
פרסום, שיווק ומיתוג
רעיונות לעסקים
שרות ושימור לקוחות
תעסוקה (דרושים)
תקשורת
עסקים ושיווק - אחר
מאמרים
קניות וצרכנות
השוואת מחירים
מוצרים ואביזרים
מתנות
נותני שירותים
צרכנות וביקורת מוצרים
רהיטים
קניות וצרכנות - אחר
מאמרים
רוחניות ושפור עצמי
אסטרולוגיה ונומרולוגיה
גלגול נשמות
גרפולוגיה
העצמה נשית
התמודדות עם מצבי לחץ
חלומות
יהדות
יועצים רוחניים
יופי ורוחניות
מאגיה ומיסטיקה
מדיטציה ויוגה
מימוש עצמי והעצמה
מסע רוחני
נומרולוגיה
פנג שואי
קבלה
קלפי טארוט
רייקי והילינג
תקשור וטלפתיה
תראפיה
רוחניות ושפור עצמי - אחר
מאמרים
שוק ההון
מסחר במניות
מאמרים
תיירות, נופש וטיולים
בתי מלון וצימרים
טיולים בארץ
טיולים בחו"ל
משרדי נסיעות
ספא ונופש
תיירות, נופש וטיולים - אחר
מאמרים
מאמרים
קישורים מומלצים
משכנתא
קבלת הצעה למשכנתא
א-ב במשכנתאות
קבלת הצעה למשכנתא
סדנת משכנתא חינם
מאמרים
משכנתא
משכנתא
יועץ משכנתא
מאמרים
משכנתא
מחשבון עמלת פרעון מוקדם
מחשבון משכנתא קרן שווה
מחשבון משכנתא לעומת שכירות
מחשבון ריבית אפקטיבית לנומינלית
מחשבון ריבית נומינלית לאפקטיבית
מחשבון משכנתא פריים
מחשבון משכנתא גרייס
מחשבון רגישות משכנתא
מאמרים
האחים שי
האחים שי
זיו שי
054-2664662
האחים שי שיפוצים - זיו שי נוכל!!!
מאמרים
מאמרים

אפשרויות מסע פרסום בגוגל אדוורדס

נטסול
מאת: נטסול
פורסם ב: 17/09/2014
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 484


מאמרים

דרך חיונית של קידום אתרים לעסק או לאתר שלכם יהיה באמצעות קידום ממומן, או PPC – Pay Per Click . הכלי שמאפשר עריכת קמפיינים של קידום ממומן הוא Google Adwords . אדוורדס הוא מוצר הפרסום הנרחב ביותר של Google , המציע שני סוגים של תשלומים: תשלום לפי קליק, או תשלום לאלף הופעות מראש, ללא תשלום מינימום. אדוורדס הוא מותג הפרסום הנרחב ביותר של Google , עם הקמתו, 30% מכמות הקליקים של הגולשים באינטרנט היו למודעות אדוורדס, היום אחוז ההקלקות ירד ל5%, אך עדיין המותג מייצר "לידים" איכותיים רבים ומשפר את ההופעה של המודעה בתוצאות החיפוש. מודעות האדוורדס, שאותן מציג גוגל, קצרות עם טקסט קצר, שבשימוש נכון, בכתיבה קולעת ומושכת, מהוות יתרון ויוצרות סקרנות. מאמר זה יעשה לכם קצת סדר בכל האפשרויות הבסיסיות שהכלי מציע למפרסמים. חשוב לקיים קידום אתרים אורגני בנוסף לקידום אתרים ממומן על מנת לעזור לדירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש.

חשוב מאוד לאפיין את מטרת המודעה ולקדם את ההופעה שלה בתוצאות החיפוש תחת מילת המפתח שלה. תפקיד המודעות הממומנות הוא לייצג ביטוי וקבוצת ביטויים, ולכן מוטב למקדם להשקיע בפרסום כמה מודעות אדוורדס ממוקדות ביטויים במקביל. זהו אחד השיקולים שמקדם צריך לקחת בחשבון בשכלול עלות מסע הפרסום שלו. הנה כמה שיקולים שיש לשים לב עליהם, בביצוע רכישת מודעה או קבוצת מודעות:

כמה מודעות העסק שלך צריך?  

אסטרטגיית פרסום אפקטיבית, תכלול חלוקה מאוד ממוקדת של קבוצות מילות מפתח המדברות נושא אחד. אין סיבה שקבוצת הפרסום של הביטוי קידום אתרים, תכיל בתוכה מילות מפתח על בניית אתרים - יש לשמור על חלוקה ברורה בין נושא לנושא. לכל מילות המפתח נצטרך לפתוח קבוצה נוספת של מילות מפתח, עם מודעות הרלוונטיות אליה שמפנות לדף רלוונטי באתר שלכם. כך המודעה תקבל ניקוד גבוה יותר ואנו נשלם פחות על כל קליק .

גוגל נותן ציון איכות לכל דף שאליו אנו מפנים לינקים, וגם אם הרלוונטיות של מילות המפתח והמודעה זהים, וגם מחשב את מחירי המתחרים שלכם. לא רק עשירים יצליחו להופיע ראשונים בחיפושים, בגלל שיטת הפרסום הזו .

 - מומלץ להכניס עד 15 מילות מפתח לכל קבוצת מודעות אחת, בשביל לבנות מודעה ממוקדת במהירות .

-   ניתן לחדש בכל זמן, את הרלוונטיות של מילת המפתח כדי להוריד מחירים. לבדוק שמילת המפתח המופיעה בדף אליו שלחנו את הגולש מהמודעה שהקליק עליה, לבדוק שהוא נטען מספיק מהר, ועוד .

 - ניתן להשהות מודעה במידה ואיננה רלוונטית יותר, ולהחזיר אותה במידה ותוכל לשמש אותנו שוב. עושים זאת בדרך כלל כשמודעה איננה ממירה מספיק טוב, או יקרה מידי עבורנו .

 - מחירי הקליקים משתנים לפי התחרות, מה שיקר היום יכול להיות מוזל ביום אחר, ולהיפך .

כמות הקמפיינים והקטלוג שלהם: מודל חכם של ארגון הקמפיינים המכילים קבוצות מודעות, יהיה – בנייה של קמפיין אחד שיכיל את קבוצות המודעות האיכותיות, ויקבל תקציב יומי גבוה, וקמפיין או כמה קמפיינים אחרים, שיכילו מודעות פחות איכותיות, בתקציב נמוך. כך יהיה אפשר להתמקד בהובלת הקידום עם הקמפיין הראשי. והטיפול בזנב הארוך ייעשה עם הקמפיינים שדורשים עוד עבודה ושיפור באופטימיזציה בתוכן של מודעות האדוורדס.

-           בכל קמפיין, האופטימיזציה תתמקד ברמת קבוצות המודעות, ופחות במילות המפתח. כלומר – יש לתפור מודעה לכל ביטוי רצוי בסינכרוניזציה עם מודעות אחרות בקבוצה.

-           השיפור יתבצע בבחירת מודעות לביטויים, בכל קבוצת מודעות.

פרסום באתרי התוכן – מודעות באתרי שותפים באדוורדס, או במילים אחרות מודעות ברשת התוכן (בשונה ממודעות ברשת החיפוש, שמופיעות בתוצאות החיפוש של גוגל). חשוב להדגיש שישנן מודעות בעלות צורות תצוגה שונות ברשת התוכן.

-           הכינו קמפיין לרשת החיפוש וקמפיין לרשת התוכן . תוכלו לעקוב אחריהם ולהשוות את התוצאות שכל אחד מהם מניב, וכך לראות איזה קמפיין יותר נכון לעסק שאתם מקדמים.

