מאמרים
מאמרים
maker.co.il מאמרים שלום אורח
יום שלישי 19 נובמבר 2019 מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים דף הבית מאמרים מאמרים מאמרים כותבי מאמרים מאמרים פרסם מאמר מאמרים צור קשר מאמרים
מאמרים כניסה | הרשמה מאמרים
מאמרים
מאמרים
פרסום מאמרים חינם > מאמרים > מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים > פרסום ושיווק באינטרנט > שיווק ופרסום בפייסבוק– התמודדות בתחרות וטיפים שכדאי לכולנו לדעת מאמרים
מאמרים
מאמרים
מאמרים
כל הקטגוריות
זוגיות ואהבה
אהבה
דייטנינג והיכרויות
ייעוץ וטיפול זוגי
זוגיות ואהבה - אחר
מאמרים
אוכל ומתכונים
אוכל אורגני
אוכל חגיגי
אירוח, אירועים וסדנאות
בשר ודגים
יין ומשקאות
ירקות וסלטים
מאכלי חלב
מאפים ופסטות
מנות אחרונות
מנות עיקריות ותוספות
מנות ראשונות ומרקים
מסעדות, קייטרינג ומשלוחים
אוכל ומתכונים - אחר
מאמרים
אומנות,בידור ופנאי
אמנות פלסטית
טלוויזיה וקולנוע
מוזיאונים וגלריות
מוסיקה ובידור באירועים
מוסיקה וריקוד
ספרות שירה וכתיבה יוצרת
פנאי ומשחקים
צילום
תחביבים
תיאטרון
אומנות, בידור ופנאי - אחר
מאמרים
אופנה, יופי וטיפוח
אופנה
איפור
ביגוד ואיפור לחתונה ואירועים
הסרת שיער
טיפול בעור
עיצוב שיער
קוסמטיקה
אופנה טיפוח ויופי - אחר
מאמרים
אימון אישי - Coaching
NLP
אימון ביחסים בין אישיים
אימון בקבלת החלטות
אימון ליצירת שינוי
אימון משפחה וזוגיות
אימון קריירה ועסקים
על אימון ומאמנים
אימון אישי- coaching - אחר
מאמרים
ביטוח
ביטוח בריאות וביטוח סיעודי
ביטוח חיים
ביטוח כללי
ביטוח לאומי
ביטוח משכנתא
ביטוח פנסיוני
ביטוח רכב ורכוש
ביטוח אחר
מאמרים
בית, שיפוצים ובנייה
אביזרים, ריהוט ומוצרי חשמל
אדריכלות
בנייה ושיפוץ
בריכות שחייה ונוי
גינון
הדברת מזיקים
הובלה ומעבר דירה
מיזוג וחימום
עיצוב פנג שואי
עיצוב פנים
רכישת ומכירת דירה
תחזוקה נכונה ושימור
בית , שיפוצים ובנייה - אחר
מאמרים
בריאות ורפואה
אורתופדיה ופיזיותרפיה
ארומתרפיה פרחי באך
בריאות גברים
בריאות הנפש
בריאות העור
בריאות העין
בריאות הפה והלסת
בריאות ורפואה-אחר
בריאות תינוקות, ילדים ומתבגרים
דיאטה ותזונה
הפרעות קשב וריכוז
מחלות והתמודדות
מניעה וטיפולים
ניתוחים פלסטיים וטיפולי יופי
נשים, הריון ולידה
נשירת שיער
סרטן
רופאים ומטפלים
רפואה
רפואה כללית
רפואה משלימה ואלטרנטיבית
רפואה סינית
שינה
מאמרים
הודעות לעיתונות
אינטרנט ומחשבים
עסקים, מימון וכספים
צבא וביטחון
הודעות לעיתונות - אחר
מאמרים
חברה ומדינה
איכות הסביבה
אקטואליה
דמוקרטיה, שלטון ופוליטיקה
דת ומדינה
זהות וזכויות הפרט
כלכלה וחברה
מגדר ומעמד האישה
צבא וביטחון
צדק חברתי
שואה ותקומה
תקשורת המונים
חברה ומדינה - אחר
מאמרים
חוק ומשפט
אזרחי
גירושין
דיני בנקאות
דיני חברות
דיני ירושה
דיני מיסים
דיני משפחה
דיני עבודה
דיני רשת
דיני תיירות
דיני תעבורה
הגירה ואשרות
החוק וחוקי התורה
הליכים משפטיים
חוק ומשפט -אחר
חקירות פרטיות
מקרקעין
נזיקין ורשלנות רפואית
עורך הדין והלקוח
פלילי
קניין רוחני וזכויות יוצרים
מאמרים
חינוך, לימודים וידע כללי
בתי ספר ומוסדות לימוד
הפרעות קשב וריכוז
חינוך ולימודים -אחר
חינוך ילדים ומתבגרים
חקר החלל
ידע כללי
לימוד עצמי
לימודים אקדמאיים
ליקויי למידה
מדע פופולרי
מדעי הרוח והחברה
מדעים מדוייקים
סדנאות ולימודי תעודה
מאמרים
כלי רכב
טיפולים ואחזקה
טרקטורונים
ליסינג השכרת רכב
מכוניות ורכבים כבדים
נהיגה ותאונות דרכים
רכב דו-גלגלי
שמאות ומוסכים
כלי רכב - אחר
מאמרים
כספים, מימון ומיסוי
אנשי מקצוע
בנקאות
הלוואות ומשכנתא
השקעות
כלכלת משק בית
כספים, מימון ומיסוי -אחר
מיסוי בינלאומי
מיסוי מקרקעין
מיסוי שוק ההון
מיסים כלליים
מס בולים
מס הכנסה
מס ערך מוסף
נדלן
ניהול חשבונות וביקורת
סיוע וקצבאות
פנסיה
מאמרים
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים
אבטחת מידע
איחסון אתרים
אתרי משחקים
בניית אתרים
דיוור אלקטרוני
מחשבים
מיחשוב ארגוני
מסחר אלקטרוני
ניהול תוכן
עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
עסקים מקוונים
פרסום ושיווק באינטרנט
ציוד טכנולוגי ואביזרים
קופירייטינג
קידום אתרים
שיווק באינטרנט
תוכנה
תרבות דיגיטלית
מיחשוב, אינטרנט ועסקים מקוונים - אחר
מאמרים
משפחה
אירועים וחתונות
אלימות במשפחה
גיל הזהב
גירושין
חיות מחמד
ילדים והורות
לידה ואמהות
משפחה - אחר
מאמרים
ספורט וכושר גופני
אומנויות לחימה
אימונים וכושר
הרפייה וטיפולים
חדרי כושר ומאמנים
יוגה
כדורגל וכדורסל
ספורט אתגרי
ספורט תחרותי
שחייה וספורט ימי
ספורט וכושר גופני - אחר
מאמרים
עבודה וקריירה
בטיחות בעבודה
השמה
יחסי עובד מעביד
מציאת תעסוקה ומקצוע
ניהול כוח אדם ומשאבי אנוש
נשים וקריירה
עבודה בחו"ל
עבודה מהבית
קורות חיים
ראיונות ומבחני קבלה
עבודה וקריירה - אחר
מאמרים
עסקים ושיווק
אירועים עסקיים
אסטרטגיה
יבוא - יצוא
יזמות עסקית
יחסי ציבור
ייעוץ לעסקים ואימון עסקי
מחקרי שוק
מכירות
נותני שירותים לעסקים
ניהול
ניהול ידע
עיצוב ואחזקת העסק
עסקים בינלאומיים
עסקים והחוק
עסקים קטנים ובינוניים
פרסום, שיווק ומיתוג
רעיונות לעסקים
שרות ושימור לקוחות
תעסוקה (דרושים)
תקשורת
עסקים ושיווק - אחר
מאמרים
קניות וצרכנות
השוואת מחירים
מוצרים ואביזרים
מתנות
נותני שירותים
צרכנות וביקורת מוצרים
רהיטים
קניות וצרכנות - אחר
מאמרים
רוחניות ושפור עצמי
אסטרולוגיה ונומרולוגיה
גלגול נשמות
גרפולוגיה
העצמה נשית
התמודדות עם מצבי לחץ
חלומות
יהדות
יועצים רוחניים
יופי ורוחניות
מאגיה ומיסטיקה
מדיטציה ויוגה
מימוש עצמי והעצמה
מסע רוחני
נומרולוגיה
פנג שואי
קבלה
קלפי טארוט
רייקי והילינג
תקשור וטלפתיה
תראפיה
רוחניות ושפור עצמי - אחר
מאמרים
שוק ההון
מסחר במניות
מאמרים
תיירות, נופש וטיולים
בתי מלון וצימרים
טיולים בארץ
טיולים בחו"ל
משרדי נסיעות
ספא ונופש
תיירות, נופש וטיולים - אחר
מאמרים
מאמרים
קישורים מומלצים
משכנתא
קבלת הצעה למשכנתא
א-ב במשכנתאות
קבלת הצעה למשכנתא
סדנת משכנתא חינם
מאמרים
משכנתא
משכנתא
יועץ משכנתא
מאמרים
משכנתא
מחשבון עמלת פרעון מוקדם
מחשבון משכנתא קרן שווה
מחשבון משכנתא לעומת שכירות
מחשבון ריבית אפקטיבית לנומינלית
מחשבון ריבית נומינלית לאפקטיבית
מחשבון משכנתא פריים
מחשבון משכנתא גרייס
מחשבון רגישות משכנתא
מאמרים
האחים שי
האחים שי
זיו שי
054-2664662
האחים שי שיפוצים - זיו שי נוכל!!!
מאמרים
מאמרים

