ג'קדה מקבלת
את פרס שותפת ה- ISV של השנה של הספקית המובילה במרכזי שירות בענן Five9
אחרי שסיפקה
בהצלחה פתרונות RPA של שירות לקוחות לקבוצה מגוונת של לקוחות Five9 ב-2019, Five9 העניקה את הפרס לג'קדה ב- CX Summit
אטלנטה, 12 בנובמבר 2019 (GLOBE NEWSWIRE) :
Five9, Inc. (FIVN) , הספקית המובילה של מרכזי שירות חכמים בענן, הודיעה לאחרונה
שג'קדה קיבלה את פרס שותפת ה- ISV
של השנה לשנת 2019. את הפרס הגיש דן ברקלנד, נשיא Five9 , לג'קדה בבכורה של פרסי השותפים של Five9 ב- CX Summit
השנתית שלה. הפרסים האלה מעניקים הכרה לשותפי סביבה בולטים שמחויבים להעניק חוויית
לקוח יוצאת דופן ולספק תוצאות עקביות ללקוחות ההדדיים שלהם. פלטפורמת ה- RPA של שירות הלקוחות של ג'קדה מספקת אוטומציה מקצה לקצה של שירות
הלקוחות ללקוחות של Five9
על ידי הספקת פתרונות אוטומציה חכמים חלקים כדי להעצים את חוויית הלקוח וחוויית
העובד.
ב-18 החודשים
האחרונים, השותפות של Five9
וג'קדה זכתה לשבחים בתוך ומחוץ לארגונים. " Five9 שמחה לשתף פעולה עם מומחים לאוטומציה כמו ג'קדה ששותפים למחויבות
שלנו לשפר את תחום ה- CCaaS
וליצור חוויות משתמש יוצאות דופן", אומר דן ברקלנד, נשיא Five9 . "היכולת של ג'קדה להשתלב ללא מאמץ עם הפלטפורמה שלנו בנוסף
להרבה יישומי לקוחות ותיקים מספקת ערך אמיתי לארגונים על ידי פישוט המסע של מרכז
השירות שלהם אל הענן".
הלקוחות מהדהדים את
הסנטימנט לאוטומציה מאוחדת וחוויות עובדים. "העבודה עם ג'קדה בתוך סביבת השותפים
של Five9 אפשרה לנו להעניק חוויית עובד חזקה שמאפשרת ל- Boscov’s להעניק חוויית לקוח יוצאת דופן", אומר דין שיפר, סגן נשיא
בכיר ומנהל התפעול, Boscov’s, Inc. .
ללקוחות של Five9 יש גישה מלאה לפלטפורמה #1 לשיתוף פעולה בין
בני אדם ורובוטים באמצעות ג'קדה לשירות עצמי חכם ולמעורבות של סוכנים. הפתרונות
מבוססי הענן האלה עוזרים לארגונים להניע אימוץ דיגיטלי באמצעות אינטראקציה מודרכת
עם הלקוחות ועוזרים למרכזי שירות להיאבק במורכבות באמצעות בינה מלאכותית ו- RPA .
לפרטים נוספים, כולל
הדגמות בווידאו של הפתרונות החכמים של ג'קדה, בקרו ב- www.jacada.com . לשאלות, התקשרו עם מתיו בכתובת mstorm@jacada.com .
אודות Five9
Five9 היא ספקית מובילה של תוכנה למרכזי שירות בענן לתחום מרכזי השירות
החכמים, שמביאה את הכוח של חידושי הענן ללקוחות ומאפשרת יותר מחמישה מיליארד דקות
של שיחות בשנה. Five9 מספקת פתרונות מקצה לקצה עם ניתוב רב ערוצי, ניתוחים, WFO ובינה מלאכותית כדי להגביר את היצרניות של הסוכנים ולספק תוצאות
עסקיות מוחשיות. הפלטפורמה Genius של Five9
אמינה, בטוחה, תואמת ומדרגית; תוכננה ליצור חוויות משתמש מותאמות אישית יוצאות
דופן.
למידע נוסף, בקרו
בבקשה באתר www.five9.com .
אודות ג'קדה
ג'קדה JACADA היא המובילה
העולמית באוטומציה של שירות לקוחות עם ניסיון של יותר משלושה עשורים באוטומציה
מקצה לקצה של האינטראקציה עם הלקוחות אצל לקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst
באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן
אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלים על ידי RPA של שירות הלקוחות כדי ליצור חוויות של שיתוף פעולה אמיתי בין לקוחות,
עובדים ורובוטים בתוך מרכז אוטומציה ובינה מלאכותית דל קוד אחד.
ג'קדה קשרי מדיה:
Matthew Storm
Corporate Communications, Jacada
mstorm@jacada.com
Rochelle
Sikhovski
Digital Marketing Manager, Jacada
rsikhovski@jacada.com
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת
הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE |