 |
אתר תדמיתי – הפנים שלך ברשת . |
 |
 |
בודאי כבר שמעתם: "אם אתה לא שם – אתה בעצם לא קיים"! אם פעם הנוכחות שלכם ופרטי הקשר הסתכמו בפיסת נייר שנקראה כרטיס ביקור הרי שהיום אין לזה משמעות הנוכחות שלכם המהות פרטי הקשר ופרטים נוספים עברו מזמן אל המחשב או יותר נכון אל הרשת והשם הנכון לכך הוא אתר תדמיתי. |
מאת: |
יוסף קאלימי |
פורסם ב: |
08/05/2016 |
קטגוריה: |
בניית אתרים |
צפיות: |
255 |
|
 |
חנות וירטואלית – הטכנולוגיה מקוונת אליך. |
 |
 |
האם שמעתם על חנות בלא צורך של חנות ?בודאי כבר שמעתם "שהכסף לא גדל על העצים" והיום יותר נכון להגיד: כסף בלחיצת כפתור ! כן רבותי היום יותר מתמיד פלאי הטכנולוגיה נגישים יותר מתמיד ומאפשרים עשיית כסף בלחיצת כפתור ניהול כל החנות המחזיקה מלאי |
מאת: |
יוסף קאלימי |
פורסם ב: |
08/05/2016 |
קטגוריה: |
בניית אתרים |
צפיות: |
325 |
|
 |
על חוק הנגישות כבר שמעתם ? |
 |
 |
רקע לתקן הישראלי
מסמך הקווים המנחים של תאגיד הרשת הכלל עולמית W3C בנוגע לנגישות תכנים באינטרנט הידוע בתקן WCAG כולל קשת רחבה של קווים מנחים ליצירת תכנים נגישים יותר באתרי |
מאת: |
יוסף קאלימי |
פורסם ב: |
08/05/2016 |
קטגוריה: |
בניית אתרים |
צפיות: |
304 |
|
 |
אתרי וורדפרס והנגשה : מהם היתרונות של אתרי וורדפרס? ( חלק ב' ) |
 |
 |
התבניות המעודכנות של הגרסה העדכנית הם כבר מונגשים
התוספים הם כבר פונקציונליים
מערכת הניהול של וורדפרס יחסית מונגשת
איך אפשר להתחיל להנגיש כבר היום ?
1) לבחור תבנית נגישה
2) לכתוב בגופנים שקל לקרוא אותם
3) להקפיד על ניווט התפריט
4) קישורים שיעבדו כהלכה
5) כיוון הטקסט מימין לשמאל
6) על התמונות יהיה טקסט אלטרנטיבי
7) על הסירטונים יופיעו כתוביות
8) התוכן שיהיה מאורגן ויופיעו כותרת ותת כותרת
9) סדר גלישה מימין לשמאל ומלמעלה למטה ולא להיפך
10) פישוט לשוני |
מאת: |
יוסף קאלימי |
פורסם ב: |
04/05/2016 |
קטגוריה: |
בניית אתרים |
צפיות: |
225 |
|
 |
הנגשת אתרים ( חלק א') |
 |
 |
מה זה אתר נגיש ? מה הכוונה לאתר נגיש ? למה זה חשוב לבעלי העסקים ? ולמה כדאי להנגיש את האתר ? במאמר זה נענה על שאלות אלו ואחרות נעבור על ההיבטים המשפטיים דוגמאות לרכיבים באתר הדורשים הנגשה וכמו כן נלמד מהם הפתרונות הקיימים לאלה המשתמשים באתרי וורדפרס ומה אפשר להתחיל לעשות כבר היום |
מאת: |
יוסף קאלימי |
פורסם ב: |
04/05/2016 |
קטגוריה: |
בניית אתרים |
צפיות: |
268 |
|
 |
אסטרטגיה שיווקית 2 |
 |
 |
מהו פרסום מותגי ואיך הוא גורם לך להפסיד כסף
רוב החברות עוסקות רוב הזמן בפרסום מותגי. מה זה אומר?
זה אומר שאתה מנסה להישאר בתודעה של הקהל שלך כל הזמן,
ע"י פרסום שחוזר על עצמו. בדרך הזו, כך אומרים כולם, אתה "נצרב" בתודעה של הלקוח
והוא זוכר אותך. |
מאת: |
יוסף קאלימי |
פורסם ב: |
04/05/2016 |
קטגוריה: |
אסטרטגיה |
צפיות: |
223 |
|
 |
אסטרטגיה שיווקית 1 |
 |
 |
מוכרים לי מעט מאד עסקים שאין להם יעדי מכירות. אבל פחות מאחוז אחד מהעסקים יוצרים
תכנית שיווק, למרות שזו פעולה פשוטה, שמייצרת "מכפיל כוח" לתוצאות המכירה שלך.
המטרה של תכנית שיווק היא לקבוע את הדרך שבה מגיעים ליעדי המכירות: |
מאת: |
יוסף קאלימי |
פורסם ב: |
04/05/2016 |
קטגוריה: |
מחקרי שוק |
צפיות: |
168 |
|
|