שיווק ופרסום בפייסבוק– התמודדות בתחרות וטיפים שכדאי לכולנו לדעת

אליחי אל- מנכ''ל ONE DIGITAL
מאת: אליחי אל- מנכ''ל ONE DIGITAL
פורסם ב: 29/08/2017
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 155


מאמרים

כאיש פרסום שעובד כבר שנים רבות בתחום, הייתי מעוניין לשתף אתכם בשאלה די שכיחה בקרב עצמאים ובעלי עסקים שנמצאים בראשית דרכם. את השאלה הזאת, אני שומע בכל יום מגולשים שמתקשרים אליי ואני יכול להבין אותה, כאשר בעלי עסקים חשים שאין להם תוצאות מפייסבוק או גוגל, כאשר הם משקיעים במצטבר סכומים שבין 500-3000 ₪ ואפילו יותר ואינם שבעי רצון מתוצאות השקעתם הלא מבוטלת. אז מדוע זה כך? אבל לפני שאענה על השאלה אני מעוניין להבהיר כי אין דבר כזה שתפרסמו ולא משנה מה תהיה ההשקעה ולמחרת תזכו כבר לתוצאות משביעות רצון, פשוט, "אין חיה כזאת". .. על מנת להתפרסם נכון בפייסבוק, יש להיצמד לתכנית מסודרת ונכונה, אחרת הפרסום שלכם, פשוט לא יעבוד.
מה שפייסבוק מעניקה לנו, הינו היתרון להגיע לקהל היעד ולמקד את הפרסום לקהל ממוקד שבו אנו מעוניינים, אם על פי חתך גיל ,תחומי התעניינות ועוד. את התוצאות לא רואים כבר בהתחלה ולכן, נדרשת התמדה , ערנות והצמדות לתכנית על פי המטרה שייעדנו לעצמנו. יש תחילה לבנות תשתית שיהיו לה יסודות חזקים. הרבה בעלי עסקים אינם מבינים זאת וזו הסיבה שללא תשתית זו אין להם תוצאות שמשביעות את רצונם.
כפי שציינתי כבר קודם לכן, יש להכין את התשתית הנכונה של חשיפה ומיתוג ולעשות שימוש בכלים שאני מכנה אותם "כלי מחץ" וישנם הרבה כלים כאלה שרק מי שמכיר היטב את מערכת פייסבוק, נושם אותה מדי יום במשך שעות ארוכות יודע להשתמש בהם ולהגיע ליעד הרצוי.

מומחי פייסבוק- האמנם?

ישנם הרבה מנהלי קמפיינים פרסומיים ושיווקיים וכל מיני חבר'ה שחושבים שהם משווקי פייסבוק או קוראים לעצמם מומחי פייסבוק.אבל ישנם גם כאלה שהם לא בדיוק מכירים היטב את העבודה ועשויים רק לגרום יותר נזק מאשר תועלת לכן, כדאי תמיד לדעת מול מי אתם עומדים.