-           בחרו תמונות רלוונטיות ומעניינות לפרסומות ברשת התוכן שכוללות תמונות.

פרסום באנרים – גוגל מאפשרת פרסום באנרים באמצעות אדסנס, וכן סרטוני פרסומת ב- Youtube , מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם ובו ניתן לקבל חשיפה גבוהה מאוד.

-           באמצעות כלי ה- Google As Planner , תוכלו למצוא את משבצות הפרסום הפנויות וכן לראות כמה טראפיק נכנס לאתרים המשלבים פרסומות בדפים שלהם.

-           לאורך השנים גולשים רבים פיתחו "עיוורון כלפי באנרים", כלומר כשהם בעמוד אתר ובו באנרים, הם מתייחסים אליו כחלק מתוכן העמוד, ולכן ישנם אחוזי הקלקה גבוהים יותר בפרסום מסוג זה.

מיקוד לפי מיקום מול פרסום מבוסס עניין – השימוש במיקוד לפי מיקום, ממקם את המודעות בעמודים ובאתרים ספציפיים באינטרנט, לפי מילות המפתח. פרסום מבוסס עניין ממקם את המודעות באתרים העוסקים בעניין הרחב יותר של נושא המודעה. לדוגמא: מודעה עם הביטוי "בתי מלון" יכולה התמקם באתרים ממוקדים שמדברים על בתי מלון, או באתרים מבוססי עניין שמדברים על חופשות ופנאי באופן כללי.

פרסום לפי מיקום גאוגרפי וביקורות – הנתונים הדמוגרפים של הגולשים יכולים להילקח בחשבון. ניתן לייעד מודעות לפי מיקום הגולשים בעולם, ולמקד קמפיינים שונים למיקומים שונים. במודעה יופיעו גם ביקורות של בעלי מקצוע או גולשים אחרים ודירוג האתר. ניתן גם למד קמפיינים שונים למיקומים שונים. מי שמוכר למשל בלונדון, יכול להתמקד על קהל לקוחותיו בעיר לונדון ובשפה האנגלית, ומי שמעוניין למקד קמפיין אחד לקהל בסינגפור וקמפיין אחד בניו יורק, ישתמש בכלי הזה.

פרסום בסמארטפון ובטאבלט – יותר ויותר גולשים פונים לגלישה במכשירים הסלולריים ובטאבלטים והשימוש נהפך לנרחב יותר ככל שהזמן עובר. ניתן לבנות קמפיינים שמיועדים לסלולר וטאבלטים, עם אפשרויות טלפוניות נוספות, כמו לחייג ישירות למוקד השירות שלכם מתוך המודעה במקום למלא טופס יצירת קשר. מודעות אלו חוסכות זמן לגולשים מהסלולר ומאפשרות להם מצד אחד לתקשר במהירות עם יותר מרכזי שירות, ומצד שני גורמות לגולשים הגיב למודעות יותר מאשר בגלישה במחשב.

רימרקטינג – גולש שנכנס לאתר שלכם דרך מודעת אדוורדס, אך לא ביצע הזמנה או מילא טופס של יצירת קשר, והמשיך לאתרים אחרים, יכול להיתקל בבאנר של השירות או המוצר שלכם, שילווה אותו במהלך הגלישות שלו עד שיבצע המרה באתר שלכם. ניתן להקים קמפיין רימרקטינג ולקבוע עבורו תמחור לפי כל הפרמטרים הרגילים של מסע פרסום.

הזמנת חדרי מלון או טיסות ישירות מתוצאות החיפוש של גוגל – חלק מהתוספים הרבים שגוגל מוסיפה למודעות האדוורדס שלה במשך הזמן. התפתחויות נוספות מתרחשות כל הזמן וכדאי לעקוב אחרי חידושים וטריקים חדשים שגוגל מציעה בשירותי הפרסום שלה.