ישנם כמה כלים שיש להשתמש בהם בפייסבוק לאחר ביצוע נכון של עבודת התשתית ואלה הם:
.אם למשל אתם עוסקים בתחום האירועים, אוכל לדוגמה, שמי שמתעניין בתחום זה, יראה את הפרסום בצורה בולטת ומושכת. מספיק שאדם שמתעניין בתחום זה, ייכנס לאתר או לדף הנחיתה שלכם ולא השאיר אפילו את פרטיו, באותו רגע כבר אפשר ללכוד אותו ואתם יכולים לפרסם לו כל דבר אם זה קופון הנחה, מסר שיווקי מפתה, על מנת להניע אותו לפעולה הרצויה. ניתן למצוא שיטות שיווק מתוחכמות שעליהם אני לא יכול להרחיב את הדיבור.
ובנוסף יש שיטה טובה בפייסבוק רשימה של טלפונים, מיילים של לקוחות מהעבר שלכם, או לקוחות מתעניינים או כאלה שהם חדשים ולגרום שרק הם יראו את הקמפיינים שלכם. חשבו כך, הלקוח בעצם, יוצר עמכם קשר, שומע אתכם ואז מסיים ב:" טוב, אתן לכם תשובה, תן לי לחשוב על זה" מאותו הרגע, ניתן יהיה לגרום לכך שהלקוח המתעניין, יבחין במודעה בפייסבוק בכל פעם שהוא יגלוש. בדרך זו, אפשר לגרום ללקוח לא לחשוב יותר מדי ולגרום ללקוחות שלכם להבחין בכם ולחשוב עליכם מחדש ואז, להציע להם את השירות, מוצר שלכם באמצעות מבצע, קופון וכן הלאה.
על מנת ליצור חיבור תמידי עם הקהל שלכם , באמצעות הדף העסקי שלכם, עליכם להציע לקוחות מבצעים מיוחדים רק עבורם,פוסטים מעניינים בעלי ערך טיפים וכו' כך שתוכלו גם לסחוט מהם תגובות על העסק שלכם וזה משהו שאני אישית, מאוד אוהב לעשות בעבודות התשתית שלי במסגרת פייסבוק. תחילה, אני פונה ללקוחות של אותו העסק, מציע לו להשתתף בהגרלה מיוחדת כך שזה מיועד לאוהדי הדף העסקי שמי שרושם בעצם תגובה חיובית, ייתכן ויזכה בהגרלה של פרס שווה ערך. עכשיו לבטח תשאלו אותי למה אני עושה את זה? ראשית, האפקט שזה גורם ללקוח שלי זה פשוט דבר מדהים, אני מוריד ממנו את הנטל של עבודת השיווק והשכנוע בפייסבוק. מספיק שלקוחות חדשים מתעניינים ייכנסו לדף שלו ויראו את התגובות של הלקוחות הקיימים העבר של העסק. זה בהחלט טריגר שיוכל לשכנע אותם לעבוד עם העסק ויוריד מהם חששות, התלבטויות ועוד. מדובר על כלי שיווקי חזק מאוד.
ובנוסף ישנה עוד שיטת עבודה נהדרת לאחר שחשפתם את הקמפיין שלכם לקהל היעד בפייסבוק, כאלה שראו את הסרטון שלכם מעל ל- 50%-75%, זה בעצם הקהל מבחינתי הכי רלוונטי שיש זה רק מוכיח שהם גילו התעניינות, מה שמראה כי אלה יכולים בהחלט להיות הלקוחות שלנו. מבחינת עבודת השיווק אני פשוט אוסף אותם ובונה להם קמפיין חדש שמיועד אך ורק עבורם,מדהים! ניתן לשלוח להם מודעות קופון או מבצע או איזה שהוא מסר מפתה שיניע אותם לפעולה. בדרך זו, נגרום להם לחוש ולהתנסות במוצר או את השירות שאתם מציעים וזה הכלי היעיל והחזק ביותר .בדרך זו, יהיה ניתן להשיג לידים איכותיים וכן, צריך לדעת מה לעשות על מנת שפעולה זו לא תיכשל.כמובן שיש עוד מספר שיטות לעבודה הזאת כגון בניית מערכות יחסים בשיטות שיווק עם קהלי היעד וכו'.

כמובן שכל מה שגוללתי בכתבה זו, הינו על קצה המזלג ויש עוד המון פעולות ושיטות שיווק יעילות שמניבות תוצאות, כך שחברים יקרים, רק תדעו, כי פייסבוק הינו כלי פרסומי, שיווקי ותדמיתי מעולה שיש לדעת היטב, כיצד לנצל אותה באופן חיובי לעסק שלכם. יש לזכור, כי על מנת להצליח בפייסבוק, יש לדעת איך הפרסום בפייסבוק עובד, על מה הוא מתבסס כמו למשל בניית מערכות יחסים ולנצל את כל זה לטובתנו תוך חשיבה מחוץ לקופסא.
http://www.onedigital.co.il/



תגיות של המאמר:


מאמרים
אודות כותב המאמר
מאמרים
מאמרים אנו מתמחים בבניית קמפיין מודעות אפקטיבי ושיווק וקידום עסקים בפייסבוק וברשתות החברתיות

מאמרים
מאמרים אחרונים בנושא פרסום ושיווק באינטרנט מאמרים נוספים של אליחי אל- מנכ''ל ONE DIGITAL מאמרים נצפים ביותר בנושא פרסום ושיווק באינטרנט  
מאמרים מומחה קידום אתרים אורגני מאמרים
גרשון הלוי בתקופה שבה אנחנו חיים, שבה כל שאלה וכל צורך מחופש ישירות בגוגל, מומחה קידום אתרים הוא צורך הכרחי לכל אתר - אבל כיצד לבחור מומחה קידום אתרים שיעשה את העבודה נאמנה ויידע לחבר בין האתר שלכם לבין גולשים רלוונטיים? התשובות בפנים
מאת: גרשון הלוי
פורסם ב: 06/10/2017
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 89
מאמרים תוכן ויזואלי חובה מאמרים
מיכאל כהנמן גם אתרי האינטרנט בהם אנחנו גולשים עשירים בתכנים ויזואליים, אבל האם זה באמת קריטי לצרף לכל טקסט שאנחנו כותבים תמונה מתוך מאגר תמונות שקיים במיוחד לשם כך?
מאת: מיכאל כהנמן
פורסם ב: 29/12/2016
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 213
מאמרים יוצאים לעשות עסקים ? מאמרים
ווב 4 אול עיצוב גרפי – אלו הבגדים איתם אתה יוצא אל הלקוח למכירות, התוכן זה המלל!!!! מיתוג חברה ע"י עיצוב גרפי זה הבגד שאתה יוצא אל הלקוח לבצע מכירות, קופירייטינג זה השפה. חשוב להתלבש יפה, מסודר, אופנתי ו..לא מרושל וארכאי ולדבר בשפה משובחת ולא עילגת גם באינטרנט .
מאת: ווב 4 אול
פורסם ב: 15/09/2016
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 149
מאמרים אתר ובלוג - אחסון חינמי או בתשלום, דומיין או סאב דומיין? מאמרים
ענת פז קוטלר מה עדיף לעסק לאחסן את האתר שלו על שרת בתשלום או בחינם? האם כדאי לו לרכוש דומיין או להסתפק בסאב דומיין?במאמר זה תקראו על הבעד ועל הנגד לכל אפשרות, מה שיאפשר לכם להחליט מה נכון עבורכם
מאת: ענת פז קוטלר
פורסם ב: 02/07/2016
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 630
מאמרים 4 הדרכים המושלמות לשיווק ופרסום העסק שלך באינטרנט מאמרים
איציק עגם הזירה האינטרנטית הפכה להיות למוקד הפרסום והשיווק העיקרי של מותגים, חברות, ארגונים ובעלי עסקים. רובנו חיים, זורמים ונושמים אינטרנט, הרגלי הצריכה והקנייה של אחוז גבוה מאיתנו השתנו ב- 360 מעלות ולכן בתור בעלי עסקים עלינו להסיק מסקנות ולהתאים את עצמנו לשינויים של שנות ה-2000.
מאת: איציק עגם
פורסם ב: 28/02/2016
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 160
מאמרים קידום ברוסית - למי זה יכול להיות טוב מאמרים
ורה ריף איך ניתן לקדם את העסק ברוסית בארץ ובחו"ל. כמה טיפים ושיטות הקידום ברוסית. קידום ברוסית בפייסבוק, פרסום וקידום בגוגל וכמובן קידום ופרסום במנוע חיפוש רוסי - יאנדקס.
מאת: ורה ריף
פורסם ב: 21/04/2015
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 244