תגיות של המאמר:


מאמרים
אודות כותב המאמר
מאמרים
מאמרים

חברה צעירה ומתקדמת בעלת אופי יצירתי אשר מתמחה בבניית אתרים חכמים ומעוצבים וקידום אתרים מקצועי.


מאמרים
מאמרים אחרונים בנושא קידום אתרים מאמרים נוספים של נטסול מאמרים נצפים ביותר בנושא קידום אתרים  
מאמרים איך clickit עוזרת לעסק שלך לצמוח? מאמרים
מרין בר שלוה איך clickit עוזרת לעסק שלך לצמוח? תגלה איך לגרום לגוגל לשים לב לאתר שלך ולקדם אותו למקומות הראשונים. ככה לקוחות יגיעו אליך בחינם מגוגל. איך? תגלה את סודות הקידום. תדע איך המקדמים המקצועיים גורמים לדפים שלהם להופיע באתרים הראשונים.
מאת: מרין בר שלוה
פורסם ב: 05/01/2019
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 40
מאמרים דגשים לקידום אתרים מקומי מאמרים
shiran savion דגשים לקידום אתרים מקומי לפני שנתחיל לעסוק בדגשים שלגביהם התכנסנו היום, נסביר ונפשט בקצרה את המושג קידום אתרים לוקאלי למי שלא מכיר ויודע אז קדימה בואו נתחיל.
מאת: shiran savion
פורסם ב: 07/05/2017
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 122
מאמרים עולם אורגני של יתרונות לעסק מאמרים
מיכאל כהנמן בעולם הולך וגדל של לקוחות עולה גם התחרות עם מספר גדל של אתרים עבור שירותים דומים, איך בדיוק אפשר להפנות את הלקוחות לכיוון הנכון של אתר ספציפי? כאן כל החוכמה של קידום אורגני שעושה את כל ההבדל בין אתר, לאתר מקודם ורווחי.
מאת: מיכאל כהנמן
פורסם ב: 30/11/2016
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 235
מאמרים מה זה קידום אתרים ואיך אוכלים אותו? מאמרים
אליסה הסבר מלא על קידום אתרים, איך עושים קידום אתר או למי פנים במקרה שאנחנו רוצים לקדם את אתרנו. מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן ועוד דברים מעניינים נוספים.
מאת: אליסה
פורסם ב: 19/10/2016
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 123
מאמרים איפה כדאי לקנות איביי או אלי אקספרס מאמרים
שני בר ההבדלים בין רכישות באיביי ובין רכישות באלי אקספרס, היכן כדאי לקנות ומה יותר בטוח. הרבה שואלים את השאלות האלה, המאמר הבא בא להציג לרוכש כי אין זה באמת משנה מאיפה תקנו היות והמוכרים הם בעצם אותם מוכרים.
מאת: שני בר
פורסם ב: 23/06/2016
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 170
מאמרים קידום בגוגל 2016- החוקים החדשים מאמרים
orya hen זו עובדה ידועה, שבכל כמה חודשים, גוגל עורכת שינוי בחוקיה. אחד מהשיטות שגוגל משתמשת, הינה הארכת הכותרות של תוצאות החיפוש ואת תקצירן. הכותרות השנה – 2016, הוארכו ל-70-71 תווים
מאת: orya hen
פורסם ב: 30/05/2016
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 405
מאמרים הטיפים לבחירת חברת קידום אתרים! מאמרים
דודו בעל עסק? התעניינת בשירותי קידום אתרים ? המאמר הזה במיוחד בשבילך מאמר זה יעזור לך! במאמר זה תוכל לקבל טיפים חשובים לבחירת חברה לקידום אתרים שלא יעבדו עלייך!
מאת: דודו
פורסם ב: 15/12/2015
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 842
מאמרים קידום בגוגל מאמרים