מאמרים איך פיתוח אתרים קשור לקידום אתרים? מאמרים
uppersite לא, חכה רגע...מה זאת אומרת אתה כבר רוצה לעבור למאמר הבא? תקשיב אתה הולך לפספס כאן משהו מאוד משמעותי – כיצד פיתוח אתר לא איכותי יכול לפגום באופן אנוש בהליך של קידום אתרים אורגני. אוקיי, הצלחנו להסב את תשומת ליבך? נהדר. בוא נצא לדרך.
מאת: uppersite
פורסם ב: 05/01/2015
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 357
מאמרים איך לעשות לבד קידום אתרים? מאמרים
אלירן דורון בעל עסק, חשבת פעם לחסוך לעצמך אלפי שקלים ולנסות לקדם את העסק שלך בעצמך? עולם ה-SEO לא כל כך מפחיד כמו שהוא נשמע, אולי אתה רק צריך את ההדרכה המתאימה...
מאת: אלירן דורון
פורסם ב: 23/10/2014
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 702
מאמרים שיווק ברשת מאמרים
uppersite שיווק ברשת מוכר בעיקר בשמו הנוסף – קידום אתרים כאשר קידום זה יכול לבוא לידי ביטוי בקידום של ארגון ללא כל מטרות רווח, קידום של עסק, קידום של אתר על ידי ילדים ללא כל רקע מקצועי בתחום וכן הלאה.
מאת: uppersite
פורסם ב: 08/06/2014
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 470
מאמרים אסטרטגיה חדשנית במיתוג מאת ענב גנד גלילי מאמרים
ענב גנד גליל חדשנות היא אחת הסוגיות החשובות ביותר הנדונות במחקרים העסקיים המתבצעים כיום. חדשנות אחראית על הגדלת האיכות ועל הורדת מחירים של מוצרים ושירות באמצעות המצאת פתרונות חדשים לבעיות. חדשנות מחסלת שווקים קיימים, משנה שווקים ישנים, או יוצרת חדשים. חדשנות נותנת בסיס חשוב לכלכלה הלאומית והמקומית כדי להתחרות בשוק הגלובלי. (Hauser; Tellis & Griffin, 2006)
מאת: ענב גנד גליל
פורסם ב: 09/02/2014
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 413
מאמרים פרסומות מאמרים
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית איך זה משפיע עלינו? תשובה. הפרסומות הם אמצעי שיווקי למכירת רעיון ו/או מוצר כלשהו. כלומר, הפרסומות באות לשכנע את הצופים או את המאזינים, ולמכור להם מוצר או רעיון כלשהו, וזאת מתוך אינטרס כלכלי או אידיאולוגי כזה או אחר. המשך במאמר...
מאת: יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית
פורסם ב: 09/06/2010
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 7781
מאמרים פרסום באינטרנט מאמרים
Loadseo פרסום באינטרנט כמו פרסום "בעולם האמיתי" מתמקד בחשיפת מוצר/שירות ללקוח כשהמטרה היא - כמה שיותר לקוחות בכמה שפחות השקעה או במילים אחרות ROI (החזר על השקעה). אולם, בשונה מכל מודל פרסום הקונבנציונאלי, פרוסם במדיות המוניות כגון טלויזיה, רדיו ועיתונאות, שם החשיפה היא לרוב לא ממוקדת ומפולגת רק לפי נתונים דמוגראפיים כללים, פרסום באינטרנט מעניק לבעל העסק את האפשרות לפנות אך ורק לקהל היעד הרלוונטי והן למדוד באופן מיידי ומדויק את ההחזר על השקעתו.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 09/12/2009
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 7350
מאמרים תוכנית שותפים - איך להתחיל? מאמרים
Loadseo החלטת להירשם כשותף לאחת מתוכניות השותפים? ברכותינו, ביצעת את הצעד הראשון בכיוון הנכון ליצירת תזרים הכנסה פאסיבית ועצמאות כלכלית. אם לא עסקת בתחום בעבר, סביר להניח שתמצא את עצמך תוהה "מהו השלב הבא?”.
מאת: Loadseo
פורסם ב: 16/02/2011