orya hen האינטרנט הוא כלי מהותי בחיינו. כיום, קשה מאוד לדמיין חיים ללא אינטרנט. השימוש באינטרנט הוא שימוש יעיל ומהותי עבור כל תחום. כאשר אנו חושבים על חיפוש כלשהו בדבר מה שאנו זקוקים לו, על השוואת מחירים, על קבלת מידע, ועוד,הדבר הראשון שעולה במוחנו הוא חיפוש במנוע החיפוש הדומיננטי והיעיל מכולם הנקרא: גוגל.
מאת: orya hen
פורסם ב: 24/09/2015
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 577
מאמרים קידום אתרי אינטרנט מאמרים
orya hen כיום ידוע, שכל בעל עסק או חברה הרוצה להעניק לה פרסום ראוי, חייב להיעזר בשירותי האינטרנט השונים. אתר אינטרנט לפרסום חברה או עסק כלשהו, מהווה את הכלי לקידום כל חברה או עסק באופן הטוב ביותר. אם אתה רוצה לפרסם את העסק שלך ולהגיע למגוון רחב של אוכלוסיה, הבחירה בהקמת אתר אינטרנט וקידום אתרים מקצועי בגוגל או ברשתות החברתיות השונות היא הבחירה הנכונה עבורך.
מאת: orya hen
פורסם ב: 24/09/2015
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 452
מאמרים קידום אורגני בגוגל מאמרים
orya hen קידום אתרים בגוגל, הוא ללא ספק דבר יעיל עבור כל אדם שמעוניין לפרסם עסק כלשהו, חברה או כל דבר אחר. ניתן לדאוג לקידום אתר בגוגל באופן ממומן שמשמעותו היא: תשלום על פרסום האתר באופן ראשוני בתוצאות החיפוש בגוגל, אך בניגוד לשיטה זאת, קיימת שיטה אחרת טובה יותר שנקראת: קידום אתרים אורגני בגוגל.
מאת: orya hen
פורסם ב: 24/09/2015
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 471
מאמרים קידום אתרים – כיצד ישפיע עלינו המעבר של גוגל ליוניברסל אנליטיקס מאמרים
פרסום, שיווק ומיתוג לאחרונה גוגל הכריזה על עדכון נוסף בכלי האנליטקס והציגה לעולם את "יוניברסל אנליטיקס" Universal Analytics (UA). הממשק החדש מביא אתו שינויים משמעותיים באופן בו אנו מודדים את פעילות האתר ומרחיב את מספר הפלטפורמות המשמשות אותנו למעקב אחר פעולות קידום אתרים. כאן נסרוק מעט מהשפעות הצפויות בעקבות השינוי.
מאת: נטסול
פורסם ב: 02/11/2014
קטגוריה: פרסום, שיווק ומיתוג
צפיות: 445
מאמרים אופטימיזציה מאמרים
Loadseo אופטימיזציה ברמת תוכן, קוד ומבנה האתר היא המרכיב החשוב ואולי העיקרי בתהליך קידום אתרים. מהי אופטימיזציה וכיצד מתבצעת. המדריך השלם והמקיף ביותר בנושא אופטימיזציה.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 21/09/2010
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 7678
מאמרים Bounce Rate מאמרים
Loadseo Bounce Rate מוגדר כנתון של אחוז נטישה והוא אחד הנתונים היותר מסקרנים החשובים להבנה שמספקת גוגל אנליטיקס. עם זאת מדובר בנתון לא פשוט שאפשר לפרשו בצורות שונות ויש לו השפעה רבה על תהליך קידום אתרים.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 27/09/2010
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 7367
מאמרים בחירת מילות מפתח מאמרים
Loadseo מילות מפתח הן אבני יסוד של תהליך קידום אתרים (SEO). בפועל מילות מפתח הן יעדים או מוטב לאמר קהלי יעד ומאחוריהן מסתתרות קבוצות של גולשים, גולשים שהם גם לקוחות פוטנציאליים. איך לבחור מילות מפתח ועוד...
מאת: Loadseo
פורסם ב: 27/09/2010
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 6414
מאמרים פרסום אתרים במנועי חיפוש מאמרים