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 4279
מאמרים מהו "זנב ארוך" בשיווק מאמרים
מרטין בוקסדורף הראשון מהי תיאוריית הזנב הארוך בשיווק? איך ננצל את זה לטובתינו? זנב ארוך הוא ביטוי סטטיסטי האומר שהזנב הוא מהווה 90 אחוז, כאשר הראש הוא רק 10 אחוז. לכן שווה להתמקד בשיווק ל 90 אחוז ולעזוב את ה10 אחוז בצד.
מאת: מרטין בוקסדורף הראשון
פורסם ב: 23/02/2010
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 3084
מאמרים אייפון נרטב מאמרים
קידום אתרים בגוגל SEO TANK קורה לפעמים לכולנו שאנו משאירים את האייפוד/האייפון בכיס והוא איך שהוא עובר כביסה או מבלה איתנו בבריכה למשך כמה דקות או אפילו נרטב ואז הוא מפסיק לעבוד.
מאת: קידום אתרים בגוגל SEO TANK
פורסם ב: 24/10/2010
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 2979
מאמרים היכן ניתן לפרסם באינטרנט מאמרים
מרטין בוקסדורף הראשון כל בעל עסק יודע שהוא חייב לפרסם כדי להביא לקוחות חדשים, הבעיה היא שלא תמיד יש מספיק ידע לצורך זה וצריך להכיר את כל האפשרויות הקיימות.זהו מאמר המפרט את אפשרויות הפרסום הקיימות במדיות השונות באינטרנט.
מאת: מרטין בוקסדורף הראשון
פורסם ב: 01/03/2010
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 2778
מאמרים מה עדיף קידום אורגני או קידורים ממומנים מאמרים
מרטין בוקסדורף הראשון לרוב אין תקציב גם לקידום אורדני וגם קישורים ממומנים, מה עדיף מביניהם. התשובה היא תלויה במטרת הקמפיין.לטווח ארוך עדיף קידום אורגני, לטווח קצר עדיף קישורים ממומנים שיביאו לקוחות מהר
מאת: מרטין בוקסדורף הראשון
פורסם ב: 09/03/2010
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 2361
מאמרים קופירייטינג – הרבה מסרים במעט מילים מאמרים
קופירייטינג קופירייטינג כענף התפתח ככל שהתפתחו אמצעי התקשורת השונים ובמקביל אליהם. קופירייטינג טוב משמעו נטילת תחום מסוים שיש צורך לשווק, והצגתו בצורה הטובה, הקליטה והקצרה ביותר האפשרית.
מאת: קופירייטינג
פורסם ב: 15/02/2011
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 2307
מאמרים חיפוש עסקים – אזור בארץ קובע גובה שירות מאמרים
שמוליק דורינבאום ניתן לראות יותר ויותר עסקים אשר מתחרים על לקוחות ועל שטיח פרסום שונים בארץ, בין אם אלו אתרי אינטרנט אשר מפרסמים בעלי מקצוע שונים ובין אם אלו שטחי שלטי חוצות אשר מפרסמים לרוב ברחובות הערים המרכזיות, הגדולות והרווחיות ביותר לבעלי העסקים.
מאת: שמוליק דורינבאום
פורסם ב: 28/12/2009
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 2219
מאמרים חנות וירטואלית מאמרים
מרטין בוקסדורף הראשון אחד הדברים שהפתיעו אותי מאוד בתחום הזה של האינטרנט והתקדמות הענף הזה בכלל, זה העובדה שחנות וירטואלית לא הפכה להיות שם נרדף לאתר אינטרנט. כולנו מכירים אתרי תדמית רגילים וכולנו מלאים בידע ותובנות לגבי איך אתר אינטרנט יכול להועיל לנו מאוד,
מאת: מרטין בוקסדורף הראשון
פורסם ב: 07/03/2011
קטגוריה: פרסום ושיווק באינטרנט
צפיות: 2123
מאמרים

מאמרים
מאמרים
מאמרים
מעוניין לפרסם את מאמריך בחינם? מעוניין להגיע בקלות ללקוחות וקולגות פוטנציאליים? הרשם עכשיו ופרסם מאמרים.
כללי:
תנאי שימוש באתר
הנחיות העורכים
מדוע לפרסם מאמרים?
 
 
אתר נבנה על ידי סייטמאסטר בע"מ - בניית אתרים מקצועית וקידום אתרים במנועי חיפוש.