Loadseo מבוא לנושא של פרסום אתרים משיטות פרסום באמצעות מנועי חיפוש ועד לפרסום באמצעות פורומים, צ'אטים, תפוצה ועוד. קידום אתרים קלאסי הוא תהליך של אופטימיזציה אבל יש כמה אלטרנטיבות ל-SEO 'המסורתי'...
מאת: Loadseo
פורסם ב: 28/09/2010
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 5646
מאמרים תקן W3C מאמרים
Loadseo חברות SEO רבות טוענות כי אופטימיזציה היא חלק חשוב בכל תהליך קידום אתרים ומציעות התאמה עבור תקן W3C. האבל האם זוהי באמת "אופטימיזציה" ועד כמה תקן W3C משפיע על מיקום האתר? יש לנו תשובה רשמית של גוגל
מאת: Loadseo
פורסם ב: 21/09/2010
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 5423
מאמרים הפניית קישורים לאתר מאמרים
Loadseo קידום אתרים - מאמרים: לינקים חיצוניים הם כלי קידומי מעולה. מאמר זה מסביר על קידום אתרים באמצעות הפניית קישורים לאתר. כאן תוכל למצוא מידע שיעזור לך ליצור את הלינק בצורה נכונה . קידום אתרים - קישורים.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 03/10/2010
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 5282
מאמרים מפת אתר מאמרים
Loadseo מפת האתר. מפת אתר כשמה כן היא, הינה "מפה" המשמשת את גוגל לניווט בתוך האתר. מפת האתר היא כלי קידום אתרים (SEO) בסיסי אך חשוב העוזר לעקוב אחרי סריקות באתר ומזרז את קצב ההופעה בגוגל. מפת אתר ועוד...
מאת: Loadseo
פורסם ב: 27/09/2010
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 5262
מאמרים מדריך צעדים ראשונים - גוגל אנליטיקס Google Analytics מאמרים
Loadseo כלי גוגל אנליטיקס (Google Analytics) הוא כלי סטטיסטי מתקדם שיודע לתת מענה מקיף ומקצועי לשאלות רבות שעולות בתהליך ניהול האתר. יתרונו הגדול של גוגל אנליטיקס הוא קודם כל בהיותו כלי חינמי וקל לתפעול. עם זאת, מעבר ליתרון המחיר, לגוגל אנליטיקס יתרונות רבים נוספים - רובם טמונים במספר כלי סטטיסטיקה רבי עוצמה.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 20/09/2010
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 5135
מאמרים היסטוריית אינטרנט - התאמה אישית של תוצאות החיפוש מאמרים
Loadseo "היסטוריית אינטרנט" היא הדרך שבה המנוע של Google לומד, זוכר ומציג תוצאות מותאמות משתמש. כיצד עובדת היסטוריית אינטרנט ומה השפעתה על קידום אתרים. תשובות בפנים.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 21/09/2010
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 4555
מאמרים כניסות לאתר – ניתוח ושיפור תנועה באתר מאמרים
Loadseo יש הרבה שיטות לגדיל כמות כניסות לאתר מתהליכי פרסום ממוקדים ועד לקמפיין גרילה ברשת חברתית או בפורומים. כניסות לאתר, ניתוח והמלצות לשיפור תעבורה (טראפיק) באתר.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 21/09/2010
קטגוריה: קידום אתרים
צפיות: 4554
מאמרים

מאמרים
מאמרים
מאמרים
מעוניין לפרסם את מאמריך בחינם? מעוניין להגיע בקלות ללקוחות וקולגות פוטנציאליים? הרשם עכשיו ופרסם מאמרים.
כללי:
תנאי שימוש באתר
הנחיות העורכים
מדוע לפרסם מאמרים?
 
 
אתר נבנה על ידי סייטמאסטר בע"מ - בניית אתרים מקצועית וקידום אתרים במנועי חיפוש.